Prvi koraki

Pogledi po meri v organizatorju

S filtri si lahko na organizatorju nastavite povsem svoje poglede. Tako lahko v trenutku pogledate npr. sestanke svoje celotne prodajne ekipe, določenih sodelavcev, svoje aktivnosti ali druge parametre, ki si jih nastavite in nato z nekaj kliki v trenutku prikličete.

Na primeru bomo pokazali, kako shranimo filter s sestanki in klici vseh sodelavcev v prodaji, kako ga uredimo in izbrišemo.

Shranjevanje filtra

V prvem koraku nastavimo želen pogled. V filtru “Uporabniki in skupine” z gumbom “Dodaj” izberemo vse uporabnike prodajnega oddelka, pod aktivnostmi pa pustimo samo sestanke in klice. Privzeto so nastavljene vse aktivnosti, zato ostale odstranimo.

Ko je pogled urejen, kliknemo na gumb “Ustvari nov pogled”.

Nastavi-filter-koledar

Odpre se pojavno okno, v katerega vpišemo naziv filtra. Našega bomo poimenovali “Aktivnosti – prodaja”. Shranjevanje končamo s klikom na gumb “Ustvari pogled”.

Ustvari-nov-pogled-koledar

Poglede, ki si jih nastavimo v filtrih, lahko enostavno prikažemo s klikom na spustni meni.

Moji-fitri-aktivnosti-prodaja

Urejanje filtra

Filtre, ki smo jih že shranili, lahko kadarkoli tudi uredimo. V našem filtru bomo sestankom in klicem dodali naloge ter ga nastavili kot privzeti filter.

Najprej izberemo pogled, ki ga želimo spremeniti, in pod aktivnostmi dodamo naloge. Nato kliknemo na puščico na gumbu “Ustvari nov pogled” ter s klikom iz seznama izberemo “Posodobi pogled”.

Posodobi-pogled

Odpre se nam pojavno okno Posodobi pogled na katerem obkljukamo “Določi kot privzeti pogled” in s klikom potrdimo “Posodobi pogled”.

Posodobi-pogled-privzet-pogled

Brisanje filtra

Shranjene filtre lahko tudi izbrišemo. Enako kot pri urejanju, najprej izberemo želen pogled. S klikom na puščico na gumbu “Ustvari nov pogled” se nam odpre seznam iz katerega izberemo “Izbriši pogled”. 

Izbriši-pogle-na-urniku

Sistem nas opozori ali smo prepričani, da želimo filter izbrisati. S kliko na “OK” potrdimo in prejmemo obvestilo, da je zapis izbrisan. 

Izbrisan-zapis-urnik

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

Ja, hvala!
Niti ne.
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.