Brezplačen webinar

Reklamacije pod kontrolo

koledar ikona intrix

V sredo, 14. 4. 2021, ob 9. uri.

lokacija ikona intrix

Dobimo se na spletu.

webinar reklamacije pod kontrolo

Odpravite reklamacije hitreje, vašim strankam pa ponudite najučinkovitejšo podporo.

So tudi vam reklamacije trn v peti? Se vam dogaja, da nad reklamacijami nimate sledljivosti in kakšen izdelek pristane na servisu brez natančnih podatkov, kateri stranki ga morate vrniti? 

Tudi vam pravočasno obveščanje stranke predstavlja velik izziv, informacije o statusu reklamacij pa se izgubljajo ali so nepopolne?

Urejen sistem za podporo reklamacijam in servisom bo olajšal vaše delo, predvsem pa vzpostavil transparentno komunikacijo in natančno sledljivost.

Intrix zraven mnogih sodobnih funkcionalnosti naprednega CRM orodja ponuja tudi sistem ticketinga, ki omogoča sledljivost in pregleden potek posameznega zahtevka.

Osnovna verzija aplikacije nudi:

  • vzpostavitev sledljivosti nad reklamacijami,
  • pregled komunikacije s stranko v zvezi z reklamacijo,
  • pregled nad izvedenimi nalogami, povezanimi z reklamacijo.
 
V nadgrajeni verziji aplikacije po meri bomo pregledali:
 
  • ureditev namenskega modula za vodenje zahtevkov,
  • ročni vnos zahtevkov ali avtomatski vnos prek e-pošte / obrazca na spletni strani,
  • komunikacijo, ki je vezana na podporni zahtevek in omogoča pošiljanje odgovora iz Intrixa,
  • samodejno obveščanje strank o napredku (e-pošta ali SMS).
Pridružite se nam prek spleta v sredo, 14. 4. 2021, ob 9. uri.

Predavatelj:

David Bombek

strokovnjak za vodenje projektov in dolgoletni svetovalec ekipe podpore naročnikom.

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.