Intera že deset let med naj zaposlovalci

V Interi si močno prizadevamo za odlično vzdušje v ekipi in dobro počutje vsakega posameznika. To so že desetič opazili tudi strokovnjaki izbora Zlata nit, ki so nas ponovno uvrstili med 7 finalistov. Ponosni smo na to, da smo edino podjetje, ki se že deseto leto zapored uvršča med najboljše zaposlovalce v Sloveniji.

Zlata nit je medijsko-raziskovalni projekt časnika Dnevnik, ki s promocijo primerov dobrih praks na področju zaposlovanja, podjetniške inovativnosti ter kakovosti delovnih mest nosilce uveljavlja kot zgled in navdih poslovnega in širšega okolja. Cilj projekta je poiskati vrhunsko slovensko podjetje 21. stoletja, v katerem imajo zaposleni možnost realizirati svoje talente in z njimi prispevati k uspehu organizacije na globalnem trgu.

Intera se je v svoji kategoriji (podjetja z največ 50 zaposlenimi) že deseto leto zapored uvrstila med sedem finalistov, leta 2014 in 2018 pa je bila na koncu tudi izbrana kot najboljši zaposlovalec v Sloveniji.

Obrazložitev nagrade 2014:

»V podjetju Intera vlada ‘sanjska’ kombinacija: svoboda, združena s čutom odgovornosti. Zakaj? Ker opolnomočenje zaposlenih v podjetju resno jemljejo: način delovanja zahteva enakost, projektni vodja lahko od kogar koli, tudi od direktorja, pričakuje odgovorno sodelovanje. »Vsi smo povezani med seboj – če nečesa ne naredim 100-odstotno ali najbolje, kot znam, bo to vplivalo na dva, tri ali štiri sodelavce,« je del kulture podjetja. Utrip kolektivu, v katerem so tudi magistri in doktorji, daje učenje. Izobraževanje je dobrodošlo in je vrednota. Pri delu lahko kot konkurenčno prednost zaposleni uveljavljajo tudi mehka znanja, za nove sodelavce pa ima podjetje vzpostavljeno mentorstvo. Samostojnost in samoiniciativnost imata v podjetju pozitiven predznak: predlogi sodelavcev se ne merijo samo po takojšnjem ekonomskem učinku, temveč tudi po tem, ali se bodo vsi skupaj iz tega kaj naučili in bo uporabno kasneje. Med odlikami Intere je tudi etični kodeks, ki ni črka na papirju, temveč živi. »Smo še vedno tukaj, delamo v skladu s tem, kar smo si zadali, smo na pravi poti?« se v podjetju vprašajo večkrat na leto in ustrezno reagirajo.«

Obrazložitev nagrade 2018:

»Imajo vse, kar imajo veliki,« ni daleč od resnice, ko v Interi opisujejo, katere mehanizme uporabljajo za razvoj in vseživljenjsko učenje zaposlenih ter spodbujanje njihove zavzetosti in pripadnosti. Fleksibilen delovni čas je v Interi skorajda higienik, sodelavce povezujejo skupne kinopredstave, tedenski nogometni termin, sistem kroženja znanja, uvajanje novincev s »seniorji«, Kreativnica in tudi Interin tek. Za pritegnitev zaposlenih, ki kakovosti odnosa med podjetjem in zaposlenimi pripisujejo visoko nadpovprečne ocene, se morajo v Interi dvojno potruditi: oddaljeni so od gospodarskih središč, zaradi česar je bazen talentov omejen, na drugi strani pa se otepajo lovk multinacionalk, ki IT strokovnjakom zlahka ponudijo drugačne bonitete dela. Kljub dvojnim izzivom Interi uspeva rasti in zmagovati ne le kratkoročno, temveč na dolge proge. »Ni napačnega vetra, le napačno nastavljena jadra,« verjame direktor Peter Ladič, ki je v podjetju ‘le’ krmar na jadrnici. V Interi imajo namreč končno besedo pri izbiri novih vodij ne lastniki, ne direktor, temveč zaposleni.«

Kako je torej biti zaposlen v Interi?

Intera ekipa

Čeprav naš seznam nalog ni nič manj poln kot v drugih podjetjih in se vedno z nečim mudi, prijetno in mirno vzdušje v naših pisarnah ne vzbuja tega občutka. Nikogar prav posebej ne grabi panika in naloge so v večini primerov hitro in odlično opravljene. Kako nam to uspeva?

