15. 11. 2023, 8.30-14.00
Tehnološki park Ptuj
Brezplačen dogodek
15. 11. 2023, 8.30-14.00
Tehnološki park Ptuj
Brezplačen dogodek

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o učinkovitem vodenju v času digitalizacije in novostih v Intrixu.

Za uspešno poslovanje potrebujete digitalna orodja, ki so ustvarjena po vaši meri. Uporabite moderno tehnologijo sebi v prid in se z njo naučite ustvarjati še boljše zgodbe. Na brezplačnem strokovnem seminarju vam bodo izkušeni slovenski strokovnjaki predstavili najnovejše praktične rešitve in miselne prijeme, ki vam lahko pomagajo izboljšati procese v prodaji, pri vodenju projektov in pri delu z ljudmi.

Pridobljena znanja, ideje in informacije vam lahko pomagajo prodati več in – kar je najpomembneje – pridobiti in ohraniti zveste stranke in zaposlene.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem uporabnikom Intrixa in pa tistim, ki ga želite preizkusiti. Priporočamo ga vsem, ki se ukvarjate s prodajo in vodenjem projektov, predvsem pa vodjem in direktorjem.

Časovnica

Časovnica

08.30–09.00 Zbiranje udeležencev in klepet ob kavici

09.00–09.05 Uvodni pozdrav

09.05–09.50 Kako motivirati sodelavce v negotovih časih? (Aleš Vičič)

09.50–10.30 Predstavitev Intrix novosti, trendi (ekipa Intere)

10.3011.00 Odmor

11.0011.20 INTERVJU: Kako z uporabo sistema CRM do boljših prodajnih rezultatov (Tine Čas, MDM in Uroš Žohar, Intera),

11.2011.40 Kako v Tiko pro podpirajo pridobivanje nepovratnih sredstev z uporabo sistema Intrix? (Martina Anderlič, Tiko pro)

11.4012.00 INTERVJU: Podpora strankam v podjetju Big Bang (Polonca Tihelj Kalan, Big Bang in Marko Bauman, Intera)

12.0012.10 Odmor

12.1012.40 PRIMERI IZ PRAKSE: Kako vam lahko digitalizacija poslovnih procesov prinese dodano vrednost pri poslovanju (Borut Skok, Intera)

12.4013.20 Z asertivno komunikacijo do izboljševanja procesov in rezultatov podjetja (Margareta Guček Zakošek, Transformacija)

od 13.20: Zakuska in druženje z ogledom Tehnološkega parka Ptuj

Predavanja

Predavanja

Kako motivirati sodelavce v negotovih časih?

Kako motivirati sodelavce v negotovih časih?​

mag. Aleš Vičič, poslovni in športni psiholog

Tako v (vrhunskem) športu kot v poslu smo neprestano soočeni z višjimi in višjimi zahtevami, cilji in pričakovanji. Če pa se v športu ali na trgu dogaja vedno več sprememb in prihajamo v negotove, težke čase, potem vsi potrebujemo neke dodatne (psihološke) mehanizme, da se bomo s tem dobro soočali in iz teh časov izšli kot zmagovalci.

Kako sebe in sodelavce pripraviti do tega, da tudi v takšnih razmerah učinkovito delujemo in dosegamo dobre poslovne rezultate? Kako sebe in njih motivirati, da se je potrebno boriti, dati vse od sebe, konstantno izboljševati …? Ali je motivacija res tista ključna psihološka lastnost, ki jo v takšnih časih potrebujemo? Je morda kaj drugega bolj pomembno? Kaj nas lahko o tem nauči strokovnjak, ki je več kot 20 let skrbel za psihološko pripravo naših vrhunskih športnikov?

Intrix novosti

Intrix novosti

Ekipa Intere

V predavanju bo ekipa Intere predstavila vse novosti, ki smo jih v Intrixu razvili v zadnjem obdobju. Osredotočili se bomo predvsem na trike, nasvete in inovativne uporabniške funkcionalnosti, ki smo jih razvili z namenom, da vam pomagajo pri učinkovitejšem obvladovanju vašega poslovanja. Ob tem pa se bomo usmerili v prihodnost in predstavili tudi razvojne načrte:

  • pregled leta in razvojni načrti za prihodnje leto,
  • Intrix ticketing,
  • novosti za vodenje projektov – Intrix Project,
  • evidenca delovnega časa,
  • nadgradnje v spletni aplikaciji,
  • nadgradnje v mobilni aplikaciji.

