//Pametni prenos e-pošte v Intrix

Pametni prenos e-pošte v Intrix

Intrix CRM omogoča pametni prenos e-pošte v CRM sistem. Pametni prenos e-pošte vam omogoča spremljanje pomembne e-poštne komunikacije z vašimi strankami, dobavitelji ali poslovnimi partnerji tako, da e-pošto enostavno posredujete v CRM sistem. Bodisi uporabljate Outlook ali Google, pomembno e-pošto lahko s pomočjo skrite kopije ali posredovanja zabeležite v CRM. Hkrati je funkcionalnost toliko inteligentna, da prepozna e-pošto skozi vsebino sporočila in ga pripne stranki v sistemu CRM (če stranka oziroma kontaktna oseba s tem e-poštnim naslovom obstaja v CRM-ju). E-pošto lahko naknadno povežete še s poslovno priložnostjo in si tako zagotovite popoln vpogled v komunikacijo s strankami.

Če ste se odločili za vklop funkcionalnosti, smo vam poslali e-poštni naslov, na katerega morate posredovati vso pošto, ki jo želite prenesti v Intrix. Naslov je v obliki vasa.aplikacija.parse_mail-e069n41b@intrix.si. Gre za vaš unikatni sistemski e-poštni naslov, ki pa ga zaradi tehnične narave žal ni mogoče spremeniti v uporabniku prijaznejšo obliko. Zato svetujemo, da naslov enostavno shranite v vašem poštnem odjemalcu (npr. Microsoft Outlook), kjer ga poimenujete z imenom, ki si ga je lažje zapomniti, npr. »CRM maili«. Druga možnost je, da tehnično osebje v vašem podjetju poskrbi za nov e-poštni naslov (npr. crm@vasa-domena.si), ki bo vso prejeto pošto posredoval na zgoraj omenjeni sistemski naslov in s tem poskrbel za enostaven prenos v CRM.

Poljubna sporočila lahko v Intrix prenesete tako, da prejeto pošto posredujete na omenjeni naslov, pri odhodni pošti pa v polje CC (kopija) ali BCC (skrita kopija) dodate vaš unikatni naslov.

Primer uporabe skrite kopije (BCC): Stranki pošljete ponudbo, za katero želite, da se pripne v sistem CRM. Ko ponudbo vstavljate v e-poštno sporočilo, v skrito kopijo le vključite vaš CRM e-poštni naslov (npr. crm@intera.si) in e-pošto pošljete stranki. Že čez nekaj trenutkov boste e-pošto opazili tudi v sistemu CRM, kjer bo ob predpostavki, da je stranka s tem e-naslovom že bila v sistemu, e-poštno sporočilo ustrezno vidno tudi pri omenjeni stranki.

Primer uporabe posredovanja (FW): Stranka potrdi ponudbo in želimo, da bodo potrditveno e-poštno sporočilo videli tudi vsi sodelavci v sistemu CRM. E-pošto s potrditvijo enostavno posredujemo (FW) na naš CRM e-poštni naslov (npr. crm@intera.si).

Ko je sporočilo preneseno v Intrix, ga lahko vežete na podjetja in kontakte. Če v vašem CRM sistemu obstajajo podjetja oz. kontakti z enakimi e-poštnimi naslovi, kot se pojavijo v vsebini prenesene pošte, funkcionalnost avtomatsko poskrbi za vezavo. Na vašo željo lahko uredimo tudi vezavo na poljubne druge zavihke ali aktivnosti.

Star uporabniški vmesnik

Nov uporabniški vmesnik

 

Avtor: |2019-09-26T17:36:41+01:0025.09.2019|Pomoč|