Prvi koraki

Brisanje zapisov

Vsak zapis, ki ga vnesemo v aplikacijo, lahko tudi izbrišemo, vendar zaradi zagotavljanja sledljivosti in ohranjanja zgodovine aktivnosti obstajajo določene varovalke. Kako lahko zapise brišemo in na kaj moramo pri tem paziti, si bomo pogledali na primeru brisanja podjetja.

Postopek brisanja je enostaven. Postavimo se na zavihek, v katerem se zapis nahaja, v našem primeru so to „Podjetja“. Želeno podjetje označimo in kliknemo na povezavo „Briši“.

Izbrisi-podjetje

Ob kliku na gumb “Izbriši” nam sistem prikaže opozorilo ali ste prerpičani, de želite podatke izbrisati. S klikom na “Potrdi”, označen zapis izbrišete. O uspešno izvedenem brisanju smo obveščeni s sporočilom:

Zapis se ne izbriše dokončno, tako da lahko zapise, če smo jih izbrisali po pomoti, vedno obnovimo. Do izbrisanih zapisov pridemo s klikom na povezavo „Izbrisani zapisi“, ki jo najdemo na levi strani zgoraj pod filtri.

S kljukico označimo izbrisano podjetje in kliknemo na „Obnovi izbrane“. Če imamo v košu večje število zapisov, jih lahko označimo več hkrati.

Obnovi-izbrisane

Zapise lahko brišemo samo takrat, ko na njih niso vezane druge aktivnosti, kot so npr. klici ali sestanki. V tem primeru nas program na to opozori in prepreči brisanje.

POdjetje-z-vezanimi-zapisi

V primeru podjetja Intera d.o.o. vidimo, da je nanj vezanih 19 drugih zapisov. Seznam vezanih vsebin vidimo, če na seznamu podjetij kliknemo na modro ikono „oko“ ali na avatar ali naziv podjetja.

Vezani-zapisi

Če želimo zapis vseeno izbrisati, moramo najprej izbrisati tudi vse vezane vsebine oz. na njih ustrezno popraviti vezave.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

Ja, hvala!
Niti ne.
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.