Strategija CRM sistema v obdobju recesije

Ključ do uspešnega CRM sistema je k stranki naravnana centralna poslovna filozofija ter kultura, ki zagotavlja da vsaka dejavnost podjetja zadovoljuje potrebe naših strank. Pri CRM ni vse v tehnologiji, pač pa dober CRM sistem obrne pravo strategijo v želene rezultate. V podjetju je potrebno najprej  analizirati kvaliteto in efektivnost procesov povezanih z vašimi strankami, nato odpraviti, posodobiti in preoblikovati te procese usmerjene k strankam tako, kot bi bilo potrebno, saj se samo z vpeljavo CRM ne da samodejno izstopiti iz napačnih pristopov.

Kdo ima koristi od CRM?

CRM lahko koristi skoraj vsakemu oddelku v podjetju, vključno s prodajo in podporo, financami, napovedovanju, upravljanju človeških virov, proizvodnji, raziskavam in razvoju ter logistiki.

CRM je izziv

Zavedati se je potrebno, da vpeljava učinkovitega CRM sistema ni enostaven proces. Spreminjanje kulture in utrjevanje novih načinov poslovanja zahteva  reorganizacijo od vrha do dna poslovnega procesa. Obstoječe procese je potrebno preoblikovati da bodo lahko zaobjeli nove informacije, ki jih nudi sistem CRM. Čeprav so programske aplikacije namenjene za zbiranje in razširjanje informacij o strankah za vse uporabnike je potrebno da vključuje vodstvo, ki sistem in zaposlene podpira in motivira ter zaposlene ki to uporabljajo. Sinergijski učinek privede do zaključka da postane CRM več kot le tehnologija.

CRM

Dobra tržna strategija

Pritegniti odjemalce s ceno, je danes lažje kot kadarkoli poprej. Seveda pa se je potrebno zavedati, da kadarkoli boste poskušali pridobiti nove odjemalce z ofenzivno strategijo,  je dobro, da najprej poskrbite za obrambo. Niste edino podjetje ki želi pritegniti odjemalce k svojim storitvam in produktom. Uspešna obrambna pozicija so zagotovo informacije o svojih strankah.

Glede na vaš način, obseg in vrsto poslovanja, vam CRM orodje lahko pomaga priti preko recesije, z obdelovanjem obstoječih razmerij, optimizacijo prodaje z določanjem razpoložljivih  sredstev za ciljanje na najboljše priložnosti in segmentacijo vašega tržišča za učinkovitejše delovanje.

Samo zato ker je recesija, še ne pomeni da se morate odreči investiciji v informacijske sisteme. Enostavni spletni program za upravljanje odnosov s strankami, podporo prodaji in marketingu Intrix CRM, lahko pomagajo podjetjem v surovih časih da doživijo gospodarski razcvet.

Posebne koristi ki jih pridobite z vpeljavo Intrix CRM:

  • Bolj pravočasne in ciljno usmerjene aktivnosti za stranke
  • Povečane prihodke po stranki
  • Večjo navzkrižno prodajo
  • Natančno nastavljene prodajne cikle
  • Učinkovitejši klicni center
  • Izboljšano napovedovanje prodaje
  • Manj težav s strankami
  • Boljše obveščanje o tržnih odločitvah
|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.