Projektno vodenje 2017-12-08T07:15:14+00:00

Pametno projektno vodenje

Popoln pregled nad projekti in vsemi projektnimi aktivnostmi na enem mestu. Slovenski sistem za vodenje projektov, prilagojen po vaši meri.

Kako lahko Intrix izboljša vodenje vaših projektov?

Popoln pregled nad projekti in nalogami

Projekti, naloge, cilji in pomembni datumi v eni sami aplikaciji. Enostavno upravljanje vam omogoča dodajanje projektov, optimalno razporejanje nalog med člane projektne ekipe, določanje prioritet in ponavljajočih se nalog, spremljanje finančnega stanja projektov in beleženje pomembnih datumov. V vsakem trenutku lahko spremljate, v kateri fazi so projekti, za katere ste odgovorni, in izboljšate njihovo učinkovitost.

  • Avtomatsko kreiranje nalog iz predlog projektov

  • Možnost standardiziranih predlog za kreiranje projektov

  • Pregled nad statusom napredka projektov in nalog

Z gantogramom do celovitega vizualnega pregleda

Z gantogramom boste na enem mestu imeli celovit vizualni pregled nad napredkom vseh vaših projektov in nalog. Tako boste hitro ugotovili, kateri projekti in naloge niso skladni z zadano časovnico ali če je katere treba prerazporediti. Če boste spremembe vnesli neposredno v gantogram, se bodo avtomatsko prenesle povsod v Intrix.

  • Prikaz napredka projekta

  • Možnost izdelave gantograma po meri

  • Možnost vnosa sprememb neposredno v gantogram

Mobilna aplikacija Intrix

Mobilna aplikacija Intrix za platformi Android in iOS je izdelana z najsodobnejšimi tehnologijami in je povsem prilagodljiva vašim poslovnim procesom. Z enim klikom lahko dostopate do vseh podatkov o svojih projektih, si hitro zabeležite nov sestanek, nalogo, opomnik ali poiščete podrobne informacije o finančnem stanju projektov.

  • Prilagodljivost uporabniškega vmesnika
  • Uporabniku prijazna uporaba na pametnih telefonih Android in iPhone

Nadzor nad finančnim stanjem projektov

Sprotno beleženje prihodkov in odhodkov vam zagotavlja, da ste v vsakem trenutku seznanjeni s finančnim stanjem vseh vaših projektov. Prav tako lahko spremljate razmerje med načrtovanim in porabljenim denarjem. Tako lahko pravočasno reagirate in s tem zmanjšate tveganje za neuspeh ali preseganje finančnih sredstev.

  • Možnost vnosa prihodkov in odhodkov za projekte in naloge

  • Spremljanje finančnega stanja po projektih in nalogah

  • Filtriranje prihodkov in odhodkov glede na nosilce projektov, projekte, naloge ipd.

Napredna poročila za lažje odločanje

Z le nekaj kliki do pravih informacij. Na enem mestu se vam bodo prikazovala različna napredna poročila, prilagojena vašim potrebam in željam. Omogočajo vam takojšen vpogled v ključne kazalnike vaših projektov v realnem času in vam pomagajo pri vsakodnevnem sprejemanju učinkovitih odločitev. Poročila si lahko osebno prilagodite, kar pomeni, da se vam bodo prikazovali le vam pomembni podatki.

  • Priprava prilagojenih poročil po meri

  • Možnost izvoza poročil v različne formate

  • Avtomatsko pošiljanje poročil po e-pošti glede na predhodne nastavitve (katera, komu …)

Koordinacija aktivnosti s pomočjo koledarja

Intrixov koledar ponuja veliko več kot standardni koledarji. V njem lahko vodite različne vrste aktivnosti, ki jih pripnete vašim projektom in naročnikom: naloge, sestanke, klice, servise itd. Sočasno si lahko ogledujete urnike svojih sodelavcev, kar vam omogoča učinkovito spremljanje projektne ekipe in hitro iskanje prostih terminov.

  • Možnost integracije z iOS in Android telefoni

  • Možnost povezave z drugimi koledarji (Outlook, Google)

  • SMS ali e-poštni opomniki za pomembnejše aktivnosti

intrix resource planner planer virov

Planer za razporejanje vaših virov na enem mestu

Celostni pregled in razporejanje vseh vaših virov na enem mestu. Planer je tesno povezan z vsemi vašimi podatki (aktivnostmi, sestanki, projekti, nalogami …) in na eni časovnici prikazuje zasedenost vseh resursov. Pregledno in enostavno lahko upravljate z različnimi viri, kot so kadri, oprema, vozni park, prostori in podobno.

