ikona prvi koraki do intrixa

Prvi koraki

Tukaj najdete nasvete kako začeti uporabljati Intrix. Obrazložili vam bomo osnovne funkcionalnosti.

Povpraševanja s spletne strani na enem mestu

Posodobljena različica Intrixa nudi izboljšano podporo spletnih storitev (Intrix API), ki omogočajo povezovanje z zunanjimi sistemi. Na primeru uporabe bomo prikazali najpogostejši scenarij povezave spletnega…

Shranjevanje več filtrov hkrati na posameznem zavihku

Če pri vsakdanjem delu z aplikacijo Intrix pogosto izbiramo enake filtre, jih je smiselno shraniti. Tako prihranimo čas in se izognemo vsakokratnemu izbiranju kriterijev. V…

Nove funkcionalnosti desnega klika v seznamu

Plod nenehnega razvoja sistema Intrix je tudi funkcionalnost desnega klika v seznamu s podatki. Zraven možnosti BRIŠI in PODVOJI je dodana tudi možnost dodajanja vezanih…

Tiskanje naslovov na kuverte in nalepke

Intrix omogoča enostavno in hitro tiskanje naslovov na kuverte in nalepke. Tako boste lahko hitro obvestili vaše stranke ali potencialne naročnike o vaši aktualni ponudbi…

Rojstni dnevi vaših strank tudi na urniku

Na vašem urniku se lahko prikazuje tudi podatek, katere izmed vaših strank na določeni dan praznujejo rojstni dan. Seveda to deluje le pri tistih kontaktih,…

Rdeče obarvani datumi ob zamujanju roka

Posodobitev Intrixa prinaša uporabne lastnosti pri nalogah v aplikaciji. Odslej vas Intrix nazorneje opozarja o roku izvedbe, s čimer smo prisluhnili želji uporabnikov in povečali…

Navodila za pripravo in uvoz podatkov v Intrix

Priprava podatkov v preglednici Vse podatke je pred uvozom v aplikacijo Intrix CRM treba skrbno pripraviti. Podatke pripravljamo v preglednici in za to primernem programu (Excel, Google…

Zamenjava slike na vstopnem obrazcu

Naslovno sliko, ki je prikazana na vstopnem obrazcu ob prijavi v Intrix CRM, lahko kadarkoli zamenjamo. Pred tem jo je treba še prilagoditi: za popolno prileganje…

Posodabljanje podatkov v Intrixu

Navodila za posodabljanje podatkov Kadar želimo spremeniti večje število zapisov v Intrixu, je lahko urejanje in shranjevanje posameznega zapisa precej zamudno. Takšna opravila si lahko…

Filtriranje po izključevalnem filtru in preseku

Filtri v aplikaciji Intrix CRM in Project  omogočajo tudi izključevalen filter in presek. Izbiro preseka je možno vklopiti na poljih, kjer je omogočena večvrednostna izbira,…

Sorodni članki in nadaljnja intrix podpora

Prilagajanje stolpcev na seznamu

Na posameznem zavihku v aplikaciji Intrix CRM je vrstni red stolpcev možno urediti po želji,…

Uporabniške skupine in pravice za vpogled in urejanje aplikacije

Uporabniki sistema Intrix CRM pripadajo različnim uporabniškim skupinam. Lahko pripadajo samo eni uporabniški skupini ali…

Kako lahko urejam šifrante v aplikaciji?

V Intrix-u so na voljo šifranti oziroma polja, ki imajo prednastavljene vrednosti, katere lahko dodajate…

Sprememba gesla

Ob prvi prijavi v aplikacijo vam priporočamo spremembo gesla. Prav tako je zaželeno, da geslo…

Zaporedno dodajanje več zapisov v Intrix

V Intrixu obstaja funkcionalnost, ki nam omogoča, da lahko zaporedno dodamo več zapisov, kar močno…

Pozabili geslo za prijavo v Intrix?

Če ste pozabili svoje geslo za prijavo v Intrix, vam ga lahko enostavno posredujemo na…

Prikaz strank na zemljevidu

Nova in zelo priročna možnost v Intrixu je prikaz podjetij oz. strank na zemljevidu. Ta…

Koliko časa je treba, da Intrix prilagodite za naše potrebe?

Razmeroma preproste spremembe v aplikaciji spremenimo v manj kot uri od prejetja naročila ali celo…

Kako lahko preneham z uporabo Intrixa?

Z uporabo lahko prenehate kadarkoli, brez dodatnih obveznosti. O prenehanju uporabe nas le pisno obvestite…

Kaj se zgodi s podatki ob prenehanju najema Intrixa?

Ob prenehanju uporabe aplikacije Intrix CRM se vsi podatki posredujejo naročniku v standardnem formatu CSV.…

Kakšni so stroški uporabe?

Stroški uporabe aplikacije Intrix CRM so odvisni od števila uporabnikov. Iz cenika različnih paketov izberete model, ki…

Kako in kdaj lahko začnem z uporabo?

Intrix lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli. Za dostop potrebujete le spletni brskalnik in internetno povezavo.…

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.