CRM predstavitev2019-09-04T22:11:28+01:00

Enostavna uporaba sistema CRM,
v oblaku, kjerkoli in kadarkoli

100% prilagodljivost vašim prodajnim in poslovnim procesom

crm

Celovit pogled na stranke

Intrix CRM vam omogoča 360° pogled na vaše stranke in pregled vseh prodajnih, projektnih in servisnih aktivnosti na enem mestu.
Za vsako stranko lahko spremljate vse pomembne informacije, ki jih zabeležite vi ali vaši sodelavci.
Vaši zaposleni bodo vzpostavili odličen poslovni odnos s strankami, saj bodo imeli vse ključne podatke vedno pri roki.

Podpora prodajnemu procesu

V sistemu Intrix CRM lahko upravljate vaš prodajni proces: od prvega stika s kupcem do končnega nakupa in ponakupne podpore. V vsakem trenutku imate popoln pregled nad prodajnimi priložnostmi in zlahka vidite, na kateri stopnji je posamezna priložnost.

Vaš prodajni proces je lahko deloma avtomatiziran, kar pomeni, da se določeni koraki izvajajo avtomatsko (kreiranje “follow-up” aktivnosti).

  • Prilagodljiv prodajni proces

  • Avtomatsko kreiranje prodajnih aktivnosti

  • Filtriranje priložnosti po različnih parametrih

Organiziranje prodajne ekipe s pomočjo koledarja

Intrixov koledar vam omogoča spremljanje različnih aktivnosti zase in za sodelavce. Ponuja veliko več kot standardni koledarji, saj lahko na njem spremljate različne vrste aktivnosti, ki jih pripnete vašim strankam: sestanke, klice, naloge, servise itd.

Sočasno si lahko ogledujete urnike več sodelavcev, kar vam omogoča učinkovito spremljanje prodajne ekipe in lažje iskanje skupnih prostih terminov.

  • Možnost integracije z iOS in Android telefoni

  • Možnost povezave z drugimi koledarji (Outlook, Google)

  • SMS ali e-poštni opomniki za pomembnejše aktivnosti

crm organizator koledar

mailing crm

Podpora marketinškim procesom

Intrix CRM ima vgrajen modul za upravljanje različnih tipov marketinških kampanj. Znotraj potencialnih kontaktov lahko filtrirate po želenih kriterijih in za izbrane kontakte kreirate marketinške kampanje (dogodki, seminarji, e-pošta, direktni marketing itd.).

  • Možnost tiskanja nalepk in kuvert

  • Izračun RVC-ja kampanje – generalno poročilo uspešnosti

  • Filtriranje kontaktov po preteklih kampanjah

Kjerkoli in kadarkoli, z Intrix mobilno aplikacijo

Mobilna aplikacija Intrix za platformi Android in iOS prinaša revolucionarno mobilno uporabniško izkušnjo.

Mobilna aplikacija je povsem prilagodljiva vašim poslovnim procesom. Z enim klikom lahko dostopate do vseh podatkov svojih strank, skenirate in dodate vizitko stranke, zabeležite nov sestanek, opomnik, najdete zapisnik zadnjega sestanka ali pripnete sliko narejeno na mobilnem telefonu.

  • Skener vizitk, elektronski podpis, pripenjanje fotografij
  • Pametni telefoni Android in iPhone
  • Mobilni CRM sistem
  • CRM mobilna aplikacija

kanban-vizualni-pogled-crm

Odličen Kanban vizualni prikaz

Sledite svojim aktivnostim (naloge, priložnosti…) z vizualnim kanban pogledom. Pomaga vam identificirati statuse aktivnosti, ki jih kot kartice premikate med stolpci. Napredek je zaradi obarvanih statusov viden takoj in zato ni potreb po dodatnih poročilih o napredku. Z enostavnim premikanjem kartic med stolpci hitro spreminjate statuse aktivnosti, le z enim klikom pa jih lahko tudi pregledate, urejate, spreminjate ali dodajate.

  • Vizualni prikaz

  • Samodejni seštevki po statusih

Vnos nove stranke še nikoli ni bil enostavnejši

Intrix CRM ima vključeno integracijo z bazami Ajpes, Bizi.si in Bisnode. Podatki so na voljo za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo in Bosno.

Zraven vseh osnovnih podaktov podjetja lahko z enim klikom pridobite tudi finančne in bonitetne podatke želenega podjetja. Vnos nove stranke še nikoli ni bil tako hiter in enostaven.

