Povezava sistemov Intrix in Databox

idea V tem članku boste izvedeli

V tem članku boste izvedeli kako lahko povežete Sistem intrix z aplikacijo Databox.

Povezava sistema Intrix z inovativno rešitvijo Databox omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo in vpogled v ključne kazalnike poslovanja (ang. KPI – Key Performance Indicators) na pametni uri, telefonu ali televiziji na steni vaše pisarne.

Za uporabo povezave Intrixa in Databoxa sledite spodnjim korakom.

Kreiranje Databox računa in izbrira vzorca podatkovnih vrov

Svoj nov Databox račun ustvarite tukaj https://databox.com/signup. Pri kreiranju računa izberete tudi tip, ki ustreza vašim potrebam.

Sign-up-databox
Account-type

Ob prijavi v sistem Databox boste imeli na voljo izbiro predpripravljenih vzorcev različnih podatkovnih virov. V iskalnem okvirčku na levi strani napišite Intrix in ga med iskalnimi rezultati izberite. Po želji lahko kasneje dodate še druge podatkovne vire, kot so npr.: Google Analytics, Facebook in drugi.

Povezava obeh sistemov

Ker Databox in vaš sistem Intrix v tem trenutku še nista povezana, ju boste v naslednjem koraku povezali. Kliknite na “Connect”.

Connect-Intrix

Zdaj boste sistemu Databox podali informacije o svoji aplikaciji Intrix, s katero želite vzpostaviti povezavo.

Activate-Intrix

Odprite Intrix, kliknite na Nastavitve in izberite API ključi. Kliknite na Kreiraj nov API ključ. Sistem Intrix vam bo pripravil API ključ v obliki c4fd099eb4c454fffd7d23f873388e00. Skopirajte ga v Databox in kliknite na Activate.

Activate-Intrix-token

Prikaz podatkov

S tem ste ustvarili povezavo in možnosti prikazov vaših podatkov v Databoxu so praktično neomejene. Kartica s podatki ja takšna:

Dashboard-intrix

Ključni KPI-ji, ki so na voljo za poročila iz Intrixa: Število priložnosti (po statusu), Odprte priložnosti (po statusu), Število novih priložnosti (po tipu in statusu), Nove priložnosti (po tipu in statusu), Zaključene priložnosti, Zaključene priložnosti po vrednosti, Nove aktivnosti, Novi sestanki, Sestanki (po uporabniku), Naloge (po uporabniku), Klici (po uporabniku), Opravki (po uporabniku).

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.