///5 koristi povezave sistema CRM z ERP sistemi

5 koristi povezave sistema CRM z ERP sistemi

Pri implementaciji sistema Intrix CRM se pogosto srečujem z vprašanjem, ali je mogoče Intrix CRM povezati z informacijskimi ERP sistemi. Ta je običajno temelj poslovanja vsakega podjetja in je po pravilu uveden pred sistemom CRM. Med najpogostejšimi se na trgu srečujemo z ERP sistemi Datalab Pantheon, SAOP iCenter, Vasco in Navision.

Odgovor na to vprašanje je torej “Da”. Glede na to, da večina omenjenih sistemov omogoča prilagodljivost, je vsaka implementacija povezave z ERP unikatna in se je lotevamo kot individualni projekt. Le tako lahko našim naročnikom zagotovimo najvišjo dodano vrednost povezave.

povezava CRM in ERP sitema

Glavne koristi, ki jih lahko podjetje pridobi s povezavo CRM in ERP sistema:

#1 Prihranek časa (brez dvojnih vnosov)

Stranko vpišete v CRM, povezava oz. sinhronizacija pa samodejno poskrbi, da se bo podatek prenesel v ERP. Prenos lahko sprožite tudi na zahtevo, s klikom na “prenesi v ERP” in obratno.

#2 Prihranek časa 

Ko povpraševanje oz. prodajno priložnost pripeljete do faze priprave ponudbe, lahko sistem CRM poskrbi, da se v vašem ERPu v trenutku kreira podjetje, kontaktna oseba, hkrati pa se ustvari še nova glava ponudbe, ki jo v ERP sistemu zgolj še dopolnite s postavkami in zatem posredujete stranki. Vse odprte in pretekle ponudbe bodo nato vidne tudi v sistemu CRM.

#3 Manj možnosti za napake

Povezava ponudb med sistemoma je lahko tudi dvosmerna. To pomeni, da v primeru potrjene ponudbe status spremenimo ali v CRMju ali sistemu ERP – status se bo samodejno osvežil tudi v drugem sistemu.

#4 Boljše poznavanje strank

Pri povezavi z ERP sistemom v CRM običajno prenašamo tudi finančno kartico, ki vam podaja sliko finančnega poslovanja s stranko. Tako ste pravočasno opozorjeni na zapadle fakture, upad naročil najbolje prodajanih izdelkov ipd.

#5 Boljši izkupiček poslov (avtomatizirani procesi)

Aktivnosti oz. follow-up je del prodaje, brez katerega danes težko shajamo. V podjetju lahko na podlagi določenih vzorcev določimo samodejna opravila skrbniku stranke (klic stranke, ki je eno leto brez naročila), e-poštno obvestilo npr. o odpremljeni dobavi pa lahko dobi tudi stranka.

Ker gre v primeru povezave z ERP sistemom za sodelovanje več strani (naročnik, ponudnik poslovnega oz. računovodskega ERP sistema in CRM ponudnik), je potrebna dobra komunikacija. Komunikacija in pridobitev vseh ustreznih dostopov do sistema (bodisi gre za dostop do baze ali preko API-jev) lahko traja tudi nekaj časa. Pred t.i. inicialnim prenosom podatkov v Intrix CRM oz. vzpostavitvijo začetnega stanja se opravi analiza podatkov (preverijo se podvojeni vnosi in struktura podatkov, poenotijo se šifranti, skrbniki …). Običajno se po naši analizi naročniki odločijo tudi za prečiščenje baze, kar pripomore k lažjemu delu v prihodnje.

Če se tudi sami odločate za povezavo vašega CRMja z obstoječim poslovnim ERP sistemom, se običajno srečamo na delovnem sestanku, kjer določimo specifike povezave. Za vse dodatne informacije in termin sestanka stopite v stik z nami.

Avtor: |2018-09-03T09:31:51+00:0003.09.2018|CRM|