//Kako naj moje podjetje zraste?

Kako naj moje podjetje zraste?

Rast je nujna za preživetje vsakega podjetja, zato so pravi koraki na tej poti zelo pomembni. Kaj lahko storite, da bo vaše podjetje preseglo raven preživetja in da zagotovite nenehno rast? Poskusite z naslednjimi nasveti, ki vam bodo pri tem pomagali.


– Spoznajte svoje stranke
Ključnega pomena je poznavanje vaših strank. Če veste, kaj imajo rade, veste, kako se lotiti njihovih težav in kako razviti svoje izdelke ali storitve tako, da bodo ustrezali njihovim potrebam, posledično pa lahko prodate več.

– Ponudite odlične storitve za stranke
Poskrbite, da bodo vaše storitve za stranke izjemne. Tako si jih bodo stranke ne le zapomnile, temveč bodo poskrbele tudi za to, da za njih izvedo tudi drugi. Upoštevati morate skupne izkušnje, ki jih imajo vaše stranke, ko obiščejo vašo spletno stran ali uporabljajo vaše storitve, kaj mislijo in čutijo ter kaj lahko naredite, da bo to še boljše.

– Poskrbite za obstoječe stranke in iščite nove priložnosti
Dajte svojim strankam vedeti, da ste še zmeraj tu za njih. Ostanite v stiku z njimi preko elektronskih novic ali pa jih obveščajte o prihodnjih dogodkih.
Hkrati pa ne pozabite na iskanje novih priložnosti in poskrbite za gradnjo večje baze strank.

– Uporabljajte socialna omrežja
Socialna omrežja so lahko močno orodje za promocijo vašega podjetja potencialnim strankam. Z njihovo pomočjo lahko ugotovite, kaj stranke govorijo o vas, pridobite vpogled v njihovo vedenje, ugotovite ključne besede in trende, ki so privlačni za vaš ciljni trg in tako izboljšate svoje storitve za stranke.

– Znebite se kompleksnosti in izboljšajte produktivnost vsakega zaposlenega
Napredne rešitve za avtomatizacijo so zdaj sposobne pomagati pri večini ponavljajočih se dolgotrajnih nalog, s katerimi se soočajo zaposleni. S primernim sistemom lahko avtomatizirate dragocen delovni čas zaposlenih, to pa seveda izboljša tudi produktivnost zaposlenih.

Kako mi lahko pri rasti podjetja pomaga CRM sistem?
CRM sistem vam lahko pomaga, da ste bolj povezani s strankami. Z njegovo pomočjo lahko:
– zgradite trajnostne odnose s strankami,
– zmanjšate stroške prodaje,
– ponudite boljše storitve za stranke,
– shranite informacije o strankah na enem mestu,
– preoblikujete priložnosti v prodajo,
– avtomatizirate rutinska opravila,
– nastavite opomnike za opravila,
– povečate produktivnost zaposlenih.

Če želite preizkusiti, kako to deluje v praksi, vam je na voljo 30-dnevni brezplačen preizkus.

Avtor: |2019-04-16T17:03:49+01:0016.04.2019|Blog|