eGlasnik v povezavi z Intrixom

Intrix CRM je možno povezati s sistemi za množično pošiljanje e-pošte (mailing sistemi) MailChimpCampaign Monitor in eGlasnik. V tem prispevku podrobneje opisujemo, kako deluje povezava Intrixa s sistemom eGlasnik.

Kontakte, ki jih imate urejene v Intrixu, je mogoče ‘preseliti’ v sistem eGlasnik in jih tam uporabiti za določeno kampanjo.

V prvem koraku se postavimo na zavihek Kontakti. Izberemo kontakte, ki jih želimo iz Intrixa izvoziti v eGlasnik in kliknemo “Uvoz v eglasnik”.

 

Izvoz kontaktov iz Intrixa

Kontakti-za-izvoz-eglasnik

Odpre se nam novo okno za uvoz eGlasnik. V tem oknu lahko vpišemo naziv ter izberemo, ali želimo uporabiti prikazane, vse ali le izbrane zapise. V našem primeru smo označili “izbrane zapise”. Kliknemo “Shrani” in uvoz se začne. Ko se uvoz zaključi, dobimo obvestili s podatki o uvozu, da je zapis “Intrix eGlasnik” shranjen in da je uvoz v eGlasnik bil uspešen ter da so bili prenešeni 4 aktivni kontakti za pošiljanje.

Uvoženi kontakti v eGlasniku

V eGlasniku lahko uvoz in kontakte tudi preverimo. S klikom na “Stiki” vidimo vse uvožene kontakte.

S klikom na “Stiki” vidimo vse uvožene kontakte, ki so pripravljeni za vse nadaljne aktivnosti v eGlasniku.

stiki-uvoženi-kontakti

Če želite izvedeti več o množičnem pošiljanju e-pošte si prberite tudi MailChimp v povezavi z Intrixom.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.