///Kako vam lahko sistem Intrix pomaga med dopustom?

Kako vam lahko sistem Intrix pomaga med dopustom?

Čas dopustov je namenjen polnjenju baterij za nove izzive. Zadnji dnevi pred odhodom so vedno pestri, saj je treba poskrbeti, da bo delo gladko teklo tudi med vašo odsotnostjo. Če ste v podjetju na vodilni funkciji, delate v prodaji, vodite projekte ali ste del projektne ekipe, smo za vas zbrali nekaj nasvetov, kako vam lahko (tudi) med vašim dopustom pomaga Intrix.

Intrix med dopustom

Vse projekte in prodajne priložnosti imejte v enem urejenem sistemu (Intrix)

Intrix vam omogoča, da imate vse prodajne priložnosti, podjetja in projekte z vsemi statusi, izvajalci, nalogami, pomembno e-pošto, reklamacijami, ponudbami, pogodbami in roki zbrane na enem mestu. Tako vam podatkov pred, med in tudi po dopustu ni treba iskati na različnih koncih, si jih zapisovati na listke ali preverjati statusov pri sodelavcih.

Preden odidete, razdelite naloge

Naloge, ki jih bo treba opraviti med vašo odsotnostjo, pred odhodom razdelite med svoje sodelavce oz. člane projektne ekipe. Preprosto jih vnesite v sistem. Ta jih bo prek obvestil in opomnikov (SMS, e-pošta, potisno sporočilo) spomnil na naloge in roke, do kdaj jih je treba zaključiti. Ko jih bodo zaključili in odkljukali v sistemu, boste o tem obveščeni.

A to še ni vse! Ko so določene naloge zaključene, se lahko sodelavcem samodejno dodelijo nove naloge (npr. izstavitev fakture po opravljeni storitvi, priprava pogodbe itd.). Vi boste medtem surfali, brali knjigo ali pili jutranjo kavo. In še nekaj je pomembno: tudi na dopustu boste vedeli, če katera izmed nalog ne bo opravljena.

Delo organizirajte s pomočjo planerja

Ko boste pred odhodom na dopust razdeljevali naloge, boste na planerju in v koledarju v trenutku videli, kateri izmed sodelavcev je/bo morda preobremenjen ali odsoten. Na dopustu vam torej ne bo treba skrbeti za prerazporejanje nalog oz. organizacijo dela. Morda le v primeru višjih sil, pa še to boste rešili le z nekaj kliki v (mobilni) aplikaciji Intrix.

Omogočite, da so poročila na voljo tudi vašim sodelavcem

Uporabniki z urejenimi pravicami lahko kadarkoli v času vaše odsotnosti pregledujejo poročila o statusih in finančnem stanju projektov, nalog, priložnosti itd. Na osnovi sprotnih vnosov članov ekipe se podatki v sistemu Intrix samodejno sinhronizirajo, seštevajo, preračunavajo … To pomeni, da klici sodelavcev s kolegijev ne bodo potrebni, saj jim bo na vsa vprašanja v zvezi s projekti namesto vas odgovoril Intrix.

Uporabljajte priročno mobilno aplikacijo Intrix

Življenje brez pametnega telefona skoraj več ne obstaja. Zato vam bodo tudi med dopustom informacije o projektih, prodajnih priložnostih, partnerjih ali sodelavcih s pomočjo mobilne aplikacije Intrix vedno pri roki. Če boste med sprehodom po obali srečali kakšne potencialne poslovne partnerje, jo lahko uporabite tudi za skeniranje vizitk ali za organiziranje sestankov. Vse je mogoče, tudi na dopustu.

Sistem Intrix vam torej omogoča, da v vsakem trenutku veste, kaj se dogaja z vašimi prodajnimi priložnostmi in projekti. To pomeni, da ste vi in sodelavci seznanjeni s finančnim stanjem, odprtimi nalogami, kdo dela na kateri nalogi, kakšni so roki itd. In kar je najboljše: podatki so vam dosegljivi vedno in povsod, ne le takrat, ko ste v pisarni za računalnikom. Preizkusite ga brezplačno.

Avtor: |2018-07-19T14:27:58+00:0026.07.2018|Blog, Intrix CRM / Project|