///Novosti v mobilni aplikaciji Intrix

Novosti v mobilni aplikaciji Intrix

Trendi kažejo, da se raba mobilnih telefonov povečuje iz leta v leto. Telefon imamo večinoma vedno pri roki in zakaj ga ne bi izkoristili tudi v poslovne namene? Intrix CRM lahko uporabljamo na svoji iOS ali Android različici mobilnega telefona.

Ker vam želimo zagotavljati čim boljšo uporabniško izkušnjo, se tudi mobilna različica Intrixa nenehno razvija tako v hitrosti kot v funkcionalnostih.

V nadaljevanju navajamo nekaj uporabnih novosti, ki jih lahko priklikamo na svojem telefonu in koristno uporabimo pri svojem delu.

# 1 Podpisovanje dokumentov

Predstavljate si, da je vaše delo večinoma na terenu. Monterji na terenu strankam predajajo natisnjene dokumente, ki jih predhodno pripravi nekdo v pisarni. Te dokumente monter ročno izpolni, stranka pa jih nato podpiše. Potem ko monter zaključi delo na terenu, ga čaka še pretipkavanje delovnih nalogov v elektronske evidence in predaja podpisanih dokumentov.

Toda ali je to optimalen proces dela? Kako bi ga lahko izboljšali?

Za tovrstne ali podobne primere smo razvili možnost elektronskega izpolnjevanja in podpisovanja dokumentov na terenu, ki omogoča:
– digitalni pregled dokumentov na tablici ali telefonu,
– elektronsko dopolnjevanje dokumenta na terenu,
– elektronsko podpisovanje in
– avtomatsko pošiljanje podpisanega dokumenta na e-naslov stranke.

Če bi tudi vi želeli to možnost, si s tem prihraniti čas, optimizirati procese in zmanjšati nepotrebno dodatno delo, nas kontaktirajte na podpora@intera.si. Skupaj bomo našli najboljšo rešitev za vaš posel.

Primer delovanja na iOS in Android mobilnih napravah:

Intrix CRM - mobilnain podpisovanje dokumentov IOS

Intrix CRM - Android in podpisovanje dokumentov

# 2 Delovanje brez spletne povezave

Intrix deluje povsod, kjer imate dostop do spleta. Toda včasih se zgodi, da iz takšnih ali drugačnih razlogov spletne povezave ni. Kaj takrat? Po novem se vam na Android napravah kljub temu, da internetne povezave ni, naloži koledar, na iOS-ih pa tudi zapadle aktivnosti, seznami in izbirni seznami.

Primer delovanja na iOS napravi:
Intrix CRM - IOS offline

# 3 Odličen vizualni pogled in urejanje zapisov – kanban

Z razvojem novega uporabniškega vmesnika, o katerem smo pisali tukaj, se pričakuje, da bo alternativni pogled zapisov kanban mogoč tudi na mobilnih telefonih in tablicah. Ta vam omogoča, da lahko določene zapise pogledate v vizualno prilagojenem, t. i. kanban pogledu. Najpogosteje se uporablja v zavihku Priložnosti, lahko pa vam ga po želji vklopimo tudi v katerem izmed ostalih zavihkov.

V kanban pogledu je mogoče prestavljati priložnosti iz enega stolpca v drugega. S tem tudi avtomatsko spreminjate statuse na posameznih priložnostih. Lahko tudi dodajate aktivnosti na posameznih priložnosti in uporabljate filtre.

Kanban je prilagojen tudi za tablice, kar pomeni, da lahko na večjih ekranih zdaj vidite več stolpcev.

Intrix CRM - kanban

# 4 Posodobljen način prikazovanja obvestil

Tudi uporabnikom mobilne aplikacije smo omogočili, da jih Intrix samodejno in predvsem pravočasno opozori na prihajajoče sestanke, naloge, morebitne odsotnosti ali prekrivanja planiranih aktivnosti (že v fazi načrtovanja).

Primer delovanja na iOS in Android mobilnih napravah:

Intrix CRM - obvestila IOS

Intrix CRM - obvestila

# 5 Dodatno osveževanje Bizi.si ob dodajanju novega podjetja

Sistem Intrix je povezan z bazo Bizi.si. To pomeni, da se podatki o vnešenem podjetju samodejno izpolnijo. Korak številka 2 so finančni podatki, za katere smo omogočili dodatno “varovalko” pri osveževanju teh podatkov.

Primer delovanja na iOS in Android mobilnih napravah:

Intrix CRM - Bizi osveževanje

# 6 Prenos kontakta v imenik telefona

Če želite kontakt iz Intrixa shraniti v svoj imenik na telefonu, lahko to storite v nekaj preprostih korakih, kot je prikazano spodaj.

Primer delovanja na iOS in Android mobilnih napravah:

Intrix CRM - IOS dodajanje kontakta

Intrix CRM - Android dodajanje kontakta

# 7 Prepoznavanje klicateljev pri dohodnih klicih

Google zaradi varovanja osebnih podatkov od lanskega leta aplikacijam z operacijskim sistemom Android 9 in več ne dovoljuje prepoznavanja klicateljev, katerih kontakte imate shranjene v Intrixu.

Ampak pozor! Za vse imetnike operacijskih sistemov Android 9 in več smo prepoznavo identifikacije klicatelja ponovno omogočili, in sicer tako, da je v nastavitvah treba klikniti “omogoči identifikacijo klicev”, kar vas pelje do ločene aplikacije z navodili. Ko se strinjate z Googlovimi dovoljenji, boste lahko ponovno videli, kdo vas kliče.

Za uporabnike mobilnih naprav iOS je prepoznava klicateljev ostala nespremenjena.

Primer delovanja na mobilnih napravah Android 9+:

Intrix CRM - Android in prepoznava klicateljev

V zapisu smo našteli le nekaj novih funkcionalnosti, ki se jim bodo v kratkem pridružile še druge. Več o uporabi Intrixa na mobilni aplikaciji si lahko ogledate v video vsebinah (iOS, Android).

Avtor: |2020-01-10T10:07:35+01:0010.01.2020|Blog, CRM|