Digitalna preobrazba 2.0 2017-10-10T06:57:30+00:00

Digitalna preobrazba 2.0:

spletna stran, ki prodaja, hekanje prodaje in najboljše odločitve s ključnimi kazalniki

Sreda, 18. 10. 2017

Kristalna palača, Ljubljana

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o najnovejših trendih v prodaji in marketingu.

Digitalna preobrazba oziroma digitalna transformacija je trenutno glavna preokupacija poslovnega sveta. Kako lahko sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije uporabimo na način, da nam bodo pomagale dosegati boljše poslovne rezultate? In ne samo to: v katero smer naj razvijamo svojo organizacijsko kulturo, da bomo obstali na trgu, na katerega že vstopajo prvi t.i. digitalni domorodci?

Skrajni čas je, da opustimo nekatere zastarele vzorce in sprejmemo realno = digitalno stanje. Dobra novica je, da že obstajajo metodologije, tehnike in orodja, ki nam lahko pri tem pomagajo.

Rutinske, nekreativnih in zamudne naloge, ki smo jih še do pred kratkim opravljali “peš”, je danes mogoče zelo optimizirati ali celo avtomatizirati. Hkrati pa lahko svoje potencialne kupce spoznamo bolje kot kadarkoli doslej. In ker vse večji del svojega nakupnega procesa opravijo na spletu, jih lahko s pomočjo pravih orodij zanesljiveje in bolj merljivo kot v preteklosti peljemo naprej skozi prodajni lijak.

Pridružite se nam na seminarju in si oglejte, kako prihodnost postaja sedanjost!

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih – vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.

Program

8.30 – 8.55    
Registracija udeležencev

8.55 – 9.00
Uvodni pozdrav

9.00 – 9.45    
Uvod v growth hacking (Maja Voje, MAD Kings)

9.45 – 10.30
Hekanje prodaje (Uroš Žohar in Marko Bauman, Intera)

10.30 – 10.45
Kratek odmor

10.45 – 11.30
3 ključni koraki – kako prepričati kupca, da je vaš izdelek boljši (Roman Krušič, Spletna postaja)

11.30 – 12.15
Z Databoxom do ključnih kazalnikov uspešnosti v prodaji in marketingu (Andrej Žitnik, Databox)

Predavanja

01  Uvod v growth hacking

Maja Voje, MAD Kings

  • Kaj je growth hacking
  • Razlika med growth hacking in marketingom
  • Kako vzpostaviti growth team v podjetju
  • Growth proces in prioretizacija eksperimentov
  • Trendi (AI in marketing)

Predavanje bo vsebovalo vsaj 10 praktičnih primerov. Vsi udeleženci prejmejo dostop do growth marketing canvasa, ki ga podjetja uporabljajo za podporo pri uvajanju growth metodologij, ter do orodja za beleženje in prioretizacijo eksperimentov.

02  Hekanje prodaje: kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo

Uroš Žohar in Marko Bauman, Intera

Intrix CRM je vodilni slovenski sistem za podporo upravljanju odnosov s kupci (CRM). Prilagodljiva spletna in mobilna aplikacija celotni ekipi v vsakem trenutku zagotavlja popoln pregled nad strankami in vsemi prodajnimi aktivnostmi na enem mestu.

V prvem delu predavanja bomo predstavili najnovejše trende in koristi uporabe sistema CRM. Danes ga potrebuje tako rekoč vsako podjetje, saj prav vsako podjetje potrebuje urejeno bazo strank, učinkovito spremljanje in zaključevanje prodajnih priložnosti ter ažurna poročila za sprejemanje pravih poslovnih odločitev.

Drugi del predavanja bomo podkrepili s konkretnimi praktičnimi nasveti in dobrimi praksami uporabe mobilne aplikacije Intrix CRM.

