//, Kako deluje Intrix, Primeri uporabe/S povezavo med programom CRM in IP telefonijo do povečane prodaje?

S povezavo med programom CRM in IP telefonijo do povečane prodaje?

Kot smo zapisali za eno izmed slovenskih računalniških revij lahko povezava med spletnim programom CRM in IP telefonijo doprinese k precejšnji dodani vrednosti v podjetju. Kar se moramo zavedati je to, da je danes zelo pomembno, da že v trenutku ko stranka stopi v našo poslovalnico ali nas pokliče po telefonu izvemo kaj stranka želi in tudi koliko je pripravljena za to plačati. Tako nam povezava med programom CRM in IP telefonijo omogoča prav to. V praksi to pomeni, da v primeru, ko nas stranka pokliče sistem CRM samodejno, še preden se oglasimo prikaže vse podatke o stranki in vso zgodovino aktivnosti (če smo jo pred tem že zabeležili v program CRM). Tako se lahko še preden klic sprejmemo nanj dobro pripravimo ali pa v kolikor klic ni namenjen nam le tega ustrezno preusmerimo.  V kolikor klicanega kontakta še nimamo v programu CRM nam mora le ta omogočati hiter vnos novega kontakta.

 Povezava med sistemom CRM in IP telefonijo

Pregled kontaktov. V kolikor želimo poklicati določen kontakt kliknemo na “kliči”

Med drugim je pomembno, da nam sistem omogoča prilagodljiv “workflow”. To pomeni, da lahko sami določimo kaj se bo zgodilo, ko bo prišel dohodni in kaj odhodni klic. Se pravi, določimo lahko katero okno se bo v sistemu CRM odprlo, ko nas bo določen kontakt poklical. V večini primerov se ob dohodnem klicu prikažejo kontaktni podatki podjetja in celotna zgodovina aktivnosti, kjer lahko hitro dodamo opis opravljenega pogovora. V primeru odhodnega klica se v večini primerov odpre okno klica, kjer vpišemo povzetek pogovora, nato sistem CRM povzetek shrani k ustreznemu klicanemu kontaktu oz. podjetju.

Pregled aktivnosti s podjetjem

Pregled aktivnosti s podjetjem. V primeru dohodnega klica nam sistem CRM v trenutku prikaže npr. vse izdane ponudbe, naloge, klice, sestanke v zvezi s klicočim podjetjem

Za vzpostavitev povezave med spletnim programom Intrix CRM in IP telefonijo ni potrebnih večjih prilagoditev v programu Intrix CRM. Podjetje za povezavo potrebuje vzpostavljeno IP telefonijo.

Avtor: |2018-02-09T18:00:55+00:0003.06.2010|Intrix CRM / Project, Kako deluje Intrix, Primeri uporabe|