Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem dogodku in odkrijte učinkovite rešitve za digitalno poslovanje.
Na primerih uspešnih slovenskih podjetij bomo predstavili praktične rešitve in sveže ideje, ki vam bodo pomagale izboljšati učinkovitost, privabiti in ohraniti zveste stranke ter doseči vaše poslovne cilje.
Intrix akademija nudi odlično priložnost, da spoznate najnovejše digitalne strategije in orodja, ki vam bodo pomagala optimizirati poslovne procese in povečati učinkovitost. Ugotovite, kako lahko te inovacije prispevajo k vašemu uspehu na področjih prodaje, vodenja projektov in dela z ljudmi.
Pridobite dragocene vpoglede od izkušenih strokovnjakov in izkoristite priložnost za nadgradnjo vašega poslovanja.
Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen vsem obstoječim uporabnikom Intrixa in tistim, ki ga želite preizkusiti. Posebej priporočamo udeležbo vodjem, direktorjem in vsem, ki se ukvarjate s prodajo ali vodenjem projektov.
Če iščete načine za izboljšanje poslovnih procesov in povečanje učinkovitosti, je ta dogodek prava izbira za vas.
Program
Program
08.30–09.00 Zbiranje udeležencev in klepet ob kavici
09.00–09.05 Uvodni pozdrav
09.05–09.45 Intrix novosti (ekipa Intere)
09.45–10.15 Izkušnja potovanja k poslovni odličnosti (Peter Ribarič in Gregor Bajželj, Planet GV)
10.15–10.45 Uporaba Intrixa v praksi na primeru podjetja Enertec (Igor Kozlar, Enertec in Marko Bauman, Intera)
10.45–11.15 Odmor
11.15–11.30 Razgibavanje z Rokom
11.30–12.15 Kako Intrix pomaga uspešnim slovenskim podjetjem? (Blaž Glogovčan, Intera)
12.15–12.30 Odmor
12.30–14.00 Delavnica: Skrivnost prodajnega lijaka in neprestanih sprememb: kdo sem jaz kot prodajalec in kakšne stranke privlačim? (Daniela Bervar Kotolenko, Edutrain.me)
od 14.00: Zakuska in druženje
Predavanja
Predavanja
01 Intrix novosti
01 Intrix novosti
Spoznali boste novosti v Intrixu, ki smo jih razvili v zadnjem obdobju. Osredotočili se bomo na inovativne funkcionalnosti, trike in nasvete, ki vam bodo omogočili boljše obvladovanje vašega poslovanja in povečanje učinkovitosti.
Teme:
- pregled Intrix vertikal in pregled leta – Marko Bauman, Intera,
- novosti v modulu Intrix help desk – ticketing – David Bombek, Intera,
- integracija z Office 365 – Denis Glogovčan, Intera,
- nadgradnje v spletni aplikaciji – Tina Cvetko, Intera,
- nadgradnje v mobilni aplikaciji – Matej Svržnjak, Intera.
02 Izkušnja potovanja k poslovni odličnosti
02 Izkušnja potovanja k poslovni odličnosti
Na predavanju se bomo s Petrom Ribaričem in Gregorjem Bajžljem iz Planeta GV poglobili v cilje uvedbe sistema Intrix za podporo organizaciji dogodkov. Spoznali boste, kako je Intrix pripomogel k optimizaciji obdelave naročil, registraciji udeležencev, izdaji potrdil, upravljanju pogodb in spremljanju prodaje. Uvedba sistema Intrix je omogočila tudi podporo prodajnim procesom. Sistem je bil integriran z drugimi ključnimi informacijskimi sistemi podjetja, kot so ERP in spletne strani, v prihodnje pa načrtujejo tudi integracijo z orodji za podatkovno analitiko.
Pred uvedbo so se soočali s težavami, kot so podvojeni kontakti, omejene možnosti analiz ter pomanjkanje podpore prodajnemu procesu. Implementacija je vključevala pripravo baz, usposabljanje sodelavcev ter številne manjše izboljšave postopkov, kar je pohitrilo procese, izboljšalo kakovost podatkov in nadzor nad poslovanjem.
03 INTERVJU: Uporaba Intrixa v praksi na primeru podjetja Enertec
03 INTERVJU: Uporaba Intrixa v praksi na primeru podjetja Enertec
Kako lažje in učinkoviteje obvladovati procese v podjetju? O tem se bo Marko Bauman, vodja produktnega razvoja, pogovarjal z Igorjem Kozlarjem iz podjetja Enertec, ki se ukvarja z energetskimi rešitvami po sistemu na ključ.
Izvedeli boste, kako Intrix informacijsko podpira proces – vse od prejetega povpraševanja pa vse do zaključne montaže, kako so se v podjetju lotili uvedbe sistema CRM in s kakšnimi izzivi so se soočali.
