//Navodila za vklop povezave sistema Intrix z Databox-om

Navodila za vklop povezave sistema Intrix z Databox-om

Zelo smo ponosni na povezavo sistema Intrix z inovativno rešitvijo Databox. Ta omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo in vpogled v ključne kazalnike poslovanja (ang. KPI – Key Performance Indicators) na pametni uri, telefonu ali televiziji na steni vaše pisarne.

Za uporabo povezave Intrixa in Databoxa sledite spodnjim korakom.

1. Ustvarite svoj nov Databox račun https://databox.com/signup

2. Ob prijavi v sistem Databox boste imeli na voljo izbiro predpripravljenih vzorcev različnih podatkovnih virov. V spustnem meniju na desni strani poiščite ali izberite Intrix CRM (kasneje lahko dodajate še druge podatkovne vire, npr. Google Analytics, Facebook …).

3. Trenutno sta za Intrix CRM pripravljena dva vzorca poročil: prvi je namenjen pregledu kazalnikov po uporabnikih, drugi pa pregledu nad stanjem prodaje. Izberite želenega (USE TEMPLATE).

4. Ker Databox in vaš sistem Intrix v tem trenutku še nista povezana, ju boste v naslednjem koraku povezali. Kliknite na Connect.

5. Zdaj boste sistemu Databox podali informacije o svoji aplikaciji Intrix, s katero želite vzpostaviti povezavo

 

  • Application URL: Vnesite URL naslov svoje aplikacije (primer: crm.intrix.si)
  • Username: vnesite svoje uporabniško ime, ki ga uporabljate za Intrix (primer: janezn)
  • Token: API ključ za povezavo, ki ga pridobite v svoji aplikaciji Intrix. Odprite Intrix, kliknite na Nastavitve in izberite API ključi. Kliknite na Kreiraj nov API ključ. Sistem Intrix vam bo pripravil API ključ v obliki c4fd099eb4c454fffd7d23f873388e00. Skopirajte ga v Databox in kliknite na Activate.

6. S tem ste ustvarili povezavo in možnosti prikazov vaših podatkov v Databoxu so praktično neomejene. Kartica s podatki ja takšna:

Ključni KPI-ji, ki so na voljo za poročila iz Intrixa: Število priložnosti (po statusu), Odprte priložnosti (po statusu), Število novih priložnosti (po tipu in statusu), Nove priložnosti (po tipu in statusu), Zaključene priložnosti, Zaključene priložnosti po vrednosti, Nove aktivnosti, Novi sestanki, Sestanki (po uporabniku), Naloge (po uporabniku), Klici (po uporabniku), Opravki (po uporabniku).

Avtor: | 2018-02-09T17:54:26+00:00 16.11.2017|Pomoč|