Brezplačen webinar

Odklenite moč vaših zaposlenih! 🔐

Vsebina

Delodajalci oz. kadrovski strokovnjaki se v zadnjih letih soočate z vse večjimi izzivi zaradi pomanjkanja pravega kadra. Ti izzivi se začnejo že v postopku iskanja novih sodelavcev in se nadaljujejo, ko so ti že del vašega tima.

Tudi kadrovska funkcija se vse bolj spreminja – odmik od operativnih del v vse večjo skrb za zaposlene.

Spoznajte, kako izbrati pravega novega sodelavca, zakaj je onboarding danes ključnega pomena in kako omogočati pogoje, da bodo vaši zaposleni pri delu zadovoljni, zavzeti in imeli željo po kariernem razvoju v vašem podjetju.

Vlagajte v svoje največje bogastvo – zaposlene.

 

Na kaj se bomo osredotočili:

  • kako si poenostaviti proces zaposlovanja (priprava dobrega zaposlitvenega oglasa in na kaj v postopku izbire ne smemo pozabiti),
  • kako poskrbeti za karierni razvoj svojih zaposlenih in zakaj je to tako zelo pomembno,
  • spremljanje uspešnosti zaposlenih in njihovih kompetenc v praksi,
  • kako doseči zavzetost zaposlenih za večji uspeh našega podjetja,
  • kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati v podjetju,
  • kako si lahko pomagate z Intrix HRM sistemom.

Govorci

zvezdana-lubej-webinar

Zvezdana Lubej

KADROVSKA ASISTENCA

Zvezdana je ustanoviteljica Kadrovske asistence in country managerka Profiles International za Slovenijo. Je svetovalka za preobrazbo podjetij in strateškega HR managementa, kadrovska partnerka upravam in direktorjem ter vodilna coachinja s področja karizmatičnega in trajnostnega voditeljstva ter zavzetosti.

Sodeluje pri izborih Manager leta, Zlata nit, Moje podjetje = Moj uspeh in mnogih drugih slovenskih projektih. Skupaj z Združenjem manager je izvedla odmevno raziskavo Karizma slovenskih voditeljev. Verjame, da se odlična izkušnja zaposlenih začne z organizacijsko kulturo in ugledom blagovne znamke delodajalca. Ravno to je po njenem mnenju edina vstopnica za trajnostni uspeh organizacij, pridobitev in zadržanje kakovostnega kadra.

saša-boštjančič-webinar

Saša Boštjančič

OPTIUS

Saša je ustanoviteljica in direktorica karierno-zaposlitvenega portala Optius.com, enega izmed večjih v Sloveniji in edinega v slovenski lasti. V 13 letih jim je zaupalo že preko 12.000 delodajalcev, tako iz Slovenije kot tudi tujine. Mesečno beležijo kar 400.000 obiskov uporabnikov – iskalcev zaposlitve kot tudi delodajalcev.

Je tudi ustanoviteljica prvega Optius HR kluba, ki je v treh letih delovanja privabil že 250 kadrovskih strokovnjakov. Pobuda ustanovitve Optius HR kluba je nastala iz želje informirati kadrovske strokovnjake o aktualnih tematikah, spoznavanju HR trendov, izmenjavanju dobrih praks in sklepanju novih prijateljstev.

miha-bavec-webinar

Miha Bavec

TRANSFORMACIJA

Miha je vrhunski poslovni trener in coach, specializiran za razvoj vodij in organizacij, ter ustanovitelj, lastnik in direktor podjetja Transformacija. Njegova strast je podpora posameznikom in podjetjem pri osvajanju boljših načinov in metod, potrebnih za rast, razvoj in napredek. V svojih 20 letih kariere je izvedel že več kot 14.000 treningov in več kot 5.000 ur coachingov.

Pri razvoju vodij, strateških vodstvenih timov in izboljševanju odnosov in učinkovitosti organizacije mu je zaupalo že več kot dvesto priznanih podjetij in drugih organizacij, med njimi so: RLS, Tinex, M Sora, Revoz, Sanolabor in Steklarna Hrastnik.

 

mihaela-preskar-webinar

Mihaela Preskar

INTERA

Mihaela je produktna vodja na področju HRM. Za sabo ima več let izkušenj na področju vodenja projektov v IT, vedno pa je ostajala v stiku s področjem kadrovanja – preko opravljanja kadrovskih nalog, pripravi in objavi različnih člankov ter udeležbi na izobraževanjih in ostalih HR dogodkih. Pravi, da je HR “njeno” področje, saj je po izobrazbi magistra ekonomskih in poslovnih ved, v smeri Management, organizacija in človeški viri. Tekom dela v IT vodah je opravila izobraževanje, s katerim je osvojila certifikat Strokovnjakinja za kadrovsko delo (Specialist for Human Resources). Področji IT in HRM je želela združiti pri svojem delu in se tako pridružila ekipi Intere.

Moderatorka

petra-vajda-webinar

Petra Vajda

INTERA

Petra je komunikologinja z večletnimi izkušnjami v marketingu in prodaji. Za njo je ogromno odlično izpeljanih marketinških zgodb in projektov. Zaveda se pomena čustvene inteligence in prav zaradi tega se danes poglobljeno ukvarja s HRM področjem in pomenom dobro zastavljenih HR strategij, ki lahko vplivajo na uspeh podjetja. V podjetju Intera je svetovalka za vpeljavo sistemov za projektno vodenje in HRM. Je ljubiteljica vsega lepega in oboževalka dobro realiziranih idej.

 

 

Partnerji