crm case study
crm študija primera

Stelkom s pomočjo Intrixa zagotavlja telekomunikacijske storitve celotni Sloveniji

Predstavljamo podjetje, ki s svojimi storitvami omogoča stabilno, varno in hitro komunikacijo. Stelkom je eden izmed ključnih ponudnikov poslovne infrastrukture, Intrix pa jim kot del poslovnega procesa zagotavlja stabilno rast.

id

NAROČNIK SE PREDSTAVI

tovarna

PANOGA

Telekomunikacije

skupina

ZAPOSLENIH

30

goal

USTANOVLJENO

2003

crm case study logo stelkom
strategy

INTRIX UČINEK

stoparca

Pospešena izvedba prodajnih projektov

report

Uvedba merljivega ticketing sistema v skladu s predpisanimi pogodbenimi časi

crm tickting sistem primer iz prakse intrix

Izboljšana komunikacija z deležniki prodajnih projektov in projektno ekipo

Stelkom omogoča posel v Sloveniji in tujini na ločeni telekomunikacijski infrastrukturi

Stelkom je ponudnik telekomunikacijskih storitev z 19-letno tradicijo, ki s svojim hrbteničnim omrežjem povezuje vsa večja mesta po Sloveniji in tujini. S svojo razvejano infrastrukturo, po celotnem ozemlju Slovenije, Stelkom zagotavlja vrhunske storitve na tehnično najkakovostnejšem dostopovnem omrežju v državi.

V njihov repertoar spadajo internet, ethernet VPN povezave, IP in VPN povezave, SDH in DWDM povezave na kvalitetni IKT opremi, fizično ločena omrežja, teritorialno in tektonsko ločene strežniške sobe ter storitve iz področij senzorike, video analitike in biometrije.

janez zabukovec stelkom študija primera crm
background element blue

“Svojim strankam zagotavljamo zanesljivost storitve, visoko razpoložljivost, 24/7 podporo s strani naših IKT inženirjev, z našimi POP točkami v tujini, kot so Dunaj, Milano, Zagreb, Beograd in Sofija, pa nudimo hitre odzivne čase in nizke zakasnitve. Z vsemi slovenskimi operaterji imamo odlične poslovne odnose. Nekaterim ponujamo izgradnjo baznih postaj, kjer z uporabo obstoječe infrastrukture preprečujemo degradacijo okolja.”

Janez Zabukovec, vodja prodaje in marketinga

Veliki projekti so potrebovali kakovosten in zanesljiv sistem za podporo poslovnega procesa

Zaradi pospešene rasti podjetja in širjenja nabora storitev, so v Stelkomu prepoznali potrebo po bolj strukturirani organizaciji prodaje, boljšem upravljanju s strankami, zbiranju podatkov v eni bazi in pripravi informacij za izvajanje vsakodnevnih poslovnih procesov.

Ker so prepoznali priložnost v svojem kadru, so se sprva odločili, da razvijejo lasten CRM sistem. Medtem, ko jim je to prineslo veliko izkušenj na področju prodaje in organizacije poslovnih podatkov, so sčasoma ta sistem prerasli. Pri Stelkomu so se močno zavedali, da imajo kompleksen poslovni proces. Proces, ki bo zahteval veliko prilagoditev po meri, da se zagotovi popoln vpogled v interakcije med posameznimi deli poslovnega procesa.

Ker so skupaj z nami prepoznali možnost za razvoj CRM sistema po meri, pod okriljem specializiranega partnerja, so se po pregledu večih rešitev odločili za Intrix. Fokus pri Stelkomovem Intrix CRM sistemu je bila preglednost in prijaznost do uporabnikov in obvladovanje kompleksnih procesov s popolno transparentnostjo podatkov.

Intrix po meri za podporo izjemno kompleksnega dela

Zraven vzdrževanja lastne infrastrukture, Stelkom sodeluje z večjimi ponudniki telekomunikacijskih storitev v Sloveniji in tujini. To pomeni, da bo vsaka prodaja ali sodelovanje postalo projekt, kjer je potrebno koordinirati več podjetij, izvajalcev in javnih institucij.

Podjetje vedno stremi k temu, da zagotovi visok standard kvalitete na področju podpore strankam. Ker je njihov cilj zagotavljanje zanesljivih povezav, so se odločili za natančno spremljanje časa od prejema podpornega zahtevka do razrešitve. Odzivni čas, v katerem mora Stelkom razrešiti podporni zahtevek, je natančno določen v pogodbi, Intrix pa omogoča vodenje evidence odzivnega časa. Tako je delo zmeraj skladno s pogodbeno postavko.

Ker je za razrešitev podpornega zahtevka potrebno komunicirati z večjimi deležniki, Intrix omogoča komunikacijo z njimi znotraj ticketing modula. Uporabniki Intrixa lahko pošiljajo sporočila neposredno iz uporabniškega vmesnika, Intrix pa avtomatsko pošilja obvestila o napredku tudi stranki.

Stelkomov Intrix omogoča prihranek časa tudi z avtomatskim generiranjem dokumentov. V njihovem primeru to pomeni, da veliko hitreje pripravijo tako servisne naloge kot servisna poročila, ki so nujno potrebna za komunikacijo med partnerji v posameznem projektu.

