CRM Intrix poletna šola

Intrix poletna šola 2021

5 dni. 5 tem.
6 strokovnjakov. Brezplačno.

Intrix poletna šola je odlična priložnost, da osvežite svoje poznavanje Intrixa, se seznanite z nasveti za lažjo uporabo in spoznate novosti. Sklop 5 spletnih predavanj lahko na svojem zaslonu spremljate z domačega naslonjača, iz pisarne ali s plaže. 😉 Ogled priporočamo vsem uporabnikom Intrixa: starim mačkom, ki želite nadgraditi svoje znanje, pa tudi novincem, ki z uporabo šele začenjate.

1. dan: Intrix za prodajo (CRM)

Vse o urejeni bazi strank, vodenju prodajnih priložnosti in ustreznih follow-up aktivnostih (CRM). Predstavili smo tudi koristi povezave z ERP sistemom in primere poročil za lažje odločanje (prodajni lijak).

Vsebina:

  • 360-stopinjski pogled na obstoječe in potencialne kupce,
  • upravljanje s prodajnimi priložnostmi in aktivnostmi,
  • izvedba prodajnih aktivnost s pomočjo koledarja,
  • avtomatizacija prodaje,
  • integracija z ERP sistemi (Saop iCenter, Largo, Pantheon, AccountingBox … ),
  • prodajna poročila za boljše odločanje.
predavatelj Marko Bauman
Marko Bauman

strokovnjak za CRM sisteme

2. dan: Intrix za marketing

Sistem Intrix nudi odlično podporo marketinškim aktivnostim – od priprave ciljnih segmentov strank do natančnega poročanja o uspešnosti vsake marketinške akcije.

Vsebina:

  • načrtovanje marketinških aktivnosti na koledarju in planerju,
  • filtriranje podatkov za pripravo ciljnih segmentov,
  • tiskanje na kuverte in nalepke,
  • možnosti povezave s sistemi za e-poštni marketing (Mailchimp, SquialoMail, MailerLite, SendinBlue),
  • analitika in spremljanje uspešnosti marketinških akcij.
predavatelj uroš žohar
Uroš Žohar

strokovnjak za prodajo

3. dan: Intrix za projektno vodenje

Intrix za vodenje projektov nudi odličen pregled nad projektnim portfeljem in omogoča organizirano koordinacijo projektnih nalog, projektne dokumentacije in finančnih podrobnosti. Na voljo so pregled nad porabljenim časom, spremljanje in obvladovanje zasedenosti resursov ter analiza uspešnosti in stanja projektov s pomočjo predpripravljenih poročil.

Vsebina:

  • kako lahko z Intrixom urejamo in spremljamo projektni porftelj,
  • katere podatke lahko spremljamo na ravni posameznega projekta,
  • kako lahko s pomočjo predpripravljenih poročil spremljamo uspešnost posameznih projektov,
  • kaj omogoča Intrixov planer in zakaj je z njim pregled nad zasedenostjo resursov boljši in enostavnejši,
  • možne nadgradnje, ki organizacijo projektnega dela popeljejo na še višjo raven.
predavatelj Borut Skok
Borut Skok

strokovnjak za implementacije

4. dan: Intrix za podporo

S sistemom Intrix lahko učinkovito upravljate tudi vse poprodajne aktivnosti, saj omogoča vodenje podpornih zahtevkov, spremljanje reklamacij in podpisovanje servisnih nalogov kar na terenu. Z enostavnim pregledom stanja posameznega zahtevka.

Vsebina:

  • vodenje servisov in kreiranje servisnega naloga na terenu s podpisom stranke,
  • spremljanje reklamacij,
    beleženje podpornih zahtevkov (ticketing) iz različnih virov: telefon, spletna stran, e-pošta,
  • odgovarjanje na zahtevke iz Intrixa.
predavatelj david bombek
David Bombek

strokovnjak za implementacije

5. dan: Intrix za vsak dan - triki in nasveti

Z majhnimi triki si lahko Intrix dodatno prilagodite in si tako še olajšate in pohitrite svoje delo. Intrix omogoča, da si uporabnik po lastnih željah ureja sezname na glavnih zavihkih in poglede na organizatorju, nastavlja najrazličnejše opomnike in še mnogo več.

Vsebina:

  • prilagajanje stolpcev seznama, sortiranje in filtriranje seznama,
  • urejanje šifrantov,
  • urejanje uporabniških nastavitev (administracija uporabnikov, spreminjanje gesel, zamenjava barvne teme, nastavitve obveščanja),
  • nastavljanje e-poštnih in SMS opomnikov,
    označevanje oziroma “taganje” sodelavcev v opombah,
  • nastavljanje pogledov na organizatorju in sinhronizacija koledarja.
predavateljica tina cvetko
Tina Cvetko

strokovnjakinja za podporo strankam

predavatelj Patricija Gavez
Patricija Gavez

strokovnjakinja za podporo strankam

Še ne uporabljaš? Preizkusi Intrix brezplačno

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.