Kako vzpostaviti avtomatizacijo in nadzor v prodaji?

Vsebina webinarja

Avtomatizacija prodaje je ključna za ohranjanje konkurenčne prednosti podjetja. Pa vendar številna slovenska podjetja še vedno prisegajo na zamudno ročno obdelovanje prodajnih aktivnosti, hkrati pa nimajo vzpostavljenega nadzora nad prodajnimi procesom, kar pripelje do slabe transparentnosti in velike zmede v prodaji.

Na webinarju smo predstavili načine avtomatizacije prodaje z orodjema spletni konfigurator in CPQ prodajni sistem ter načine za vzpostavitev nadzora nad prodajnim lijakom s CRM sistemom.

Use case:
slaba izkušnja nakupa kompleksnih in po meri narejenih izdelkov

Avtomatizacija prodaje s spletnim konfiguratorjem in CPQ prodajnim sistemom:

  • kaj sta orodji spletni konfigurator in CPQ prodajni sistem,
  • prednosti orodij za končne kupce,
  • prednosti orodij za prodajno ekipo in
  • rezultati podjetij z orodjema.

Nadzor nad prodajo s sistemom CRM:

  • kaj je CRM,
  • zagotovite si nadzor nad povpraševanji in prodajnim lijakom,
  • zakaj Outlookov koledar ni učinkovit za poslovno rabo in
  • kako reklamacije in servise izkoristiti kot konkurenčno prednost podjetja.

Predstavljata:

uroš žohar predavatelj webinarja
Uroš Žohar

Strokovnjak za prodajo pri podjetju Intera

Uroš Žohar je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

leon panjtar predavatelj
Leon Panjtar

Soustanovitelj in direktor SaleSqueze

Leon Panjtar je soustanovitelj blagovne znamke SaleSqueze, ki deluje v sklopu družbe Kalmia. Je podjetnik, tehnični poliglot ter strasten zagovornik vrhunske uporabniške izkušnje. Širok spekter interesov in znanj, ki jih stalno nadgrajuje s svojo radovednostjo in sposobnostjo hitrega učenja, združuje v rešitvah, ki nagovarjajo na videz mala vprašanja z velikimi učinki. S svojimi bogatimi prodajnimi izkušnjami dnevno pomaga premagovati prodajne ovire naših strank in partnerjev.

Še niste uporabnik Intrixa?

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.