04 Kako Intrix pomaga uspešnim slovenskim podjetjem?
04 Kako Intrix pomaga uspešnim slovenskim podjetjem?
Intrix pomaga uspešnim slovenskim podjetjem poenostaviti in optimizirati poslovne procese ter z uporabniškimi prilagoditvami izboljšati vsakodnevno delo in povečati učinkovitost. Blaž Glogovčan, ki na Interi vodi projekte, bo predstavili primere iz prakse, ki pokažejo, kako Intrix prispeva k doseganju boljših rezultatov in večji konkurenčnosti podjetij.
Teme:
- povezovanje z ERP sistemi,
- povezovanje s sistemi za masovno e-poštno obveščanje ter spremljanje statistike,
- generiranje dokumentov (PDF, DOCX, Excel),
- digitalno podpisovanje in mSign,
- ticketing za podporo, prodajo in poprodajo (servisi, reklamacije),
- aktivna prodaja v Intrixu.
05 DELAVNICA: Skrivnost prodajnega lijaka in neprestanih sprememb: kdo sem jaz kot prodajalec in kakšne stranke privlačim?
05 delavnica
Na delavnici, ki jo bo vodila Daniela Bervar Kotolenko iz Edutrain.me, se bomo osredotočili na različne tipe strank in prodajalcev ter raziskali, zakaj je včasih težko prevzeti prodajni lijak drugega prodajalca. Obravnavali bomo krivuljo odpora do sprememb in preučili, kako ljudje in ekipe reagirajo na izzive in spremembe. Izvedli bomo tudi mini test osebnosti
Prijavnica
Prijavnica
Intrix akademija
Učinkovite rešitve za pametnejše poslovanje
Sreda, 9. 10. 2024
Tehnološki park Ptuj, Ptuj
Predavatelji
Peter Ribarič
Peter Ribarič ima bogate izkušnje na področju izobraževanja, informatike, bančništva in financ ter medijev. Je soustanovitelj skladov tveganega kapitala Silicon Gardens in Silicon Gardens Fund II.
Njegova strokovna področja so izobraževanje, mediji, kontroling in finance. Njegova strast je organizacija in izvedba izobraževalnih poslovnih dogodkov, s katerimi se je prvič srečal že v času šolanja.
Gregor Bajželj
Gregor Bajželj je vodja ključnih strank v podjetju Planet GV, z večletnimi izkušnjami v prodaji. Navdušuje ga delo s partnerji in sodelovanje z njimi pri organizaciji dogodkov. V prostem času se rad ukvarja s športom, še posebej z ekipnimi, kjer se izrazi njegova strast do sodelovanja in timskega dela.
Daniela Bervar Kotolenko
Daniela Bervar Kotolenko je mojstrica poslovnega mreženja, inspiratorka in govornica ter certificirana facilitatorka za LEGO® SERIOUS PLAY®, Profiles XT in ScrumMaster®.
Navdušuje jo agilno delo in vitke inovacije, aktivno pa se ukvarja z agilno transformacijo slovenskih korporacij. Je ustanoviteljica BIC (Business Intelligence Center) in Edutrain.me, nekdanja partnerka ter solastnica Media Lab d.o.o. ter predsednica MBA alumni poslovne šole Cotrugli v Sloveniji. Prav tako je Best of SLO 2024 Business Keynote Speaker finalist.
Igor Kozlar
Igor Kozlar s svojo ekipo skrbi za digitalizacijo poslovnih procesov in marketing. Digitalizacijo vpeljujejo v vseh fazah procesov in jo želijo vzpodbujati v vseh oddelkih oz. pri vseh sodelavcih. Velik del digitalizacije temelji tudi na Intrixu, ki jim kot osnovno CRM orodje služi praktično na vseh nivojih delovanja.
Marko Bauman
Marko Bauman se je v svoji karieri razvijal v prav vseh oddelkih Intere. Trenutno je vodja produktnega razvoja in skrbi za razvoj Intrixa na večih ravneh, je pa še vedno tesno vpet v marketinško-prodajne procese v podjetju. Pri uvedbi CRM sistema je pomagal že več kot 200 podjetjem. Na svoji uspešni karierni poti se med drugim ukvarja tudi z upravljanjem odnosov s strankami, projektnimi, prodajnimi in marketinškimi strategijami ter SaaS poslovnimi modeli. V prostem času je navdušen avtodomar in kolesar.
Blaž Glogovčan
Blaž Glogovčan v podjetju Intera vodi projekte in se osredotoča na iskanje ter uvajanje rešitev. Njegove izkušnje z razvojem programskih rešitev mu omogočajo, da učinkovito uskladi tehnične zahteve s potrebami projektov. V prostem času se rad ukvarja z ekipnimi športi, še posebej z nogometom in odbojko.
Novost!
Individualna svetovanja z izkušenimi strokovnjaki
Od 10. do 15. ure vam bodo na voljo izkušeni projektni vodje, s katerimi se boste lahko pogovorili o svojih poslovnih specifikah in skupaj našli najboljše rešitve za vaš primer v Intrixu.