CRM sistem naj bo prilagojen vašemu podjetju

Uvedba vsakega CRM sistema je v prvi meri odvisna od vaše angažiranosti in zavzetosti, da ga uvedete v podjetje. Ni dovolj, da sprejmete odločitev za uvedbo sistema CRM, pomembno je, da realizirate vse korake v tej smeri, to pa zahteva precej vašega truda in časa. Pri izbiri ustreznega sistema bodite pozorni ali se ta lahko prilagodi vašim poslovnim procesom. Prilagodljivost je zelo pomembna, saj boste na trgu težko našli sistem CRM, ki bo v celoti skladen z vašim podjetjem.

V kolikor boste pričeli z uporabo CRM-ja, ki ni povsem prilagojen vašemu podjetju, obstaja velika verjetnost, da ta ne bo zaživel oz. ne bo izkoriščem v celoti. Sistem CRM pa se ne sme v celoti prilagoditi vsem obstoječim procesom, v kolikor so ti slabi in morda niso skladni s samo strukturo. Zato je smiselno, da pred uvedbo analizirate in optimizirate vse vaše procese, na podlagi katerih se ustrezno prilagodi struktura CRM-ja. Pomembno je, da se po uvedbi razvoj ne ustavi, saj se procesi v podjetju vseskozi spreminjajo, tako se naj tudi CRM ustrezno prilagaja.

Niti dve podjetji v isti branži nimata povsem enakih procesov iz česar sledi, da naj ne bi imela povsem enake strukture CRM-ja.

Glavna prednost programa Intrix CRM je njegova prilagodljivost in fleksibilnost. Inovativna platforma s katero je razvit omogoča, da lahko strukturo aplikacije precej hitro prilagodimo vašim poslovnim procesom v podjetju. S tem korakom se precej poveča možnost, da bo CRM v podjetju zaživel ter ga bodo vsi zaposleni uporabljali, kar mora biti vaš cilj.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.