03  3 ključni koraki – kako prepričati kupca, da je vaš izdelek boljši

Roman Krušič, Spletna postaja

Kako predstaviti vaš izdelek oziroma storitev na spletu ter dobiti maksimalno pozornosti, navdušenja in konkretnih podatkov potencialnih kupcev? Preko praktičnih primerov bomo pogledali, kaj vse nam ponuja splet v letu 2017/2018:

  • Najboljše dobre prakse za predstavitev na spletu: landing page, korpo spletne strani, posebnosti, prednosti
  • Kako se lotimo marketinga: social, SEO, newsletter, influencerji, blogerji
  • Kako iz obiskovalcev naredimo kupce?

Bonus: Kaj se lahko naučimo od podjetij, kot sta Apple in Tesla?

04  Z Databoxom do ključnih indikatorjev uspešnosti v prodaji in marketingu

Andrej Žitnik, Databox

Andrej Žitnik iz Databoxa nam bo predstavil 5 korakov do ključnih indikatorjev uspešnosti ter enostavnejših odločitev pri prodaji ali trženju vaših izdelkov in storitev. Na praktičnem primeru bo pokazal, kako povezati svoje vire na eno mesto, kako nastaviti cilje in spremljati napredek v realnem času. Če se ukvarjate s prodajo in marketingom ter imate občutek, da včasih nimate na voljo dovolj informacij, kaj bi lahko izboljšali, vam je to predavanje pisano na kožo.

PRIJAVNICA

Digitalna preobrazba 2.0:

spletna stran, ki prodaja, hekanje prodaje in najboljše odločitve s ključnimi kazalniki

Sreda, 18. 10. 2017

Kristalna palača, Ljubljana

Predavatelji

Maja Voje

MAD KINGS

Marko Bauman

INTERA

Uroš Žohar

INTERA

Roman Krušič

SPLETNA POSTAJA

Andrej Žitnik

DATABOX

Maja Voje pod okriljem agencije MAD Kings več kot 20 korporacijam in tehnološkim gazelam pomaga pri uvajanju growth procesa. Je prva Slovenka, ki je pridobila growth hacking certifikat (Growth Tribe, Amsterdam). Maja je avtorica zbirke Growth Hacking by Maja Voje, ki je med najbolj priljubljenimi viri za začetnike v disciplini. V Bruslju predava na akademiji Growth Hacking Workshop, sodeluje pa tudi pri pripravi Growth Hacking course na Udemy-ju.

Marko Bauman, svetovalec za vzpostavitev rešitev CRM in produktni vodja v podjetju Intera. Z rešitvami CRM se ukvarja že skoraj desetletje; samo v zadnjih treh letih je pomagal uvajati CRM v več kot 70 podjetjih. Vseskozi deluje kot svetovalec na področjih upravljanja odnosov s strankami, prodajnih in marketinških (inbound) strategij. Svoje znanje in izkušnje deli na raznih dogodkih, v člankih in na blogih.

Uroš Žohar, svetovalec za CRM v podjetju Intera. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.

Roman Krušič, senior svetovalec za spletne rešitve v podjetju Spletna postaja. S poslovanjem na internetu se ukvarja od leta 2001, ko je postavljal strani za tuje trge in testiral, kako povečati donosnost izključno prek spleta. Obvlada celovit pristop: od postavitve spletnih trgovin preko spletnega oglaševanja do povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je več kot 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja ter več kot 100 predavanj po celotni Sloveniji.

Andrej Žitnik, član Databoxa iz Ptuja, enega uspešnejših startupov pri nas. Z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju produktnega razvoja ter sodelovanja z mednarodnimi podjetji, kot so Converse, Staples, Hubspot in drugi, vodi ekipo, odgovorno za pridobivanje in vizualizacijo podatkov. Databox razvija produkt, ki podjetjem in marketinškim agencijam nudi dostop do ključnih podatkov, združenih na enem mestu. Po uspešnem prodoru v pospeševalniku TechStars se je Databox že močno uveljavil in uspešno osvaja trge Združenih držav Amerike.

Organizatorji