///Integracija sistemov Intrix CRM in Pantheon

Integracija sistemov Intrix CRM in Pantheon

Ko govorimo o uvajanju sodobnih rešitev za CRM, se ne moremo izogniti vprašanju o integraciji podatkov s poslovnimi informacijskimi sistemi (ERP oziroma računovodskimi programi). Ker so podatki o strankah tako v sistemu ERP kot tudi v sistemu CRM, je smiselno razmišljati o tem, kako jih medsebojno povezati, da kar najbolj olajšamo in optimiziramo delovni proces uporabnikov.

Veliko podjetij v sistemu ERP izdeluje ponudbe, ki so povezane z dobavnicami oz. materialnim skladiščem in zalogo. V sistemu za CRM pa je definiran prodajni proces, ki prodajnikom pomaga učinkovito spremljati posamezne priložnosti. Povsem jasno je, da v takšnem primeru za učinkovito delo potrebujemo medsebojno integracijo obeh sistemov, kjer bodo ponudbe povezane s prodajnim procesom v CRM-ju.

Pantheon, produkt podjetja Datalab, je eden najbolj razširjenih poslovnih informacijskih sistemov v Sloveniji. Namenjen je tako malim kot velikim podjetjem. Izbirate lahko med več paketi, ki vsebujemo različne module. Več informacij o Pantheonu najdete tukaj.

V nadaljevanju si preberite konkreten opis integracije med sistemoma Intrix CRM in Pantheon.

Osnovna integracija med sistemoma zajema:

  • Dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov (stikov)
  • Enosmerno sinhronizacijo ponudb (iz Patheona v Intrix CRM) + proces vezave ponudbe na priložnost v Intrix CRM-ju
  • Prikaz finančnih podatkov (“real-time” prikaz finančnih podatkov iz Patheona v Intrix CRM)

Dvosmerna sinhronizacija podjetij in kontaktov

Ko se lotevamo uvedbe sistema Intrix CRM, je v večini primerov Pantheon v podjetju že uveden. V prvem koraku vsa podjetja in kontakte iz Pantheona prenesemo v Intrix (zavihka Podjetja in Kontakti). Temu pravimo prvi prenos. Vsa polja in šifrante med seboj poenotimo in nato vzpostavimo dvosmerno sinhronizacijo podatkov. Ko vnesemo novo podjetje v Pantheon, se to tako avtomatsko prenese v zavihek Podjetja v Intrixu (prenos se zažene vsakih 15 minut). Prav tako se vsako novo podjetje, ki je dodano v Intrixu, avtomatsko (v trenutku) prenese v Pantheon. Sinhronizacija deluje tudi v primeru urejanja podatkov o obstoječih podjetjih na eni in drugi strani. Vse opisano velja enako tudi za kontakte.

integracija-intrix-crm-pantheon-1

Enosmerna sinhronizacija ponudb

Ponudbe največkrat implementiramo v CRM tako, da so tesno vpletene v proces prodaje oziroma v proces obdelovanja priložnosti.

Najprej v Intrixu kreiramo novo priložnost v zavihku Priložnosti. Vpišemo vse podatke, ki jih imamo ob prvem stiku s potencialno stranko.

Na posamezni priložnosti izvajamo različne prodajne aktivnosti (klici, sestanki …). Ko pride čas za kreiranje ponudbe, kliknemo na akcijo “Kreiraj ponudbo”. S tem se v Pantheonu avtomatsko odpre novo ponudba in avtomatsko se napolni glava ponudbe. Nato v Pantheonu na ponudbi dopišemo vse ostale postavke. Ko jo shranimo, se ponudba prenese v Intrix. Vidna je v zavihku Ponudbe pod priložnostjo, vključno s postavkami, ki smo jih izbrali v Pantheonu.

integracija-intrix-crm-pantheon-5

Ko se je ponudba prenesla v Intrix, se status priložnosti avtomatsko spremeni na “Poslana ponudba”, istočasno pa se kreira še “follow up” aktivnost, npr. naloga, da potencialno stranko pokličemo čez tri dni (to pravilo se lahko poljubno nastavi). Avtomatsko se določi tudi vrednost priložnosti, in sicer iz zneska ponudbe.

Vse spremembe na ponudbah, ki jih naredimo v Pantheonu, se avtomatsko sinhronizirajo v Intrix. Tako imamo v celoti integriran prodajni proces med Intrix CRM-jem in Pantheonom.

Prikaz finančnih podatkov

Na kartici stranke prikazujemo finančne podatke iz sistema Pantheon v realnem času. To pomeni, da ko kliknemo na določeno podjetje, se Intrix avtomatsko poveže s Pantheonom in prikaže finančne podatke, ki so aktualni v tistem trenutku. Prikazujemo lahko različne podatke; spodaj so prikazani tisti, ki jih uporabimo največkrat.

Z integracijo sistemov Intrix CRM in Datalab Pantheon bo imela vaša prodajna ekipa v celoti integriran in avtomatiziran prodajni proces – od prvega stika s kupcem do potrjene ponudbe.

Če bi želeli ponudbo za integracijo, nam pišite na prodaja@intera.si.

Avtor: | 2017-09-11T13:40:25+00:00 11.09.2017|Primeri uporabe|