Intrix akademija: kako lahko učinkovito prodajamo?2018-10-18T11:29:16+00:00

Intrix akademija:

kako lahko učinkovito prodajamo?

Četrtek, 15. 11. 2018

Gospodarsko razstavišče, Ljubljana

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o novostih v Intrixu ter najnovejših trendih v prodaji in marketingu.

Tehnološki napredek pri razvoju spletnih rešitev je v zadnjih letih izjemen. Tega se v Interi zelo dobro zavedamo. Zato smo razvili povsem nov uporabniški vmesnik za spletno verzijo programa Intrix. Bodite prvi, ki vam ga bomo predstavili in prvi, ki si boste lahko ogledali nove inovativne uporabniške funkcionalnosti.

Brezplačen strokovni seminar bo hkrati priložnost, da se seznanite z najnovejšimi praktičnimi rešitvami pri upravljanju odnosov s strankami, razmislite o učinkovitosti inbound marketinga in prodaje ter spoznate trende na področju razvoja organizacijske kulture in odnosov, ki lahko izboljšajo vašo prodajno učinkovitost.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki ste že uporabniki Intrixa ali ga želite uporabljati, tistim ki se kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih – vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.

Program

8.30 – 9.00    
Zbiranje udeležencev in klepet ob kavici

9:00 – 9.15
Uvodni pozdrav

9.15 – 10.15    
Inbound marketing ne deluje v vakuumu: povezati ga moramo z inbound prodajo (Jasna Suhadolc, Virtua PR)

10.15 – 10.45
Najsodobnejša slovenska rešitev za CRM (Peter Ladič, Intera)

10.45 – 11.00
Kratek odmor

DVORANA URŠKA 1 – za tiste, ki Intrix šele spoznavate

11.00 – 12.00
Kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo (Uroš Žohar, Intera)

12.00 – 12.30
Intrix CRM – orodje, ki poslovanje s strankami dvigne na novo raven (David Štrakl, Arcont IP)

DVORANA URŠKA 3 – za tiste, ki Intrix že dobro poznate

11.00 – 11.30
Predstavitev novega uporabniškega vmesnika Intrix CRM (Marko Bauman, Intera)

11.30 – 12.00
Možne nadgradnje v sistemu Intrix (Borut Skok, Intera)

12.00 – 12.30
Novosti v mobilni aplikaciji Intrix CRM (Marko Bauman, Intera)

12.30 – 12.35
Kratek odmor

DVORANA URŠKA 3 – za vse udeležence

12.35 – 13.30
S spoštovanjem do večje prodaje (Andrej Božič, BB Consulting)

13.30 – 13.40
Zahvala in zaključek

13.40
Zakuska in druženje

Predavanja

01  Inbound marketing ne deluje v vakuumu: povezati ga moramo z inbound prodajo

Jasna Suhadolc, Virtua PR

V zadnjih letih se vse več govori o povezovanju marketinga in prodaje za izboljšanje poslovnih rezultatov, a v marsikaterem podjetju situacija še vedno ni optimalna. Kaj pravzaprav pomeni inbound marketing in kaj inbound prodaja? Kako ju lahko povežemo in kakšne rezultate nam to prinaša? Kako lahko z usklajeno vsebino, ki kupca nagovarja v celotnem nakupnem procesu in se osredotoča na potrebe in boleče točke kupca, izboljšamo rezultate? To je le nekaj tem, o katerih bomo spregovorili.

02  Najsodobnejša slovenska rešitev za CRM

Peter Ladič, Intera

Število ljudi, ki pri svojem delu vsakodnevno uporabljajo Intrix, vsak dan strmo narašča. Kako smo se v Interi lotili ideje o razvoju Intrixa, kaj nas je vodilo v razvojnem procesu, kaj smo se naučili in kam smo namenjeni?

03  Kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo

Uroš Žohar, Intera

Intrix CRM je vodilni slovenski sistem za podporo upravljanju odnosov s kupci (CRM). Prilagodljiva spletna in mobilna aplikacija celotni ekipi v vsakem trenutku zagotavljata popoln pregled nad strankami in vsemi prodajnimi aktivnostmi na enem mestu. Danes ga potrebuje tako rekoč vsako podjetje, saj prav vsako podjetje potrebuje urejeno bazo strank, učinkovito spremljanje in zaključevanje prodajnih priložnosti ter ažurna poročila za sprejemanje pravih poslovnih odločitev.

