Pogledi po meri na urniku

idea V tem članku boste izvedeli

S filtri si lahko na organizatorju nastavite povsem svoje poglede. Tako lahko v trenutku pogledate npr. sestanke svoje celotne prodajne ekipe, določenih sodelavcev, svoje aktivnosti ali druge parametre, ki si jih nastavite in nato z nekaj kliki v trenutku prikličete.

Na primeru bomo pokazali, kako shranimo filter s sestanki in klici vseh sodelavcev v prodaji, kako ga uredimo in izbrišemo.

Shranjevanje filtra

V prvem koraku nastavimo želen pogled. V filtru “Uporabniki in skupine” z gumbom “Dodaj” izberemo vse uporabnike prodajnega oddelka, pod aktivnostmi pa pustimo samo sestanke in klice. Privzeto so nastavljene vse aktivnosti, zato ostale odstranimo.

Ko je pogled urejen, kliknemo na gumb “Ustvari nov pogled”.

Odpre se pojavno okno, v katerega vpišemo naziv filtra. Našega bomo poimenovali “Aktivnosti – prodaja”. Shranjevanje končamo s klikom na gumb “Ustvari pogled”.

Poglede, ki si jih nastavimo v filtrih, lahko enostavno prikažemo s klikom na spustni meni.

Urejanje filtra

Filtre, ki smo jih že shranili, lahko kadarkoli tudi uredimo. V našem filtru bomo sestankom in klicem dodali naloge ter ga nastavili kot privzeti filter.

Najprej izberemo pogled, ki ga želimo spremeniti, in pod aktivnostmi dodamo naloge. Nato kliknemo na puščico na gumbu “Ustvari nov pogled” ter s klikom iz seznama izberemo “Posodobi pogled”.

Odpre se nam pojavno okno Posodobi pogled na katerem obkljukamo “Določi kot privzeti pogled” in s klikom potrdimo “Posodobi pogled”.

Brisanje filtra

Shranjene filtre lahko tudi izbrišemo. Enako kot pri urejanju, najprej izberemo želen pogled. S klikom na puščico na gumbu “Ustvari nov pogled” se nam odpre seznam iz katerega izberemo “Izbriši pogled”.

Sistem nas opozori ali smo prepričani, da želimo filter izbrisati. S klikom na “OK” potrdimo in prejmemo obvestilo, da je zapis izbrisan. 

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.