Digitalna preobrazba 3.02018-03-20T13:18:36+00:00

Digitalna preobrazba 3.0:

rast zrelih podjetij na startup način, optimizacija prodaje in najnovejši trendi digitalnega marketinga

Torek, 10. 4. 2018

Kristalna palača, Ljubljana

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o najnovejših trendih v prodaji in marketingu.

Digitalna preobrazba oziroma digitalna transformacija je trenutno glavna preokupacija poslovnega sveta. Kako lahko sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije uporabimo na način, da nam bodo pomagale dosegati boljše poslovne rezultate? In ne samo to: v katero smer naj razvijamo svojo organizacijsko kulturo in podjetje, da bomo obstali na trgu, na katerega že vstopajo prvi t. i. digitalni domorodci? Kako se lahko razvijamo hitreje, z novimi poslovnimi prijemi, na t.i. startup način?

Skrajni čas je, da opustimo nekatere zastarele vzorce in sprejmemo realno = digitalno stanje. Dobra novica je, da že obstajajo metodologije, tehnike in orodja, ki nam lahko pri tem pomagajo. Številne rutinske, nekreativne in zamudne naloge, ki smo jih še do pred kratkim opravljali “peš”, je danes mogoče zelo optimizirati ali celo avtomatizirati.

Hkrati pa lahko svoje potencialne kupce spoznamo bolje kot kadarkoli doslej in jih s pomočjo najnovejših prijemov digitalnega marketinga tudi primerno nagovorimo. Ker vse večji del svojega nakupnega procesa opravijo na spletu, jih lahko s pomočjo pravih orodij tudi zanesljiveje in bolj merljivo kot v preteklosti peljemo naprej skozi prodajni lijak.

Pridružite se nam na seminarju in si oglejte, kako prihodnost postaja sedanjost!

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih – vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.

Program

8.30 – 8.55    
Zbiranje udeležencev in klepet ob kavici

8.55 – 9.00
Uvodni pozdrav

9.00 – 9.45    
CorpoHub – rast na startup način (Matej Golob, CorpoHub)

9.45 – 10.40
Optimizacija prodaje: kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo? (Uroš Žohar, Intera)

10.40 – 11.00
Uvedba rešitve Intrix CRM v Century 21 Slovenija (Spomenka Jurenec, Century 21)

11.00 – 11.15
Kratek odmor

11.15 – 12.30
Z Google Reseller partnerjem do spletnih presežkov (Miha Jamšek in Tadej Glavan, Goclick)

Predavanja

01  CorpoHub – rast na startup način

Matej Golob, CorpoHub

Trenutno znanje, način dela in organizacija, ki vas delajo dobre v tem fiskalnem letu, vas nehote ovirajo pri učinkovitejši rasti na srednji in dolgi rok. V organizacijo lahko sistematično dodate podjetniško-startup funkcijo in s tem poskrbite za oboje. Sprva romantično debatiranje o inovativni prihodnosti kmalu nadomesti sila neprijetno spreminjanje vsebine letnih razgovorov in z njimi povezano nagrajevanje, domišljavo sanjarjenje na hackathonih in v “kreativnih sobah” z namiznim nogometom pa nadomesti disciplinarno eksperimentiranje, kjer resno spraševanje o namenu in smislu ni tako redko.

02  Optimizacija prodaje: kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo

Uroš Žohar, Intera

Intrix CRM je vodilni slovenski sistem za podporo upravljanju odnosov s kupci (CRM). Prilagodljiva spletna in mobilna aplikacija celotni ekipi v vsakem trenutku zagotavljata popoln pregled nad strankami in vsemi prodajnimi aktivnostmi na enem mestu.

V prvem delu predavanja bomo predstavili najnovejše trende in koristi uporabe sistema CRM. Danes ga potrebuje tako rekoč vsako podjetje, saj prav vsako podjetje potrebuje urejeno bazo strank, učinkovito spremljanje in zaključevanje prodajnih priložnosti ter ažurna poročila za sprejemanje pravih poslovnih odločitev.

Drugi del predavanja bomo podkrepili s konkretnimi praktičnimi nasveti in dobrimi praksami uporabe mobilne aplikacije Intrix CRM.

03  Uvedba rešitve Intrix CRM v Century 21

Spomenka Jurenec, Century 21

Century 21 je ekipa in velika mednarodna družina zagnanih, strokovno podkovanih in ambicioznih posameznikov, ki živi in diha za pripadnost svojih strank in realizacijo visoko zastavljenih ciljev. V Sloveniji želijo postati sinonim za nadpovprečno kakovost storitve za stranko ter osvojiti največji tržni delež po številu realiziranih nepremičninskih transakcij. Verjamejo, da jim to s sodobnim pristopom, strokovnostjo in informacijsko tehnologijo tudi uspeva.