04  Intrix CRM – orodje, ki poslovanje s strankami dvigne na novo raven

David Štrakl, Arcont IP

Kako je potekala uvedba sistema Intrix CRM v podjetju Arcont in kako so z moduli, ki so plod skupnega razvoja in integracije z drugimi sistemi v podjetju, olajšali vsakodnevno operativo? Zakaj je CRM postal strateško in analitično pomembno orodje podjetja, katerega prednosti nezavedno uživajo tudi stranke? V sklepni fazi predstavitve bodo prikazani tudi praktični primeri.

05  Predstavitev novega uporabniškega vmesnika Intrix CRM

Marko Bauman, Intera

Tehnološki napredek pri razvoju spletnih rešitev je v zadnjih letih izjemen. Novih razvojnih možnosti se v Interi zelo dobro zavedamo, zato smo se pred letom in pol odločili, da bomo razvili povsem nov uporabniški vmesnik za spletno verzijo programa Intrix. Razvoj novega Intrixa je mešanica preverjenih funkcionalnosti trenutnega vmesnika in najsodobnejših praks, ki se uveljavljajo v zadnjih letih. Največ pozornosti namenjamo uporabniški izkušnji, pri čemer sodelujejo tudi naročniki. Ogledali si bomo nov uporabniški vmesnik Intrix in se sprehodil skozi nove inovativne uporabniške funkcionalnosti. Hkrati bomo predstavil tudi razvojne načrte za prihodnje leto.

06  Možne nadgradnje v sistemu Intrix CRM

Borut Skok, Intera

Ali je CRM mogoče prilagoditi zahtevnim potrebam strank? Kakšne so možnosti? Je povezljiv s spletnimi stranmi? Kako je s spremljanjem soglasij po uredbi GDPR? Ali obstajajo še kakšne druge možnosti, ki se lahko spremenijo v nove poslovne priložnosti? Predstavili bomo nekaj primerov naprednih nadgradenj, s katerimi je mogoče Intrix CRM dodatno ukrojiti v skladu s potrebami in specifikami posameznih podjetij. Vse predstavljeno bo temeljilo na dejanskih primerih iz prakse, ki so uspešno razrešili različne problematike.

07  Novosti v mobilni aplikaciji Intrix CRM

Marko Bauman, Intera

Še pred nekaj leti ni nihče pričakoval, da bodo mobilne naprave postale tako zelo zmogljive in (zato) tako zelo priljubljene pri uporabnikih. S pomočjo pametnih telefonov lahko danes počnemo skorajda vse. Prebiramo novice, plačujemo račune, opravljamo nakupe, uporabljamo navigacijo, upravljamo poslovne aplikacije, komuniciramo s prijatelji in sodelavci … Marsikdo za svoje vsakodnevno delo ne potrebuje več računalnika, saj lahko vsa opravila opravi s pomočjo mobilne naprave. V predavanju se bomo osredotočili na novosti, ki smo jih razvili v mobilni aplikaciji Intrix CRM. Na praktičnih primerih bomo pokazali, kako lahko mobilna aplikacija Intrix olajša vaše poslovanje.

08  S spoštovanjem do večje prodaje

Andrej Božič, BB Consulting

Spoštovanje sodelavcev pomeni, da sprejemamo njihovo raznolikost, poznamo njihove močne in šibke točke, jim omogočamo pogoje, ki spodbujajo njihov oseben in strokoven razvoj. Na tak način zgradimo zaupanje v timu. Danes bolj kot kadarkoli prodajajo odnosi in ne produkt ali storitev, zato je pomembno, da imamo v prodajnem timu sodelavce, ki ne samo gradijo na medsebojnem spoštovanju in zaupanju, temveč imajo takšne odnose tudi s strankami. Podjetja skupaj z dobavitelji in kupci so danes vedno bolj skupnosti z enakimi vrednotami in poslanstvom. To je tisto, kar šteje in prodaja. To naredi razliko do konkurence, boljšo razliko v ceni. Ne smemo pristajati, da je cena primarni faktor odločanja. Seveda pa tak način delovanja pomeni tudi odgovornost, da najprej te vrednote in način delovanja živimo vsi v podjetju, z vodstvom na čelu. Kako to dosežemo?

PRIJAVNICA

Intrix akademija:

kako lahko učinkovito prodajamo?

Četrtek, 15. 11. 2018

Gospodarsko razstavišče, Ljubljana

Predavatelji

Jasna Suhadolc

VIRTUA PR

Peter Ladič

INTERA

Uroš Žohar

INTERA

David Štrakl

ARCONT IP

Marko Bauman

INTERA

Borut Skok

INTERA

Andrej Božič

BB CONSULTING

Jasna Suhadolc je ustanoviteljica agencije Virtua PR in izkušena strokovnjakinja za digitalni marketing. Sodeluje z evropskimi naročniki, ki jih izobražuje, jim svetuje in predava. Njena agencija, ki je edini HubSpot Silver Agency Partner v Sloveniji, z inbound marketingom pomaga naročnikom pridobiti in negovati kakovostne leade. Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena predavateljica na konferencah in članica strokovnih žirij pri nagradah Effie in Gold Quill. Je tudi članica upravnega odbora Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev IABC EMENA.