INTERVJU: Kako z uporabo sistema CRM do boljših prodajnih rezultatov

INTERVJU: Kako z uporabo sistema CRM do boljših prodajnih rezultatov

Tine Čas, MDM in Uroš Žohar, Intera

Tine Čas, direktor prodaje in marketinga v podjetju MDM in Uroš Žohar, svetovalec iz podjetja Intera, nam bosta na primeru podjetja MDM zaupala ključne razloge za uporabo sistema CRM. Spregovorila bosta o koristih sistema za boljše prodajne rezultate in na kakšen način te rezultate meriti.

Kako v TIKO PRO podpirajo pridobivanje nepovratnih sredstev z uporabo sistema Intrix?

Kako v TIKO PRO podpirajo pridobivanje nepovratnih sredstev z uporabo sistema Intrix?

Martina Anderlič, Tiko pro

Martina Anderlič, direktorica podjetja Tiko Pro, d.o.o., nam bo predstavila, kako jim Intrix omogoča učinkovitejše pridobivanje nepovratnih sredstev. Osredotočila se bo na ključna vsebinska področja, kot so celovitost prodajnega procesa, spremljanje izvajanja projektov, finančna analiza ter vloga zaposlenih pri izvajanju projektov. Z bogatimi izkušnjami na področju razpisov bo Martina delila ključne pristope in strategije, ki jih njena ekipa uporablja za doseganje izjemnih rezultatov pri pridobivanju sredstev.

INTERVJU: Podpora strankam v podjetju Big Bang

INTERVJU: Podpora strankam v podjetju Big Bang

Polonca Tihelj Kalan, Big Bang in Marko Bauman, Intera

Marko Bauman, vodja produktnega razvoja na Interi in Polonca Tihelj Kalan, direktorica storitvenega centra v Big Bangu, bosta v intervju delila koristi uvedbe Intrix ticketing modula. V praksi nam bosta predstavila, kako se v Big Bangu soočajo z rastjo in vsakoletnim povečanih številom podpornih zahtevkov, kako so se lotili organizacije podpornega centra in kakšno vlogo ima pri tem Intrix.

PRIMER IZ PRAKSE: Kako vam lahko digitalizacija poslovnih procesov prinese dodano vrednost pri poslovanju

PRIMER IZ PRAKSE: Kako vam lahko digitalizacija poslovnih procesov prinese dodano vrednost pri poslovanju

Borut Skok, Intera

Borut Skok, vodja projektne ekipe in implementator prilagojenih CRM rešitev nam bo predstavil, kako v Interini projektni ekipi podjetjem različnih velikosti in dejavnosti pomagajo izboljšati poslovanje, digitalizirati procese, naslavljati njihove vsakodnevne izzive ter prihraniti čas, energijo in denar. Na izbranih primerih bo predstavil katere so tiste dodelave, ki lahko vsakemu podjetju prinašajo dodano vrednost v vsakodnevnem poslovanju.

Z asertivno komunikacijo do izboljševanja procesov in rezultatov podjetja

Z asertivno komunikacijo do izboljševanja procesov in rezultatov podjetja

Mag. Margareta Guček Zakošek, Transformacija

Asertivna komunikacija ima bistven pomen pri uvajanju sprememb in novih procesov dela. Način komunikacije je ključen za dosego ciljev organizacije. Zato je vzpodbujanje asertivne organizacijske kulture pomembna strateška usmeritev sodobnega vodenja. Je ključna za uspešno obvladovanje sprememb, dvig zadovoljstva, izboljšanje produktivnosti in prispevka zaposlenih. Več v predavanju mag. Margarete Guček Zakošek, facilitatorke in coachinje ter strokovnjakinje za strateški razvoj in menedžment organizacij.

Prijavnica

Prijavnica

Učinkovite rešitve za pametnejše poslovanje

Sreda, 15. 11. 2023
Tehnološki park Ptuj, Ptuj


    Z registracijo na ta dogodek se strinjate, da Intera obdeluje vaše podatke za namen izvedbe dogodka in vas obvešča o drugih dogodkih in novicah.

