//Kako nastaviti SMS opomnik

Kako nastaviti SMS opomnik

Intrix CRM vas lahko na vse pomembnejše aktivnosti opominja tudi z SMS sporočilom ali preko elektronske pošte. SMS opomniki so še posebej uporabni, kadar pri delu ne uporabljate ves čas računalnika ali pa ko ste na poti. Tako ste vedno obveščeni o pomembnih nalogah, klicih in sestankih. Opomnike lahko nastavite na vsakem zavihku, in sicer pod vnosnim obrazcem, kot lahko vidimo na sliki v nadaljevanju.

opomnik

Kaj narediti, če vaša aplikacija Intrix sicer omogoča pošiljanje SMS opomnikov, a takšnega opomnika ne morete izbrati med možnostmi (na izbiro imate le e-mail)?

opomnik

Kliknite na Nastavitve, izberite Moj profil ter vpišite številko mobilnega telefona. Format številke mora biti obvezno v obiki 0038641222333.

Dodajanje opomnika v Intrix CRM

Ko nastavitev shranite, se v meniju prikaže možnost izbire SMS opomnika. Tako sedaj izberete komu želite opomnik nastaviti (privzeto ste izbrani vi, lahko pa opomnik nastavite tudi sodelavcu), čas opomnika (lahko izberete določen čas pred začetkom aktivnosti na katero dodajate opomnik, lahko pa vpišete tudi točno želen čas) in način (E-mail ali SMS). Opomniku lahko opcijsko dodate še svojo besedilo.

opomnik

Priporočamo vam, da opomnike dodajate le na pomembnejše aktivnosti, saj lahko veliko število opomnikov postane moteče. Več o nastavitvah opomnikov lahko preberete na povezavi https://www.intrix.si/blog/opomniki-za-dolocene-aktivnosti/.

Značke: sms, opomnik, opozorilo, mobilni telefon, aktivnost, zakaj ni možno izbrati sms opomnika

Avtor: | 2017-05-15T19:00:30+00:00 14.01.2016|Pomoč|