//, Primeri uporabe, Prodaja, Triki & nasveti/Kako s pomočjo rešitev Intrix CRM in Povej šefu do bolj zadovoljnih strank

Kako s pomočjo rešitev Intrix CRM in Povej šefu do bolj zadovoljnih strank

Zagotovo si želite, da bi bile prav vse vaše stranke izjemno zadovoljne s storitvami in produkti vašega podjetja? Dejstvo je, da samo zadovoljne stranke prinašajo ponovne nakupe in zagotavljajo sodelovanje na dolgi rok. Ob tem pa ne pozabite, da je marketing od ust do ust še vedno najbolj pristen in najhitreje prinaša nove stranke. Ravno zato se vedno splača vlagati v zadovoljstvo vaših strank.

Za zadovoljstvo strank

Da bo podjetje čim bolj usmerjeno k strankam, potrebuje učinkovit sistem za CRM, v katerem se zbirajo vse informacije o strankah in kjer potekajo vsi procesi v zvezi z njimi. Intrix CRM znotraj sistema omogoča razširitev Upravljanje podpornih zahtevkov (case management), kjer lahko upravljamo z različnimi interakcijami s strankami. Če temu dodamo še storitev za merjenje zadovoljstva strank Povej šefu, dobimo celovito rešitev, ki pripomore k boljši celostni obravnavi naših strank.

V nadaljevanju je opisan uporabniški potek obravnave podpornih zahtevkov (case management) s pomočjo rešitev Intrix CRM in Povej šefu.

Stranka ima težavo in se obrne na našo podporno službo tako, da pošlje e-pošto ali nas pokliče na kontaktno številko. V sistemu Intrix CRM se avtomatsko odpre nov podporni zahtevek. Če gre za poslano e-pošto, se sporočilo (vključno s priponkami) zabeleži kot nov zahtevek. Če gre za dohodni klic, pa je mogoča integracija z IP centralami, kar v praksi pomeni, da se odpre nov zahtevek z razpoložljivimi podatki o klicatelju (naziv podjetja, kontaktna oseba, tip stranke, finančni podatki ipd.).

Intrix CRM - podporni zahtevek

Primer vnosa podpornega zahtevka

Na zahtevku nato določimo dodatne podatke, kot so: izvajalec zahtevka, vrsta napake, prioriteta ipd. Ko imamo pripravljen odgovor za stranko, ga posredujemo skozi sistem, kot prikazuje spodnja slika.

Podporni zahtevek

Vsak nov zahtevek dobi številko (ticket), na katero se veže odgovor stranki

Ko stranki prek e-pošte pošljemo odgovor na njen podporni zahtevek, jo hkrati še pozovemo, naj nam pove, kako je bila zadovoljna z reševanjem njenega zahtevka. V sporočilu lahko klikne na oceno od 1 do 5. Odpre se dodatni obrazec, kjer lahko napiše še kaj o zadovoljstvu z našo podporno ekipo.

Komentar zadovoljstva z reševanjem podpornega zahtevka

Možnost posredovanja dodatnega sporočila

Ocena in komentar, ki ju poda stranka, se avtomatsko preneseta na zaključen zahtevek. Znotraj zavihka Podpora je v Intrixu mogoče filtrirati in sortirati po oceni.

Ocena in komentar podpornega zahtevka

Zapis ocene in komentarja na podporni zahtevek

Na podlagi vseh zbranih ocen lahko znotraj aplikacij Intrix CRM in tudi Povej šefu poljubno analiziramo podatke. Za to imamo na voljo prednastavljena poročila, ki jih je mogoče prilagoditi željam naročnika.

Poročilo v aplikaciji Povej šefu

Primer poročila v aplikaciji Povej šefu

Na podlagi ocen in komentarjev, ki vam jih stranka posreduje v zelo pomembnem trenutku (ko ima težave ali potrebuje dodatne informacije), lahko pridobite dragocene povratne informacije.

Izvedeli boste:

  • Kako zadovoljne so v bistvu vaše stranke? Morda se izkaže, da so bolj ali pa manj zadovoljne, kot vi mislite v tem trenutku.
  • Pri katerih strankah je treba poskrbeti za dvig zadovoljstva? So morda tik pred prekinitvijo sodelovanja?
  • Katere stranke so ambasadorji vašega produkta ali storitve? Pri teh je potencial priporočil!

Če potrebujete več informacij glede povezave sistema Intrix CRM in rešitve Povej šefu, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo odgovorili.

Avtor: |2018-02-09T17:55:47+00:0005.04.2016|CRM, Primeri uporabe, Prodaja, Triki & nasveti|