    Predavatelji

    Aleš Vičič

    POSLOVNI IN ŠPORTNI PSIHOLOG

    Aleš Vičič je univ. dipl. psiholog z znanstvenim magisterijem ter vedenjsko-kognitivni terapevt, ki je več kot 20 let deloval kot eden vodilnih športnih psihologov v Sloveniji. Na poti k vrhunskim dosežkom je svetoval več kot 400 športnikom in trenerjem, od tega 150 vrhunskim in 60 olimpijcem, iz več kot 40 športov. Bogate izkušnje je prenesel na področje poslovne psihologije in zdaj svetuje ključnim kadrom v podjetjih. V tem času se jih je nabralo že preko 120 iz 20 podjetij, za katere opravi več kot 800 ur individualnega svetovanja letno. Je tudi ustanovitelj Strokovnega psihološkega centra – Sprememba, ki (trenutno) združuje 20 psihologov, vedenjsko kognitivnih psihoterapevtov in ponuja svetovanja celotni paleti uporabnikov.

    Marko Bauman

    INTERA

    Marko Bauman se je v svoji karieri razvijal v prav vseh oddelkih Intere. Trenutno je vodja produktnega razvoja in skrbi za razvoj Intrixa na večih ravneh, je pa še vedno tesno vpet v marketinško-prodajne procese v podjetju. Pri uvedbi CRM sistema je pomagal že več kot 200 podjetjem. Na svoji uspešni karierni poti se med drugim ukvarja tudi z upravljanjem odnosov s strankami, projektnimi, prodajnimi in marketinškimi strategijami ter SaaS poslovnimi modeli. V prostem času je navdušen avtodomar in kolesar.

    Polonca Tihelj Kalan

    BIG BANG

    Polonca Tihelj Kalan je direktorica storitvenega centra v Big Bangu. Z več kot dvajsetletnimi izkušnjami vodenja večjih ekip in uspešne implementacije kompleksnih projektov je pridobila dragocene izkušnje v Volksbank – Ljudski banki, Inštitutu za varovanje zdravja RS, Vzajemni zdravstveni zavarovalnici, Triglavu zdravstveni zavarovalnici ter sedaj Big Bangu, kjer pokriva vsa področja vezana na poprodajne storitve, KC, odpremo in dostavo do končnih strank, izvajane storitev dostav ter montaž, reklamacije in servisno dejavnost. Je ljubiteljica adrenalinskih športov (plezanja, veslanja na divjih vodah, jadranja), aikida in zanimivih potovanj.

    Uroš Žohar

    INTERA

    Uroš Žohar svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog, se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.

    Martina Anderlič

    TIKO PRO

    Martina Anderlič je v podjetju Tiko Pro, d. o. o. začela kot strokovna sodelavka in nadaljevala svojo pot kot vodja projektov. Sedaj pa po manj kot desetletju dela v podjetju zaseda mesto direktorice. Poleg tega, da ima pregled nad aktualnimi slovenskimi in EU razpisi, v podjetju skrbi predvsem zato, da vse poteka po načrtih, ter da lahko strokovno znanje visoko motivirane ekipe zasije v pravi luči. Podjetje uspešno oddaja projekte za pridobitev nepovratnih in povratnih sredstev na slovenskem in hrvaškem nacionalnem nivoju, prav tako pa jih prijavljajo neposredno v Bruselj, kjer je njihova uspešnost pri prijavah kar 8-krat višja od povprečja.

    Borut Skok

    INTERA

    Borut Skok svetuje pri snovanju in vpeljavi Intrix rešitev v različna podjetja in organizacije. Deluje tudi kot vodja projektne ekipe. Problematike in izzive skupaj z naročniki oblikuje v standardizirane procese, podprte z namenskimi funkcionalnostmi v Intrixu. Je ljubitelj morja, kjer poskuša preživeti čim več časa z družino – s pomočjo Intrixa to dosega vse enostavneje.

    Mag. Margareta Guček Zakošek

    TRANSFORMACIJA

    Mag. Margareta Guček Zakošek je facilitatorka in coachinja ter strokovnjakinja za strateški razvoj in menedžment organizacij. Je poslovna trenerka vodstvenih, prodajnih in komunikacijskih veščin. Pri svojem delu izhaja iz več kot 27-letnih menedžerskih in vodstvenih izkušenj v številnih različnih organizacijah ter sistemih. Je magistrica ekonomskih ved iz področja podjetništva, NLP master coachinja in certificirana NLP trenerka ter certificirana moderatorka sistemskih organizacijskih postavitev po metodi B. Hellingerja s številnimi dodatnimi izobraževanji psihologije komunikacije in prodaje.

    Zemljevid