Kako uporabljati mobilno CRM aplikacijo na poti

Vsebina webinarja

Dobro se spominjam časov, ko sem se na sestanke pripravljal iz zapisnikov iz zvezkov in e-pošte, slednje sem si natisnil in vodil v mapici, ki je šla z mano tudi na pot k stranki. Če sem na poti potreboval še kakšno dodatno informacijo, sem velikokrat tudi klical sodelavce v pisarno in od njih poizvedoval še o kakšnih dodatnih informacijah.

No, če bolje pomislim, je od teh časov preteklo že 10 let ali več. Žal pa vse prepogosto na lastne oči vidim, da se pri veliko podjetjih na tem delu do danes ni nič spremenilo.

Na webinarju vam bom na praktičnih primerih iz prve roke prikazal (z)možnosti sodobne CRM aplikacije na mobilnem telefonu na poti. Od planiranja obiskov, pregleda vseh informacij o stranki, vodenja zapisnikov, pripenjanja fotografij in še mnogo več.

Teme, na katere se bomo osredotočili:

  • 360° pregled nad zgodovino aktivnosti pri stranki,
  • planiranje in izvajanje obiskov in poročila obiskov,
  • osnovne funkcionalnosti: identifikacija klicev, pripenjanje dokumentov, skeniranje vizitk,
  • možne nadgradnje: izpis servisnega naloga, elektronski podpis dokumentov, check-in pri stranki s točno lokacijo.

Predstavlja

uroš žohar predavatelj webinarja
Uroš Žohar

Strokovnjak za prodajo pri podjetju Intera

Še niste uporabnik Intrixa?