Se tudi vi spopadate z obširnimi prodajnimi projekti?
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno, da boste lahko svoje prodajne projekte izvedli v rekordnem času.
Se tudi vi spopadate z obširnimi prodajnimi projekti?

Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno, da boste tudi vi lahko svoje projekte izvedli v rekordnem času.

Enostavna vpeljava s prilagoditvami po meri, ki pa je potrebovala nekaj privajanja

Podjetje Intera je pristopilo s pravo rešitvijo ob pravem času, kar je botrovalo odločitvi za vpeljavo. Pred začetkom implementacije sistema Intrix smo, skupaj z ekipo Stelkoma, določili frekvenco sodelovanja in naredili natančen popis poslovnega procesa. Dobra priprava je namreč ključ do hitre in uspešne uvedbe, kot to opaža tudi vodja prodaje, Janez Zabukovec: “Postavili smo si plane dela in roke za dosego posameznih funkcionalnih delov. Pred večjimi izzivi smo bili deležni dodatne podpore, da smo se izognili morebitnim težavam. Posamezni segmenti so bili natančno zapisani in posledično je delo potekalo nadpovprečno hitro in učinkovito.”

Stanje pred uvedbo Intrixa

  • Enotna baza podatkov ni obstajala, podatki o prodajnih projektih so bili razpršeni v več različnih aplikacijah,
  • izvajanje pogodbenih obveznosti se je lahko, brez vednosti podjetja, zavleklo dlje kot predvideno,
  • zaradi nepreglednosti prodajnih faz je izvedba projektov lahko trajala dlje kot predvideno,
  • komunikacija z izvajalci in projektno ekipo je bila razpršena preko večih kanalov, kar ni omogočalo sosledja in pregleda nad potekom dela,
  • pogodbe in projektni dokumenti so bili predpripravljeni in statični, spremembe pa je bilo potrebno ročno vnašati.

Stanje po uvedbi Intrixa

  • Vsi podatki so združeni v Intrixu in zmeraj na voljo ključnim izvajalcem v procesu,
  • na prodajnih projektih so zdaj statusi in podstatusi, ki povedo kdo je v poslovnem procesu zaključil svoje delo in kakšni so naslednji koraki,
  • priloge v pogodbah in dokumentih se prilagajajo z dinamičnimi polji glede na tip produkta in projektno fazo,
  • poraba časa na podpornih zahtevkih je natančno beležena in omejena s pogodbenimi obveznostmi,
  • komunikacija z vsemi deležniki v procesu je vzporedna, direktno iz Intrixa.

Stanje pred uvedbo intrixa

  • Enotna baza podatkov ni obstajala, podatki o prodajnih projektih so bili razpršeni v več različnih aplikacijah,
  • izvajanje pogodbenih obveznosti se je lahko, brez vednosti podjetja, zavleklo dlje kot predvideno,
  • zaradi nepreglednosti prodajnih faz je izvedba projektov lahko trajala dlje kot predvideno,
  • komunikacija z izvajalci in projektno ekipo je bila razpršena preko večih kanalov, kar ni omogočalo sosledja in pregleda nad potekom dela,
  • pogodbe in projektni dokumenti so bili predpripravljeni in statični, spremembe pa je bilo potrebno ročno vnašati.

Stanje po uvedbi intrixa

  • Vsi podatki so združeni v Intrixu in zmeraj na voljo ključnim izvajalcem v procesu,
  • na prodajnih projektih so zdaj statusi in podstatusi, ki povedo kdo je v poslovnem procesu zaključil svoje delo in kakšni so naslednji koraki,
  • priloge v pogodbah in dokumentih se prilagajajo z dinamičnimi polji glede na tip produkta in projektno fazo,
  • poraba časa na podpornih zahtevkih je natančno beležena in omejena s pogodbenimi obveznostmi,
  • komunikacija z vsemi deležniki v procesu je vzporedna, direktno iz Intrixa.

Kot vsaka novost ali sprememba v delovnem procesu, je tudi Intrix ob začetku uvedbe predstavljal izziv. Ekipa je, z nekaj časa in konsistentno uporabo sistema, osvojila vse ključne veščine in suvereno nadaljevala z delom. Prednosti, ki so zaposlene najbolj prepričale v uvedbo in vsakodnevno uporabo Intrixa, so bile optimizacija časa, jasen pregled nad procesi in pregledna komunikacija. Večina sodelavcev je danes navdušena nad Intrixom in njegovo uporabnostjo.

stelkom uporaba intrixa crm primer iz prakse
Background element blue

“Prepričani smo, da je največja dodana vrednost Intrixa v zbiru podatkov na enem mestu. Ravno izguba nepotrebnega časa pri zbiranju potrebnih podatkov za posamezni projekt, je z vpeljavo orodja najbolj minimizirana, je pa seveda odvisno od samega obsega trenutno razpoložljive baze.”

Janez Zabukovec, vodja prodaje in marketinga

Pridružite se uspešnim podjetjem po vsem svetu,
ki svoje poslovanje vodijo z Intrixom.

Brezplačno preizkusite Intrix CRM še danes in izkoristite široko paleto prilagoditev!

Pridružite se uspešnim podjetjem po vsem svetu, ki svoje projekte vodijo z Intrixom.

Brezplačno preizkusite Intrix za projektno vodenje še danes!