  • Izbira poljubnih virov (ljudje, avtomobili, prostori …)

  • Enostaven pregled nad zasedenostjo

  • Učinkovito planiranje resursov

Pregled nad porabo časa

Beleženje porabljenega časa pri posamezni nalogi vam omogoča popoln pregled nad številom ur, ki ste jih porabili za izvedbo posameznega projekta in nad zasedenostjo članov projektne ekipe. Čas, porabljen za vodenje projektov, lahko filtrirate po različnih parametrih, kot so projekti, naročniki, vodje projektov ipd. To vam omogoča, da lahko v vsakem trenutku preverite zasedenost svojih resursov in jih na osnovi tega optimalno upravljate.

  • Hiter pregled nad porabljenim časom

  • Možost filtriranja porabljenega časa po različnih parametrih

  • Izvoz poročil o porabi časa

  • spremljanje prodajnih priložnosti

Hitra povezljivost s CRM sistemom

Intrix projektno vodenje vam lahko kadarkoli povežemo tudi s sistemom CRM, ki vam omogoča celovit pogled na vaše stranke ter prodajne in servisne aktivnosti na enem mestu. Vaši zaposleni bodo vzpostavili odličen poslovni odnos s strankami, saj bodo imeli vse ključne podatke vedno pri roki.

  • 360° pogled

  • Možnosti prikaza finančnih podatkov iz sistema ERP

  • Prikaz lokacije na zemljevidu (integracija z Google Maps)

Dobro je vedeti …

Kontakti v sistemu Intrix projektno vodenje

Kontakti

V program za projektno vodenje Intrix lahko vnesete poljubno število kontaktov, ki jih lahko kadarkoli uvozite, izvozite, ažurirate ali pokličete neposredno iz Intrixa.

Opomniki v sistemu Intrix projektno vodenje

Opomniki

Vsem opravkom v programu Intrix za projektno vodenje (aktivnosti, projekti, naloge, sestanki itd.) lahko dodate e-poštne ali SMS opomnike. Tako vas bo sistem samodejno opozoril na vsa vaša pomembna opravila.

E-pošta v sistemu Intrix projektno vodenje

Povezava z e-pošto

Pomembnejšo e-pošto, kot so prejeto povpraševanje, potrditev naročila, zapisnik ipd. lahko enostavno posredujete v Intrix (preko skrite kopije) in si tako zagotovite e-poštno korespondenco v Intrixu.

Povezava z ERP v sistemu Intrix projektno vodenje

ERP povezave

Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Datalab Pantheon, SAOP, AccountingBox, Navision, Perftech Largo, Vasco, E-računi, Minimax, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.

Večjezična uporaba v sistemu Intrix projektno vodenje

Večjezična uporaba

Intrix je mogoče uporabljati v različnih jezikovnih različicah. Zraven matične slovenščine je že preveden v angleščino, nemščino, hrvaščino, bosanščino in srbščino. Mogoče pa ga je prevesti v katerikoli jezik.

Projektna dokumentacija v sistemu Intrix projektno vodenje

Dokumenti

V Intrixu lahko pripenjate ali iz poljubnih predlog kreirate različne tipe dokumentov, kot so ponudbe, pogodbe, zapisniki ipd. Dokumenti so vezani na projekte ali naloge, kar pomeni, da imate vse pomembne dokumente zbrane na enem mestu.

Zaupa nam že več kot 6.000 uporabnikov

Goran Vučinič
Goran VučiničDirektor, Iskra zaščite
Odkar uporabljamo Intrix, veliko lažje spremljamo aktivnosti strank in temu prilagajamo svoje pristope. To nam daje boljšo sliko trga in hkrati povečuje našo učinkovitost.
Boris Sovič
Boris SovičDirektor, Arcont IP
Intrix nam zagotavlja pregled nad kupci in nadzor nad seboj. Z njim učinkovito spremljamo prodajo in projekte; zaradi uporabnosti pa ga širimo tudi na druga področja: montažo, servis, poprodajo, načrtovanje prevozov …
Aleksandra Podgornik
Aleksandra PodgornikDirektorica, ŠGZ
Z uporabo Intrixa smo lahko na enem mestu poenostavili pregled nad različnimi delovnimi področji (svetovanja, dogodki, projekti), kar omogoča lažje delo in časovne prihranke.
Miha Senčar
Miha SenčarDirektor komerciale, Tenzor
Intrix CRM podpira naše procese na vseh ravneh poslovanja. Pri prodaji nam pomaga, da smo učinkovitejši, pri izvedbenih procesih pa nam služi za lažje načrtovanje aktivnosti.

Spoznajmo se ob kavi

Kontaktirajte nas