  • Iskalnik po nazivu ali davčni številki
  • Poslovni semafor (zelena ali rdeča barva)
  • Možnost integracije dodatnih finančnih podatkov

30 dnevni brezplačen preizkus brez obveznosti

Preizkusi zdaj

reklamaciji zahtevki in servisi

Spremljanje servisnih in reklamacijskih zahtevkov

Intrix CRM omogoča spremljanje zahtevkov od prvega stika (poslana e-pošta ali klic) do zaključka servisa (odgovor stranki).

Možen je tudi avtomatski zajem dohodne e-pošte ter segmentiranje po prioritetah, izvajalcih in področjih servisa.

  • Možnosti povezave z IP telefonijo

  • Avtomatski zajem servisnih zahtevkov

  • Beleženje odzivnosti ekipe

Podpora projektnemu vodenju

Možnost upravljanja internih ali izvedbenih projektov. Vsakemu projektu lahko izberete projektno ekipo, določite naloge in roke, beležite prihodke in odhodke, spremljate porabo časa, shranjujete dokumentacijo ipd.

V sklopu modula za projektno vodenje je možna tudi izdelava gantograma po meri.

Prav tako je mogoče avtomatsko kreiranje nalog iz predlog projektov.

  • Prikaz napredka projekta

  • Finančno spremljanje projektov (izračun RVC-ja)

  • Napredna poročila za posamezne projekte

projektno vodenje

Povezava z ERP sistemi

Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so SAOP iCenter, Datalab Pantheon, AccountingBox, Navision, Perftech Largo, Vasco, E-računi, Minimax, GedaxaSAP …

Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.

Integracija z ERP je tesno vpeta v prodajni proces, ki je definiran v Intrixu.

  • Različni tehnični načini integracije
  • Možnost povezave z internimi (v podjetju razvitimi) sistemi
  • Možnost naprednih integracij po meri

Povezava z množično e-pošto in marketinško avtomatizacijo

Intrix je povezljiv z različnimi marketinškimi programi, ki se uporabljajo za množično obveščanje kontaktov in marketinško avtomatizacijo.

Povezava s programi za množično e-pošto (MailChimp, Campaign Monitor, Eglasnik) je dvosmerna, tako da lahko v Intrixu spremljate tudi rezultate kampanje (statistiko).

Intrix je povezljiv tudi z različnimi sistemi za marketinško avtomatizacijo. Ti služijo za podrobnejše spremljanje priložnosti (t.i. leadov) in avtomatizacijo marketinga (Net Results, Sales Manago, Intercom, Slack).

  • Priprava seznamov kontaktov (segmentiranje, filtriranje)
  • Statistika uspešnosti na kartici kontakta
  • Možnost prilagoditve API vtičnikov

Povezava z IP telefonijo

Intrix CRM je povezljiv z različnimi IP centralami: Avaya, Centreks, Alstar, Asterisk, Cisco, MI Switch, Megatel.

Povezava deluje tako za dohodne kot za izhodne klice. Ob dohodnem klicu Intrix avtomatsko prepozna kontakt, odpre kartico stranke in ponudi vnos vsebine za klic.

Izhodne klice pa lahko izvedete tako, da v Intrixu kliknete na telefonsko številko, s čimer sprožite klic na centrali, istočasno pa se odpre obrazec za vnos vsebine klica.

  • Povezava s fizičnimi in programskimi (softphone) telefoni
  • Možnost povezave z različnimi centralami
  • Možnost integracije v podpornih oddelkih

Povezava z e-pošto

Pomembnejšo e-pošto, kot je prejeto povpraševanje, potrditev naročila, zapisnik ipd. lahko enostavno posredujete v Intrix in si tako zagotovite vso pomembno e-poštno korespondenco v Intrixu.

Kadar pošiljate e-pošto določeni osebi in želite, da se zabeleži v Intrix, to storite tako, da v (skrito) kopijo (Cc ali Bcc) vpišete določen e-naslov (intrix@vase-podjetje.si). Pomembno dohodno e-pošto pa lahko enostavno posredujete v Intrix (To).

  • Možnost hitrega pregleda e-pošte (na seznamu)
  • Prenos e-pošte vkjučno z vsemi priponkami
  • Avtomatsko vezana na podjetje, kontakt in priložnost

e-mail-crm

intrix resource planner planer virov

Planer virov (resource planner)

Celostni pregled in razporejanje vseh vaših virov na enem mestu. Pregledno in enostavno.

