phone-icon059 089 990
slovenian-flag croatian-flag uk-flag
Domov/Primeri uporabe, Prodaja/Kakšen bo vaš delovni dan v digitalni prihodnosti?

Kakšen bo vaš delovni dan v digitalni prihodnosti?

Se utapljate v preobilici dela? Vam ne uspeva v razumnem roku odgovarjati na elektronska sporočila in klice? Je na vaši mizi kup papirjev, ki jih morate še obdelati, samolepilni lističi pa prežijo na vas že z vseh robov monitorja? Dolge ure presedite v pisarni, zaradi občutka pomanjkanja nadzora nad situacijo pa izgubljate motivacijo? Bo v prihodnosti še huje?

delovni-dan

Digitalna transformacija oziroma digitalna preobrazba je beseda brenčavka (buzzword), ki poudarja vse večjo prepletenost različnih področij življenja s sodobnimi tehnologijami. Ta je še posebej očitna pri poslovanju podjetij, ki morajo biti za privabljanje in ohranjanje kupcev vse bolj iznajdljiva, ter pri delovnih procesih, ki postajajo bistveno učinkovitejši in porabljajo vse manj papirja.

Kako naj bi torej po novem izgledal vaš delovni dan?

Recimo, da se ukvarjate s prodajo. Predstavljajmo si, da je ponedeljek.

Delali boste takrat in tam, ko in kjer vam bo ustrezalo.
Potem ko ste ljubezni svojega življenja, še vsej zaspani, pripravili zajtrk, sina odpeljali v vrtec, hčerko pa v šolo, se oglasite v pisarni. Tja vam sicer ni treba, saj so vam vsa orodja in podatki, ki jih potrebujete pri delu, kadarkoli na voljo na kateremkoli računalniku, tablici ali mobilnem telefonu. Vendar ste s sodelavci dogovorjeni za partijo namiznega tenisa za prijetnejši uvod v teden.

Delo bo preglednejše, sodelovanje pa lažje.
Med pitjem pomarančnega soka se pogovorite o tem, kako je kdo preživel vikend. Nobene potrebe ni, da bi si razlagali, kaj je treba narediti, kaj je kdo izmed vas dogovorjen s katero izmed strank ali katera je prava verzija dokumenta, saj je vse to jasno razvidno iz mobilne aplikacije za CRM. Malo ste živčni, a le zaradi tekme vašega priljubljenega kluba, ki bo na sporedu zvečer.

Svoje stranke boste bolje poznali in jim lažje ugodili.
Potem na svoj pametni telefon dobite opomnik, da je čas, da se odpravite na dogovorjeni sestanek. Ko sedete v avto, iz aplikacije pridobite lokacijo na zemljevidu ter z enim klikom preverite, kaj je bilo s to stranko dogovorjeno v preteklosti. Sogovornik vam na sestanku zaupa, da je zadovoljen, ker vedno vse uresničite natančno tako, kot obljubite, in da vas priporoča tudi drugim.

Vse bo potekalo hitreje.
Na terenu pridobljeno naročilo prek telefona kar takoj vnesete v mobilno aplikacijo. Tako vaši sodelavci v odpremi že v istem trenutku izvedo vse potrebno in še preden je vaš sestanek končan, je naročeno že na poti. Hkrati sistem na vaš koledar že vpiše naslednje prodajne aktivnosti in vam nastavi opomnike ter izriše graf, kako kaže z uresničevanjem prodajnih ciljev.

Nekatere stvari se bodo odvijale same od sebe.
Po sestanku na telefonu pogledate, koliko povpraševanj se je s spletne strani in iz drugih virov medtem steklo v centralno bazo v oblaku, kako so v vašem pametnem sistemu za CRM načrtovane aktivnosti za prihodnje dni, kaj so danes naredili vaši sodelavci ter katere ponudbe in pogodbe so se avtomatsko oblikovale. Poročil vam ni treba pripravljati, saj se generirajo sama, v realnem času.

Lahko boste ustvarjalnejši – in morali boste biti.
Ker se ne utapljate več v tistih nujnih nalogah, ki jim je zlahka kos sodobna tehnologija, ste bolj osredotočeni in vam ostajala energija tudi za strateške razmisleke. Med vožnjo dobite idejo za novo izboljšavo izdelka. Sodelavka vas pokliče in vam pove, da zadnja marketinška kampanja deluje in da lahko pričakujete več naročil. To ste pred tem že tako videli v sistemu, a hotela je pač malo poklepetati.

Vrniti se morate v pisarno, a le zato, ker ste tam pozabili svoja sončna očala. Zunaj pa je lep dan in potrebovali jih boste, ko se boste s sinom, ki ga greste predčasno dvignit iz vrtca, sprehajali po zlato obarvanem jesenskem parku.

Šef vam pošlje SMS sporočilo, da dobite povišico.

Utopija ali realnost? Prihodnost ali že sedanjost?

Prihodnost najbrž ni v celoti samo rožnata, dejstvo pa je, da vam lahko sodobne informacijske tehnologije delovne procese bistveno olajšajo že danes. Vse opisano (razen morda povišice) že danes vsem, ki jih že uporabljajo, brez težav vsakodnevno 100 % zagotavljajo dobri sistemi za CRM. Uvedba je hitra in preprosta, zato ni razloga, da si z njihovo pomočjo ne bi olajšali dela in izboljšali poslovanja tudi vi.

Življenje je kratko, zato globoko vdihnite in šefu predlagajte uvedbo sistema CRM v podjetje!

Intrix CRM lahko kadarkoli brezplačno preizkusite. Spoznajte ga tu >

Avtor: | 2017-05-15T19:00:12+00:00 13.10.2016|Primeri uporabe, Prodaja|