/, CRM, Intrix CRM / Project, Prodaja/Danes začnem z uporabo sistema CRM!

Danes začnem z uporabo sistema CRM!

Vsak prvi korak ni čisto enostaven, zato je pomembno, kako se ga lotimo, da bomo shodili brez modric in kmalu začeli teči. :-) Tokrat vam bom skušal orisati ključne točke, na katere je treba biti pozoren ob začetku uporabe sistema CRM.

 

1. Rezervirajte si čas

Nov način dela in spoznavanje sistema bo zahtevalo nekaj vašega časa (ki se bo kasneje hitro povrnil). Zato se je uvedbe sistema najbolje lotiti, ko niste obremenjeni z obilico drugih projektov. Smiselno je zaključiti ostale projekte v teku in se uvedbe lotiti 100 %.

2. Spremenite način dela

Običajno je ta sprememba v glavi in pomeni to, da namesto obstoječega načina dela in zapiskov v zvezek, različne preglednice in koledarje vse potrebno vnesete na eno mesto: v sistem CRM. Tu potrebujete veliko samodiscipline.

3. Izkoristite pomoč

V podjetju Intera ob uvedbi sistema CRM nudimo številne možnosti. Kot prvi korak priporočamo udeležbo na enem izmed uvajalnih seminarjev za začetek dela s sistemom Intrix CRM. Tako boste izvedeli vse potrebne osnove, na podlagi katerih si boste ustvarili sliko in znali postaviti potrebna vprašanja. Veliko uporabnega znanja je na voljo v različnih video nasvetih, za najzahtevnejše pa uredimo tudi svetovalni sestanek ali izobraževanje ekipe na sedežu podjetja.

4. Preizkusite sistem

Intrix lahko brezplačno preizkušate 30 dni. Svetujemo vam, da ob preizkusu pričnete z resnim delom in poskušate vse stranke, prodajne priložnosti in aktivnosti voditi na novi način, skozi sistem CRM. Pred začetkom lahko uvozimo tudi vašo bazo strank, da bo začetek karseda enostaven.

5. Prilagodite svoj CRM sistem

Pomembno je, da je sistem karseda enostaven za uporabo. To lahko dosežete tudi s tem, da vsebuje samo to, kar je potrebno; nič več in nič manj. Sistem Intrix vam po vaši meri prilagodimo na podlagi izkušenj, večina manjših prilagoditev pa je brezplačnih. Kontaktirajte nas in sporočite svoje želje.

P.S.: Da ne bo pomote, tudi v Interi uporabljamo sistem Intrix CRM že leta. :-) Kljub temu pa tudi pri sebi vidimo, da se način dela neprestano spreminja, spreminjajo se tudi potrebe in procesi znotraj podjetja, zato je pomembno, da jim CRM sistem z možnimi spremembami, nadgradnjami ali avtomatizacijo posameznih procesov sledi.

Avtor: |2018-08-14T11:56:06+00:0013.02.2018|Blog, CRM, Intrix CRM / Project, Prodaja|