Od sodobnega prodajalca se pričakuje, da do potankosti pozna želje in potrebe vsake posamezne stranke. Zato namesto zastarelih koledarjev uporablja celovit sistem za CRM, ki mu vse potrebne informacije zagotavlja na dlani.

Koledar Intrix CRM na zaslonu prenosnika

Vsi se še spomnimo časov, ko smo na stenskih koledarjih obkrožali za nas pomembne in prijetne datume – odhod na morje, rojstne dneve prijateljev in najbližjih … Koledar smo uporabljali tudi na delovnem mestu, tam je bil priročnejši namizni, kjer smo si zabeležili sestanek ali pomemben klic stranki. Večja podjetja z ekipo svetovalcev, serviserjev ali monterjev so našla rešitev v specialnih namiznih koledarjih formata A3 ali več, s pomočjo katerih so na mesečni ravni planirali svojo ekipo (kar je s spremembami terminov prineslo veliko nepreglednosti).

Zatem so postali aktualni koledarji v elektronski obliki – Outlookov, kasneje pa še Googlov koledar – ki so prinesli možnost enostavnih sprememb terminov, pa tudi sočasno uporabo in vpogled večih oseb.

Ste se že vprašali, ali so tudi ti koledarji dovolj za sodobnega prodajalca?

Vprašajte se še enkrat. Imate zagotovljeno zgodovino obiskov pri vaših strankah? Ali veste, za kdaj je načrtovana naslednja aktivnost vašega prodajalca pri pomembnem novem poslu? Kdo je sprejel zadnjo pritožbo stranke ter ali je bila stranka obveščena o rešitvi?

Ker je ključnega pomena povezava strank in potencialnih kupcev z vašimi obiski, klici ter kasneje tudi reklamacijami in servisi, je za sodobnega prodajalca pomembna uporaba sistema CRM.

Ta omogoča enostavno načrtovanje aktivnosti pri potencialnih strankah, vas opomni na klic kupca, s katerim ste izgubili stik ter zagotavlja popoln, 360° pregled nad strankami.

Sodobni prodajalec je odlično informiran prodajalec, ki vsako stranko do potankosti pozna in ima vse informacije o strankah vedno pri roki: v pisarni, doma ali na poti. Sodobni prodajalec zato uporablja sistem CRM, ki mu vse informacije nudi na dosegu roke.

Intrix CRM lahko kadarkoli brezplačno preizkusite.