Preprosto: dobremu počutju ekipe posvečamo veliko pozornosti. Stres, cinizem in nezadovoljstvo obravnavamo kot kritične kazalnike potrebe po ukrepanju, spremembah. Prepričani smo, da je vsak konflikt mogoče odpraviti, vsak delovni proces pa izboljšati.

Pri delu želimo uživati, si znati vzeti odmor in gojiti tudi prijateljske vezi, ki so stkane med nami. Vse to močno prispeva k naši produktivnosti ter, kar je še pomembneje, jasno definira kulturo našega delovnega okolja in našo identiteto.

Zato smo, med drugim, naredili tole:

1.) Inovativnost

  • Da osebnostno in strokovno rastemo, se redno udeležujemo različnih izobraževanj, konferenc in seminarjev. Drug drugega opozarjamo na koristne vsebine na spletu.
  • Če kdo kaj zanimivega zna, nauči še ostale. Ni nujno, da gre le za strogo službene zadeve. Organiziramo predavanja o različnih temah, ki se jih lahko udeleži kdorkoli.
  • Cenimo samostojnost in samoiniciativnost. Predlogov ne merimo samo po takojšnjem ekonomskem učinku, temveč tudi po tem, ali se bomo vsi skupaj iz tega kaj naučili.
  • Februarja 2016 smo odprli prvi ptujski podjetniški inkubator in coworking prostor Kreativnica, kjer kot mentorji mladim start-upom pomagamo pri razvoju svežih idej.
  • Dovolimo si delati napake in preizkušamo še tako nore ideje.

2.) Delovni procesi

  • Uporabljamo orodja, s pomočjo katerih smo lahko najboljši, in pri tem ne varčujemo; prav tako ne pri IT infrastrukturi.
  • Reči, v katerih so od nas boljši računalniki, raje prepustimo njim: avtomatiziramo vse, kar je smiselno, da nam ostaja več časa in energije za strateške premisleke.
  • Pomagamo si z različnimi tehnikami za doseganje zbranosti pri delu.
  • Seveda uporabljamo naš Intrix CRM, s katerim pomagamo optimizirati poslovne procese in povečevati prodajo tudi drugim podjetjem na poti digitalne preobrazbe.
  • Delovnih procesov ne dojemamo kot nekaj statičnega:

»Smo še vedno tu, delamo v skladu s tem, kar smo si zadali, smo na pravi poti?« se v Interi vprašamo večkrat na leto – in ustrezno reagiramo.

3.) Delovno okolje

  • Pisarne smo očistili krame, jih pobarvali v živahne barve in opremili tako, da bolj spominjajo na dnevno sobo.
  • Dodali smo mizo za namizni tenis, namizni nogomet in druge družabne igre.
  • Imamo sobo za sproščanje in počitek z veliko košaro sadja in oreščkov.
  • Vsak dan je kdo na vrsti, da poskrbi za prijetno glasbeno podlago.
  • Opremo, ki je ne potrebujemo več, sproti podarimo drugim.

4.) Usklajevanje službenega in družinskega življenja

  • Da bi lažje usklajevali službene in družinske obveznosti, smo med prvimi v Sloveniji pridobili certifikat Družini prijazno podjetje.
  • V pisarnah imamo kotiček z lego kockami in drugimi igračami, saj nas v službi včasih obiščejo naši otroci.
  • Občasno delamo izven pisarn, če se tako lažje zberemo in lažje rešujemo nekatere probleme.
  • Otrokom vsako leto privoščimo obisk dedka Mraza z lutkovno predstavo in veliko škratovsko novoletno zabavo.
  • Organiziramo piknike, da se lahko družijo tudi naše družine.

5.) Zabava!

  • Na rednih mesečnih sestankih ob vroči pizzi in mrzlem pivu poslovne, organizacijske in medsebojne izzive premostimo s pristnim prijateljskim odnosom in turnirjem namiznega nogometa.
  • Veliko se družimo tudi izven delovnega časa, na primer ob športnih aktivnostih. Pravega nogometa se lotimo vsak četrtek, ko je čas za rekreacijo.
  • Ena izmed naših skupnih strasti je tek: vsako leto se zato pomerimo na Interinem tekaškem tekmovanju.
  • Kot pravi Ptujčani se vsako leto za pusta skupaj našemimo.
  • Izkoristimo vsako priložnost, da kaj ušpičimo. 😉

prazniki-video-prev

Še bolje nas lahko spoznate na tej povezavi.

Zmagovalci letošnjega izbora Zlate niti bodo znani marca. Držite pesti! 😉

|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.