Intrix akademija: zakuhajmo večjo prodajo2019-09-11T11:30:34+01:00

Intrix akademija:

zakuhajmo večjo prodajo

Torek, 1. 10. 2019

Gospodarsko razstavišče, Ljubljana

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o novostih v Intrixu ter najnovejših trendih v prodaji in marketingu.

Tehnološki napredek je izjemen in ne gre si zatiskati oči pred dejstvom, da je uporaba digitalnih orodij pri vsakodnevnih opravilih “must have”. Toda kako lahko sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije uporabimo na način, da nam bodo pomagale “zakuhati” boljše poslovne rezultate?

Na brezplačnem strokovnem seminarju vam bodo izkušeni slovenski strokovnjaki s področij prodaje in marketinga predstavili zadnje, še vroče novosti pri oglaševanju na družbenih omrežjih, drugačne miselne prijeme za povečanje prodaje in seveda najnovejše praktične rešitve pri upravljanju projektov in odnosov s strankami (CRM).

Pridobljena znanja, ideje in informacije vam lahko pomagajo prodati več in – kar je najpomembneje – pridobiti in ohraniti zveste stranke.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki ste že uporabniki Intrixa ali ga želite uporabljati, tistim ki se kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih – vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.

Program

8.30 – 9.00    
Zbiranje udeležencev in klepet ob kavici

9:00 – 9.15
Uvodni pozdrav

9.15 – 10.00    
Najučinkovitejše metode in triki pri oglaševanju na družbenih omrežjih (Jure Laharnar, AdStar)

10.00 – 10.30
Triki in nasveti pri novem uporabniškem vmesniku Intrix CRM (Marko Bauman, Intera)

10.30 – 10.45
Kratek odmor

10.45 – 11.15
Koristi mobilne aplikacije Intrix (Uroš Žohar, Intera)

11.15 – 11.45
Primer iz prakse: Kako so v podjetju Kronoterm uspešno uvedli Intrix CRM (Blanka Cigler, Kronoterm)

11.45 – 12.15
Možne nadgradnje v sistemu Intrix CRM (Borut Skok, Intera)

12.15 – 12.20
Kratek odmor

12.20 – 12.50
Kaj potrebujemo za učinkovito vodenje projektov? (Petra Vajda, Intera)

12.50 – 13.35
Vsak lahko prodaja bolje, da bi prodal več (Simona Lobnik Ambrožič, Evra)

13.35 – 13.40
Zahvala in zaključek

13.40
Zakuska in druženje

Predavanja

01  Najučinkovitejše metode in triki pri oglaševanju na družbenih omrežjih

Jure Laharnar, AdStar

Ne glede na to, ali se ukvarjate z b2b ali b2c, imate najverjetneje vedno v mislih, kako boste pred konkurenco, katera bo nova oglaševalska platforma, ki jo lahko izkoristite. Jure bo predstavil, zakaj ni najboljše biti prvi na novi platformi, ampak raje dober na obstoječih, medtem ko gradite na vseh. Velik poudarek bo dal na ključne faktorje in trike pri oglaševalski strategiji za pridobivanje zvestih strank, grajenje odnosa in ozaveščenosti o znamki med različnimi skupinami. S primeri bo razkrival strategije influencer marketinga, čare oglaševanja na družbenih omrežjih ter razkril nekaj drugačnih, lahko bi rekli tudi platform prihodnosti.

02  Triki in nasveti pri novem uporabniškem vmesniku Intrix CRM

Marko Bauman, Intera

Razvoj novega Intrixa je preplet preverjenih funkcionalnosti in najsodobnejših praks, ki se uveljavljajo v zadnjih letih. V predavanju bo Marko predstavil vse novosti, ki smo jih v novem uporabniškem vmesniku razvili v zadnjem letu. Osredotočil se bo predvsem na trike, nasvete in inovativne uporabniške funkcionalnosti, ki smo jih razvili z namenom, da vam pomagajo pri učinkovitejšem obvladovanju vašega poslovanja.

03  Koristi mobilne aplikacije Intrix

Uroš Žohar, Intera

Mobilne naprave so zelo zmogljive in (zato) zelo priljubljene pri uporabnikih. S pomočjo pametnih telefonov lahko danes počnemo skorajda vse. Prebiramo novice, plačujemo račune, opravljamo nakupe, uporabljamo navigacijo, upravljamo poslovne aplikacije, komuniciramo s prijatelji in sodelavci … Marsikdo za svoje vsakodnevno delo ne potrebuje več računalnika, saj lahko vsa opravila opravi s pomočjo mobilne naprave. Zato se bomo v predavanju osredotočili na koristi, ki vam jih prinaša mobilna aplikacija Intrix CRM – in vam na praktičnih primerih pokazali, kako lahko olajša vaše poslovanje.

04  Primer iz prakse: Kako so v podjetju Kronoterm uspešno uvedli Intrix CRM

Blanka Cigler, Kronoterm

Blanka bo predstavila, kako so se v podjetju Kronoterm lotili uvedbe sistema Intrix CRM. Zaupala nam bo, kako je potekala priprava na ta pomemben projekt in s kakšnimi izzivi so se soočali pred in po uvedbi. Konkretno bo pokazala, kakšne procese vse so podprli, kako izgleda napredna integracija podatkov z zalednim sistem Pantheon in kako z Intrixom celovito obvladujejo prodajo.

