Načrtovanje promocije zdravja v Intrix HRM

Načrtovanje promocije zdravja v podjetju je ključnega pomena, saj prispeva k boljšemu počutju zaposlenih, zmanjšanju bolniških odsotnosti in večji produktivnosti. S sistematičnim pristopom lahko podjetja spodbujajo zdrav življenjski slog, zmanjšujejo stres in ustvarjajo boljše delovno okolje. Intrix HRM pri tem pomaga z digitalizacijo procesov upravljanja zaposlenih, kar omogoča spremljanje zdravstvenih pobud in organizacijo izobraževanj. Zaradi tega lahko podjetja bolj učinkovito načrtujejo in izvajajo programe za promocijo zdravja, kar pa je tudi zakonsko obvezno.

Dodajanje načrta

Za promocijo zdravja na delovnem mestu je odgovoren delodajalec, ki mora pripraviti, izvesti in na koncu tudi ovrednotiti načrt promocije zdravja. Za dodajanje novega načrta promocije zdravja (v nadaljevanju PZ) se v sistemu Intrix HRM pomaknemo na zavihek Načrtovanje PZ.

nacrtovanje-promocije-zdravja
nov-nacrt-promocije-zdravja

V seznamu so prikazani že obstoječi načrti, skupaj z njihovim nazivom, datumom začetka in zaključka izvajanja, skupnim stroškom in trenutnim statusom načrta. Če želimo dodati nov načrt kliknemo na gumb “Dodaj“.

Če smo predhodno izvedli analizo stanja, ki nam lahko pomaga pri učinkovitejšem načrtovanju promocije zdravja na delovnem mestu, lahko ustrezno datoteko naložimo v polje “Analiza stanja“.

pzdm-skupina

Svetujemo tudi določitev skupine za promocijo zdravja na delovnem mestu (PZDM), ki bo odgovorna za spremljanje izvajanja načrta in hkrati skrbela, da vse aktivnosti potekajo v skladu z zastavljenimi cilji.

Aktivnosti in ukrepi

Ko se v načrtu PZ pomaknemo na povezano vsebino (nahaja se na levi strani ali nekoliko nižje na strani), lahko dodajamo različne aktivnosti in ukrepe, ki jih bomo izvajali v okviru izbranega načrta.

aktivnosti-ukrepi-intrix

Vsaki aktivnosti določimo njen opis, namen in odgovorno osebo. Prav tako lahko opredelimo vire in sredstva, ki so lahko interna (zagotovljena s strani podjetja) ali eksterna (npr. podprta s strani države).

Na voljo sta dve vrsti izvedbe aktivnosti:

  • interno izvajanje (v okviru podjetja) in
  • eksterno izvajanje, pri katerem lahko določimo tudi zunanjega ponudnika (ki ga predhodno vnesemo v šifrant).
opis-aktivnosti-intrix

Za vsako aktivnost lahko sproti dodajamo tudi stroške, ki se avtomatsko seštevajo in prikazujejo v skupni vrednosti na ravni celotnega načrta. Poleg tega lahko k posamezni aktivnosti priložimo datoteke, kot so npr. načrti, poročila ali računi.

Ocena aktivnosti

Ko dodamo aktivnost, jo lahko tudi ocenimo. Če se pomaknemo nekoliko nižje v podrobnem zapisu aktivnosti, najdemo razdelek “Ocena PZDM aktivnosti“. 

ocena-aktivnosti-ukrepa

V tem delu določimo datum ocene, ocenimo zadovoljstvo zaposlenih z izvedbo in napredek aktivnosti. Vedno imamo možnost vpogleda v pretekle aktivnosti, kar nam omogoča, da ugotovimo, s katerim izvajalcem smo bili najbolj zadovoljni, in tako lažje načrtujemo prihodnje aktivnosti ter pripravo novih načrtov. Tako zagotovimo boljši vpogled v učinkovitost ukrepov in lažje načrtujemo nadaljnje korake.

Z dobro načrtovano promocijo zdravja podjetje ustvarja boljše delovno okolje, zmanjšuje stroške zaradi bolniških odsotnosti in povečuje zadovoljstvo zaposlenih. Ključ do uspeha je premišljeno oblikovanje ukrepov, redno spremljanje učinkov in prilagajanje aktivnosti glede na rezultate.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.