Njihovo poslanstvo strankam zagotavlja varen nakup, prodajo, najem, oddajo ali menjavo nepremičnine. Zavedajo se, da je nakup ali prodaja nepremičnine pomembna in premišljena odločitev v življenju posameznika, povezana je z visokim finančnim vložkom, zato morajo biti njihove stranke mirne, da bo posel izpeljan varno. Izvedeli boste, zakaj so se odločili za Intrix CRM in kako jim pomaga pri uresničevanju njihovih ciljev.

04  Z Google Reseller partnerjem do spletnih presežkov

Miha Jamšek in Tadej Glavan, Goclick

Spoznajte najbolj sveže in še neizkoriščene novosti digitalnega marketinga ter odkrijte vse možnosti in zmogljivosti Google kanalov neposredno pri Google Channel Sales partnerju za celotno jadransko regijo in edinem t.i. resellerju Googlovih storitev na tem območju, agenciji za digitalni marketing Goclick. Ta pozicija namreč prinaša prednostno seznanjanje z najnovejšimi digitalnimi trendi glavnih igralcev na trgu (Google, Facebook …) in novimi možnostmi stika s potencialnimi kupci oziroma strankami ter omogoča predajanje tega znanja naprej. Sočasno z razvojem digitalnega marketinga se razvijajo in postajajo zahtevnejši tudi uporabniki, zato sta informiranost in fleksibilnost izjemno pomembni. Najaktualnejše trende online marketinga in paleto možnosti, ki jih ponujajo različni Google kanali, bosta predstavila Miha Jamšek, direktor performance oddelka, in Tadej Glavan, direktor medijskega oddelka Goclick Global Slovenija.

PRIJAVNICA

Digitalna preobrazba 3.0:

rast zrelih podjetij na startup način, optimizacija prodaje in najnovejši trendi digitalnega marketinga

Torek, 10. 4. 2018

Kristalna palača, Ljubljana

Predavatelji

Matej Golob

CORPOHUB

Uroš Žohar

INTERA

Spomenka Jurenec

CENTURY 21

Miha Jamšek

GOCLICK

Tadej Glavan

GOCLICK

Matej Golob, partner v podjetju CorpoHub, zrelim podjetjem omogoča učinkovitejšo rast z vzpostavitvijo sistemov in usmerjanjem ekip na podjetniški startup način. Inženirska podlaga, MBA, nadgradnja, desetletje mednarodnih izkušenj v multinacionalki in strastna vpetost v startup svet upravičujejo zelo direkten nastop, ki potisne iz cone udobja. Metafora za ljubitelje filmov: ”Whiplash” for business.

Uroš Žohar, svetovalec za CRM v podjetju Intera. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.

Spomenka Jurenec je magistrica ekonomskih in poslovnih ved, smeri managementa informatike in e-poslovanja. V sistemu Century 21 Slovenija je zadolžena za razvoj in optimizacijo programa, s pomočjo katerega strankam omogočajo maksimalno podporo pri nakupu in prodaji nepremičnin. Njeno delo je povezano predvsem z informacijsko tehnologijo in procesi znotraj podjetja. Področje zahteva natančno poznavanje delovanja franšiznega sistema in trga nepremičnin v Republiki Sloveniji, kar ji omogoča tudi, da je lahko podpora prodajni mreži franšiz Century 21 Slovenija.

Miha Jamšek je diplomirani ekonomist in v podjetju Goclick odgovoren za vodenje in optimizacijo ključnih klientov na področju retail panoge in turizma. Ponaša se s 6 Google certifikati: Search Advertising, Display Advertising, Video Advertising, Mobile Advertising, Google Analytics in Digital Sales, kot edini Slovenec pa sodeluje tudi pri Googlovi dolgoročni iniciativi Mobile Guru, ekskluzivnem programu, s katerim Google še dodatno izobražuje Google Premier partnerje za t.i. mobilno prisotnost. T.i. “mobilegeddon” je namreč že v polnem razmahu – v povprečju vsakdo od nas vsaj 150-krat dnevno pogleda na telefon, dve tretjini uporabnikov pametnih telefonov iščeta izdelke, za katere so oglase zasledili na mobilnih telefonih, več kot 80 % nas na telefonih išče lokalne informacije in kar tri četrtine rasti prihodkov podjetij gre danes pripisati mobilnemu trgu.

Tadej Glavan v podjetju Goclick svetuje in pomaga pri pripravi digitalnih oglaševalskih strategij za naročnike, poleg tega pa je tudi skrbnik in vodja večjih digitalnih projektov večjih naročnikov. Hkrati je tik pred magisterijem poslovne informatike, strokovno znanje pa redno pridobiva tudi v tujini. Kot soustanovitelj in vodja neprofitnega projekta Slovenian Case Challenge že tretje leto soorganizira tekmovanje študentov v reševanju poslovnih problemov podjetij, poleg tekmovanja študentov in možnosti, da pridobijo praktična znanja skozi reševanje realnih izzivov podjetij pa je osnovni namen projekta spodbujanje sodelovanja med visokim šolstvom in gospodarstvom. Tadejev moto je: “Digitalni marketing ni prihodnost, temveč sedanjost. Izkoristimo jo v popolnosti.”

Organizatorja