Izobraževanje za začetek dela s sistemom INTRIX CRM

Vsebina webinarja

Ključni del uvedbe sistema CRM je ustrezno izobraževanje uporabnikov. Poznavanje in uporaba funkcionalnosti sistema pa pripomoreta k učinkovitejši organizaciji dela.

V tokratnem seminarju smo se posvetili osnovam dela s CRM sistemom. Na praktičnih primerih smo preverili dobre prakse, ki vam bodo pripomogle k boljši prodaji, natančnejši izvedbi projektov in dobri organizaciji prodajnih aktivnosti.

Področja, ki smo jih pregledali: 

  • urejene baze strank in potencialnih kupcev za 360° pregled nad kupcem,
  • sistematično vodenje povpraševanj oz. prodajnih priložnosti,
  • koledar ter planiranje prodajnih aktivnosti in sestankov,
  • učinkovito upravljanje z reklamacijami,
  • urejanje dokumentacije na enem mestu,
  • poročila in enostavno poročanje.

Predstavlja:

uroš žohar predavatelj webinarja
Uroš Žohar

Strokovnjak za CRM in prodajo pri podjetju Intera

Še niste uporabnik Intrixa?

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.