Svetovanje in implementacija CRM rešitev

Podjetje Intera je največji slovenski ponudnik CRM rešitev. Za seboj imamo že več kot 500 uspešno izpeljanih implementacij sistema Intrix CRM, ki ga uporablja že več kot 6.000 aktivnih uporabnikov.

Kako v podjetje implementiramo zahtevnejše in prilagojene CRM rešitve?

1 – Analiza vaših prodajnih in poslovnih procesov

Pomagamo vam odgovoriti na nujna začetna vprašanja, kot so:

  • Ali kot podjetje dovolj dobro komunicirate s svojimi strankami?
  • Ste seznanjeni z vsemi odprtimi priložnostmi na trgu?
  • Katere prodajne aktivnosti izvajate in kako bi jih lahko bolje?
  • Kako zadovoljni so vaši prodajniki in kako jim pomagati?

Ko boste imeli celotno sliko, boste veliko lažje opredelili cilje, ki jih želite realizirati z uvedbo sistema CRM.

Analiza vaših prodajnih in poslovnih procesov

2 – Načrtovanje in priprava strategije za uvedbo CRM rešitve

Na podlagi naših znanj in izkušenj boste skupaj z nami jasno definirali merljive cilje in KPI-je, določili natančen postopek uvedbe rešitve CRM in opredelili časovne okvirje.

Ravno tako vas bomo opozorili na pasti in ozka grla, ki se lahko pojavijo, ter podali primerne rešitve, da se tem pastem izognete.

Načrtovanje in priprava strategije za uvedbo CRM rešitve

3 – Implementacija in nadgradnje CRM rešitve

Naši strokovnjaki vas bodo vodili skozi celoten proces implementacije. Poskrbeli bodo za to, da bo implementacija potekala po pripravljenem načrtu ter predvsem v zastavljenih časovnih in finančnih okvirjih. V primeru povezav z drugimi sistemi bodo tudi komunicirali z zunanjimi partnerji.

Implementacija in nadgradnje CRM rešitve

4 – Migracija obstoječih podatkov v CRM rešitev

Prenos obstoječih podatkov iz drugih sistemov ali iz različnih tabel, ki jih uporabljate v podjetju, je lahko zelo zapleten proces. Z večletnimi izkušnjami smo razvili metode in orodja, s katerimi zelo hitro izvedemo migracijo vaših podatkov v nov CRM sistem – brez izgube ali podvajanja podatkov.

Migracija obstoječih podatkov v CRM rešitev

5 – Izobraževanje uporabnikov

Kljub vsem koristim, ki jih CRM prinese organizaciji, ni nujno, da tudi vsi zaposleni spremembe sprejmejo pozitivno. Pomembno je, da se CRM vsem zaposlenim predstavi kot orodje, ki jim bo v pomoč, ne v breme. Za vaše zaposlene organiziramo redne spletne seminarje, tečaje in dogodke, kjer predstavljamo primere dobrih praks s področij prodaje, CRM-ja in marketinga. Po vaši želji pripravimo tudi individualno izobraževanje po meri na sedežu vašega podjetja in tako vaši ekipi še bolje predstavimo vse možnosti in koristi, ki jih prinaša sodoben CRM.

Izobraževanje uporabnikov

Spoznajmo se ob kavi

Kontaktirajte nas

Zaupa nam več kot 6.000 uporabnikov