phone-icon059 089 990
slovenian-flag croatian-flag uk-flag
Prvi koraki 2017-05-15T19:00:11+00:00

Prvi koraki v programu Intrix CRM

1

Prvi koraki

Intrix CRM je kjerkoli in kadarkoli dostopen preko spleta z računalnikom, tablico ali mobilnim telefonom.




Geslo za dostop do Intrixa lahko kadarkoli spremenite. Preverite kako.

Pomoč vam je vsak trenutek na voljo v sami aplikaciji: s klikom na “Pomoč”, kjer najdete osnovne informacije o posameznem zavihku.

2

Sklop podatki

Intrix sestavljajo trije osnovni sklopi: Podatki, Organizator in Poročila. Med njimi preklapljamo na vrhu aplikacije.

Vsi vaši podatki o strankah, kontaktih, odprtih povpraševanjih, aktivnostih in ostalem so zbrani in hitro dostopni v sklopu Podatki, kjer so pregledno urejeni po zavihkih.
Število in vsebino zavihkov lahko prilagodimo Vašim željam in potrebam, torej se lahko razlikujeta od teh na testni verziji.




Intrix je povezan z bazo Bizi.si, kar omogoča hiter prenos podatkov o novem podjetju z le enim klikom.

3

Sklop organizator

Organizator oziroma urnik omogoča enostavno organizacijo in pregled vseh aktivnosti. Obisk pri stranki ali naslednji klic potencialne stranke si lahko zabeležite v organizator in aktivnost bo vidna tudi pri kontaktu. Ali obratno: aktivnost si zabeležite pri stranki v razdelku Podatki in s tem bo vidna tudi v organizatorju.

Vpogled imate tudi v aktivnosti sodelavcev, zato lahko hitro preverite proste termine, skličete sestanek ali dodate novo nalogo.




Urnik je mogoče povezati s tistim na vaši mobilni napravi oziroma Googlovim in Outlookovim koledarjem. Več >>

4

Sklop poročila

V tem sklopu se prikažejo poročila posameznih aktivnosti: po podjetjih, uporabnikih, skrbnikih in podobno. Mogoče so povsem individualne prilagoditve glede na uporabnikove potrebe, pa tudi avtomatizirana priprava in posredovanje poročil določenim osebam ob določenih urah.




5

Kaj vse še omogoča Intrix CRM?

Številne individualne prilagoditve glede na vaše prodajne procese in potrebe.

Za več informacij smo na voljo na telefonski številki 059 089 998 ali prek elektronske pošte na prodaja@intera.si.

6

Osebne nastavitve

Tu je mogoče urediti osebne nastavitve Intrixa, pa tudi nastavitve aplikacije za posamezno podjetje.