Peter Ladič, direktor podjetja Intera, ima dolgoletne izkušnje z vpeljavo najsodobnejših poslovnih praks v podjetja različnih branž. Pod njegovim vodstvom je dober primer vsestransko uspešnega podjetja tudi Intera, ki se ves čas razvija in raste, dosega zlato bonitetno odličnost AAA ter prejema številne nagrade za tehnološko in poslovno inovativnost. Njegova največja odlika so gotovo mehke voditeljske veščine, motiviranje sodelavcev in ustvarjanja odličnega vzdušja v timu, ki je Interi v izboru Zlata nit že dvakrat prineslo naziv najboljšega zaposlovalca v Sloveniji.

Uroš Žohar svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.

David Štrakl je vodja trženja v podjetju Arcont Okna&Vrata, kjer je odgovoren za prodajo, marketing in poprodajo. Magister računalništva in informacijskih tehnologij ter magister managementa (MBA) ima pri šele 28 letih za seboj že veliko let izkušenj, saj je še ne polnoleten prevzel vodenje mobilne poslovalnice prodaje raznovrstnega blaga, po zaključku študija pa se je kot sistemski administrator pridružil podjetju Arcont, d. d. kjer je bil odgovoren za projekte na področju informacijskih tehnologij. Lani je magistriral na študiju managementa MBA na IEDC Bled in prevzel vodenje trženja v hčerinskem podjetju Arcont Okna&Vrata. Je zagovornik humorja na vseh področjih, odprt za izzive, novosti in spremembe, dosleden, strikten in človek dogovora. Obožuje bencinske športe, rekreativno kolesarjenje in adrenalinske zadeve.

Marko Bauman, svetovalec za vzpostavitev rešitev CRM in produktni vodja v podjetju Intera. Z rešitvami CRM se ukvarja že več kot desetletje; samo v preteklih letih je pomagal uvajati CRM v več kot 150 podjetjih. Vseskozi deluje kot svetovalec na področjih upravljanja odnosov s strankami, prodajnih in marketinških (inbound) strategij. Svoje znanje in izkušnje deli na raznih dogodkih, v člankih in na blogih. V zadnjih letih največ časa namenja produktnemu razvoju sistema Intrix CRM.

Borut Skok je član ekipe Intere že skoraj deset let. Svetuje pri snovanju in vpeljavi rešitev CRM v različna podjetja in organizacije. Zadnjih nekaj let deluje kot vodja projektne ekipe. Problematike in izzive skupaj z naročniki oblikuje v standardizirane procese, podprte z namenskimi funkcionalnostmi v Intrixu. Je ljubitelj morja, kjer poskuša preživeti čim več časa z družino – s pomočjo Intrixa to dosega vse enostavneje.

Andrej Božič ne mara izgovorov. Raje se ukvarja z rešitvami, ki vodijo do zastavljenega cilja, pri čemer skuša poiskati optimum za vse deležnike. V svoji 30-letni karieri, ki jo je začel kot vodja prodaje za 40 svetovnih tržišč v podjetju Videm Krško, je uspešno izpeljal številna prestrukturiranja, sanacije in start up projekte tako v Sloveniji kot v tujini. Uspešno je saniral Tovarno papirja Goričane. V globalnem podjetju ABB je imel funkcijo country managerja in bil odgovoren za Slovenijo in Srbijo. Saniral je skupino Iskra ERO, vodil Skupino Droga in saniral nemško podjetje Mondi Raubling GmbH, ki je del multinacionalne skupine Mondi. Od leta 2010 do avgusta 2017 je vodil Steklarno Hrastnik, ki jo je uspešno saniral po BB modelu preobrazbe. Za svoje delo je prejel številna priznanja: nagrado GZS za gospodarske dosežke, Manager leta 2016, Naj direktor po izboru revije Kapital, zlato priznanje občine Hrastnik za dosežke na področju gospodarstva. Svojim formalnim in neformalnim izobraževanjem je v letu 2017 dodal Master of SQ and Quantum Leadership, Oxford Academy for Quantum Leadership pri Danah Zohar. Vodi ga drzna ambicioznost, ki je zanj temelj vsake pozitivne spremembe.