05  Možne nadgradnje v sistemu Intrix CRM

Borut Skok, Intera

Kako lahko CRM prilagodimo zahtevnim potrebam uporabnikov? Kakšne so možne rešitve, ki lahko izzive posameznih podjetij spremenijo v nove poslovne priložnosti? Predstavili bomo nekaj primerov naprednih nadgradenj, s katerimi je mogoče Intrix CRM dodatno ukrojiti po potrebah in specifikah vsakega naročnika. Vse predstavljeno bo temeljilo na dejanskih primerih iz prakse, ki so uspešno naslovili različne izzive uporabnikov Intrixa.

06  Kaj potrebujemo za učinkovito vodenje projektov?

Petra Vajda, Intera

Vsako podjetje se v danem trenutku srečuje z izvedbo kakšnega projekta. Voditi projekte pomeni obvladovati procese, ljudi, tehnologijo in še kaj. Kakšen je torej recept, da si vodja “zakuha” uspešne projekte in zadovoljne člane svoje projektne ekipe? Nekatere “sestavine” so tehnične, druge vedenjske narave. Oboje bomo razčlenili na predavanju, hkrati pa si ogledali tudi praktični prikaz vodenja projektov v urejenem sistemu.

07  Vsak lahko prodaja bolje, da bi prodal več

Simona Lobnik Ambrožič, Evra

Zmotno je razmišljanje, da se dobri prodajalci rodijo. Lahko prodamo veliko ali pa ne, pomembno je, v kaj smo prepričani. Ključna je naša miselna naravnanost, dobra podpora in 3 ključi, da bi prodajali bolje in prodali več:
1. Vzpostavimo individualen prodajni proces, ki danes deluje.
2. Pripravimo si 3 ključe do uspeha v prodaji.
3. Čas je za prodajno-stilsko prenovo, našo lastno seveda.

PRIJAVNICA

Intrix akademija:

zakuhajmo večjo prodajo

Torek, 1. 10. 2019

Gospodarsko razstavišče, Ljubljana

Predavatelji

Jure Laharnar

ADSTAR

Marko Bauman

INTERA

Uroš Žohar

INTERA

Blanka Cigler

KRONOTERM

Borut Skok

INTERA

Petra Vajda

INTERA

Simona Lobnik Ambrožič

EVRA

Jure Laharnar je vodja oglaševanja pri digitalni oglaševalski agenciji AdStar. Pohvali se lahko z vodenjem na desetine uspešnih projektov, kjer je s pomočjo influencer marketinga in spretnega strateškega oglaševanja prek družbenih omrežij dosegel ne le rekordna povišanja prodaje, temveč tudi z brandingom zgradil prepoznavnost znamk, ki so danes prisotne na svetovnem trgu. Jure je mojster uporabe in odkrivanja uspešnih metod oglaševanja na družbenih omrežjih. S svojo energičnostjo in vedno svežimi idejami testira inovativne oglaševalske principe in tako prinaša izvrstne rezultate. Pri svojem delu je izjemno ponosen na svojo ekipo; njegova misija je, da se ljudje najdejo in izpopolnijo v tem, kar radi počnejo.

Marko Bauman je svetovalec za vzpostavitev rešitev CRM in produktni vodja v podjetju Intera. Z rešitvami CRM se ukvarja že več kot desetletje; samo v preteklih letih je pomagal uvajati CRM v več kot 150 podjetjih. Vseskozi deluje kot svetovalec na področjih upravljanja odnosov s strankami, prodajnih in marketinških (inbound) strategij. Svoje znanje in izkušnje deli na raznih dogodkih, v člankih in na blogih. V zadnjih letih največ časa namenja produktnemu razvoju sistema Intrix CRM.

Uroš Žohar svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.

Blanka Cigler je produktna vodja v podjetju Kronoterm. Njen osebni cilj je soustvarjati delovno okolje, v katerem ljudje radi delajo in dosegajo nadpovprečne rezultate. Zaveda se, da sta ustvarjanje in negovanje dobrih poslovnih odnosov s poslovnimi partnerji in kupci temelja odličnega poslovanja. Pri delu dosega nadpovprečne prodajne rezultate na mednarodni ravni. Ti so odraz drugačnih prodajnih pristopov in učinkovite rabe CRM sistema, usklajenega s prodajnimi procesi.

Borut Skok je član ekipe Intere že več kot deset let. Svetuje pri snovanju in vpeljavi rešitev CRM v različna podjetja in organizacije. Zadnjih nekaj let deluje kot vodja projektne ekipe. Problematike in izzive skupaj z naročniki oblikuje v standardizirane procese, podprte z namenskimi funkcionalnostmi v Intrixu. Je ljubitelj morja, kjer poskuša preživeti čim več časa z družino – s pomočjo Intrixa to dosega vse enostavneje.

Petra Vajda je komunikologinja z večletnimi izkušnjami v marketingu in prodaji. Za njo je ogromno odlično izpeljanih marketinških zgodb in projektov. Verjame, da so uspešni projekti rezultat odličnega vodenja ekipe, dobrih konceptov in kakovostnih sistemov za sistematično spremljanje. Zaveda se pomena čustvene inteligence. V podjetju Intera je svetovalka za vpeljavo sistema za projektno vodenje v podjetja. Je ljubiteljica vsega lepega in oboževalka dobrih, ampak realiziranih idej.

Simona Lobnik Ambrožič je profesorica slovenščine in sociologije, specializantka sistemsko-psihodinamskega organizacijskega konzaltinga, predavateljica in coachinja top menedžerjem po NLP in SDI metodah. Predavateljica za vodstvene veščine, komunikacijo in osebni razvoj posameznika z več kot 25 leti praktičnih izkušenj. Odgovorna urednica revije Direktor in direktorica podjetja Evra, ki verjame v nenehen razvoj in vseživljenjsko učenje.