Dodatne razširitve sistema

Povpraševanja s spletne strani na enem mestu

Posodobljena različica Intrixa nudi izboljšano podporo spletnih storitev (Intrix API), ki omogočajo povezovanje z zunanjimi sistemi. Na primeru uporabe bomo prikazali najpogostejši scenarij povezave spletnega obrazca, iz katerega se podatki prek spletne storitve prenesejo v Intrix (med priložnosti).

spletni_obrazec_povprasevanje

Na strani Intrixa je najprej treba implementirati spletno metodo, ki bo skrbela za vpis povpraševanja. Zelo enostavno dodamo vsebnik (container) za določeno entiteto, kjer nato implementiramo spletne metode. Naslednji primer kaže vsebnik za priložnosti in ima definirano metodo za vpis, ta pa je z dokumentacijo dodatno opremljena in vpliva na obnašanje motode. Tako je denimo možno kvantitativno omejiti izvajanje metode, omejiti dostop s specifičnih IP-naslovov, definirati vhodne in izhodne parametre.

povprasevanja_s_spletne_strani_na_enem_mestu_3

Po uvedbi datoteke na naši produkciji sta vsebnik za povpraševanja in spletna metoda dosegljiva na naslovu:

https://demo.intrix.si/soap/opportunity/wsdl

Intrix SOAP ogrodje namreč poskrbi za dinamično kreiranje WSDL datoteke na podlagi programske kode, ki jo vsebnik vsebuje. Navedena metoda bi v konkretnem primeru vsebovala implementacijo za vpis povpraševanja.

Naslednji korak je implementacija spletnega obrazca in priprava odjemalca, ki proži spletno metodo.

Implementacija HTML obrazca za vnos povpraševanja na spletni strani:

povprasevanja_s_spletne_strani_na_enem_mestu_4

Ta obrazec po kliku prek POST metode pošlje podatke spletnemu strežniku na podstran contactFormAction, kjer implementiramo odjemalca za proženje spletne metode za vpis povpraševanja v Intrix CRM.

Implementacija PHP odjemalca spletne storitve:

povprasevanja_s_spletne_strani_na_enem_mestu_5

Zgornji primer opisuje zelo preprosto implementacijo spletne metode, obrazca za vpis povpraševanja na spletni strani in odjemalca, ki poskrbi za proženje spletne metode za vpis povpraševanja v Intrix CRM. Naveden primer je seveda mogoče razširiti in prilagoditi  specifičnim željam naročnika.

Za možnost vključitve v vašo Intrix aplikacijo nam pišite na [email protected] ali pokličite 059 089 990.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

Ja, hvala!
Niti ne.
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.