Nastavitev identifikacije klicev na iOS napravah

idea V tem članku boste izvedeli

Intrix mobilno aplikacijo smo povezali tudi s kontakti iz Intrixa. Ta nam omogoča prepoznavo dohodnega klica. V tem prispevku bomo opisali vse o vklopu, izklopu in uporabi identifikacije klicev v Intrix aplikaciji.

Intrix mobilno aplikacijo smo povezali tudi s kontakti iz Intrixa. Ta nam omogoča prepoznavo klicočega kontakta.

V praksi to pomeni, da se pri prejetem klicu osebe, ki ni vnešena v našem telefonskem imeniku, imamo pa jo shranjeno med kontakti v Intrixu, samodejno izpiše njeno ime. Zraven imena pa tudi podatek, da gre za kontakt iz Intrix aplikacije.

Vklop identifikacije klicev na telefonu

Vklop identifikacije klicev uredimo na nivoju nastavitev telefona. Najprej kliknemo na “Settings“, nato na “Phone” in “Call Blocking & Identification“. Pri “Call Blocking & Identification” pri Intrix aplikaciji označimo na vklop.

settings
phone
call-blocking

Vklop aplikacije preverite v nastavitvah aplikacije Intrix. Kliknete na “Nastavitve“, nato pa “Identifikacija klicev“.

nastavitve
identifikacija-klicev

Izklop identifikacije klicev

Če funkcije identifikacije klicev ne želite več uporabljati, jo lahko izklopite v nastavitvah telefona. V mobilni aplikaciji to ni možno narediti, saj ta razdelek, v času vklopa identifikacije klicev ni viden. Na mobilnem telefonu po vrsti kliknete “Settings“, “Phone” in “Call blocking & Identification“. Na zavihku “Call blocking & Identification” označimo izklop.

settings
phone
izklop

Kako deluje identifikacija klicev na iOS napravah?

Za razliko od Android telefonov, kjer velja, da se prikaže opcija za beleženje klicev, iOS te opcije zaradi sistemskih pravic in večje varnosti nima.

Pri iOS-u velja, da če je na kontaktu shranjena telefonska številka, ki vas kliče, se samo prikaže ta klicatelj.

iOS sistem nam ponuja samo sledečo možnost: v Intrix aplikaciji lahko kliknete na ikono “kliči” pri kontaktu, nato klic končate, se vrnete nazaj v Intrix aplikacijo in se nato ponudi možnost za beleženje klica. Na voljo imamo, da dodamo ta klic kot novo povpraševanje, ponudbo, klic, sestanek, reklamacijo, soglasje ali komentar.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.