Kaj je CRM?

Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo podatke o strankah v glavi, drugi v zvezku ali pa elektronskih preglednicah. Vse našteto je že neke vrste sistem CRM oziroma slovensko – upravljanje odnosov s strankami. Ker ima vsak izmed prej naštetih pristopov spremljanja strank precej pomanjkljivosti, je nastal računalniški program CRM, ki je specifično namenjen za delo s strankami in aktivnostmi s strankami. CRM program nam pomaga pri pridobivanju novih strank ter pri tem, da iz obstoječih stikov naredimo zadovoljne stranke, ki se bodo z veseljem vračale v poslovalnice ali naročale naše storitve.

kaj je crm

Zakaj potrebujemo program CRM?

Če se vrnemo na začetek in vam postavimo nekaj vprašanj, bo hitro jasno, zakaj je CRM potreben. Kako veste, kaj se je vaš sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal včeraj preko telefona? Koliko časa potrebujete za pošiljanje novoletne voščilnice poslovnim partnerjem? Ali imate pregled nad povpraševanji in v vsakem trenutku vidite stanje vsakega povpraševanja? V programu CRM so odgovori na ta vprašanja na dlani.

Kaj lahko pridobimo s programom CRM?

V programu CRM boste imeli urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu, priprava in izvajanje marketinških akcij (pošiljanje kataloga, pošte, mailinga) pa bo zelo enostavno. V CRM-ju boste lahko spremljali tudi vsa povpraševanja in poskrbeli, da bodo tudi realizirana z nakupom. Vse aktivnosti, ki jih opravljate s svojimi strankami, bodo organizirane, pregledne in dostopne vsem vašim sodelavcem. Ker program Intrix CRM deluje v oblaku pa boste lahko do vseh teh podatkov prišli kjerkoli in kadarkoli, na računalniku, mobilnem telefonu ali tablici. S programom CRM boste enostavno prodali več.