Upravljate lahko z različnimi viri, kot so vozni park, prostori, oprema, kadri in podobno. Planer je tesno povezan z vsemi vašimi podatki v CRM (aktivnosti, sestanki, projekti, …) in na eni časovnici prikazuje zasedenost vseh resursov.

  • Izbira poljubnih virov (ljudje, avtomobili, prostori …)
  • Enostaven nadzor zasedenosti in planiranje

Začnite prodajati pametneje že danes

Brezplačen preizkus

Elektronsko podpisovanje na mobilni napravi

Znebite se printanja in dvojnega dela. Vse dokumente, ki jih skozi Intrix ustvarite na terenu (delovni nalogi, potni nalogi, naročila ipd.), lahko elektronsko podpišete na mobilnem telefonu ali tablici.

Dokument se lahko v trenutku podpisa zaklene in samodejno pošlje ustreznim odgovornim osebam in stranki – podpisniku.

  • Podpisovanje delovnih nalogov, pogodb …

  • Možnost certificiranega e-podpisa

Povezava s spletnimi stranmi

Če imate na spletni strani obrazec za povpraševanje, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov kontakt ali kot nova priložnost.

V istem koraku se lahko kreira tudi aktivnost za določeno odgovorno osebo, da se na povpraševanje ne pozabi.

  • Integracija prek Intrix API-ja
  • Možnost napredne povezave s spletno stranjo
  • Možnost avtomatskega procesa

integracija-crm-resitev-spletna-stran

Intrix CRM API

Intrix CRM API

Rešitev Intrix CRM podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.

Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.

  • Prilagodljiv API vmesnik
  • Možnost povezave z različnimi programi
  • Enostavna uporaba (dokumentacija)

Večjezična uporaba

Intrix je mogoče uporabljati v različnih jezikovnih različicah. Zraven matične slovenščine je že preveden v angleščino, nemščino, hrvaščino, bosanščino in srbščino. Mogoče pa ga je prevesti v katerikoli jezik.

  • Možnost prevoda v katerikoli jezik

  • Možnost vklopa več jezikov hkrati

  • Izpisi po meri (ponudbe, pogodbe) v poljubnih jezikih

Večjezična uporaba

Kreiranje dinamičnih dokumentov - ponudb, pogodb, dopisov

Kreiranje dinamičnih dokumentov

V Intrixu lahko iz poljubnih predlog kreirate različne tipe dokumentov, kot so ponudbe, pogodbe, aneksi, naročila ipd. S tem imate vse pomembne dokumente, tesno vpete v vaš prodajni proces, na enem mestu.

  • Kreiranje ponudb, pogodb ipd.
  • Enoten proces izdelovanja dokumentov
  • Možnost različnih predlog dokumentov

E-poštni in SMS opomniki

Vsem opravkom v sistemu Intrix CRM (aktivnosti, naloge, sestanki itd.) lahko dodate e-poštne ali SMS opomnike. Tako vas bo sistem še dodatno opozoril na stvari, ki so vam pomembne.

  • Nastavite e-poštnih opomnikov s poljubnim sporočilom
  • Možnost nastavitve SMS opomnika za različne uporabnike
  • Možnost pošiljanja SMS sporočil z delovne table

E-poštni in SMS opomniki v CRMju

outlook google crm koledar

Povezava z drugimi koledarji

Želite podatke iz Intrixa uporabljati tudi v svojem drugem priljubljenem koledarju?

Intrix je prek standarda iCal povezljiv z različnimi koledarji. To pomeni, da lahko Intrixov koledar enostavno povežete z Outlookovim, Googlovim in drugimi koledarji. Navodila za povezavo najdete tukaj.

  • Povezava s koledarjem MS Outlook
  • Povezava s koledarjem Google Calendar
  • Možnost izbire, kateri podatki naj se sinhronizirajo

Mobilna aplikacija Intrix CRM

Peljite posel s seboj – kamorkoli in kadarkoli! Z mobilnim Intrix CRMjem dostopajte do vseh podatkov strank tudi na službeni poti ali si nastavite opomnik za pomemben klic. Prenesite si brezplačno Intrix mobilno aplikacijo.

Popolna varnost in hramba podatkov v Sloveniji

Brezplačen preizkus

30 dni, brez obveznosti