phone-icon059 089 990
slovenian-flag croatian-flag uk-flag
Domov/Blog/Kako uporabljam Intrix CRM na poti

Kako uporabljam Intrix CRM na poti

Ker je podjetje Intera locirano v najlepšem in najstarejšem mestu Ptuj, je naše prodajno-svetovalno delo pogosto razpeto med Ptujem in Ljubljano. Zato je tudi za nas, Interovce, dostopnost do pomembnih podatkov o strankah na poti izredno pomembna.

Tako kot poslovne procese tudi svoje službene poti zelo radi optimiziramo: dnevno načrtujemo po tri obiske pri naročnikih in tistih, ki bi to radi postali. Opisal bom, kako nam pri tem pomaga mobilna aplikacija Intrix za iOS in Android naprave.

Preden smo razvili mobilno aplikacijo, je naša priprava na sestanke na terenu potekala tako, da smo dan pred načrtovanimi obiski v sistemu Intrix preverili aktivnosti in dogovore, ki smo jih imeli s strankami, ki jih bomo obiskali, lokacijo in povzetek teh pogovorov pa smo si iz sistema natisnili. Sistem je bil dokaj učinkovit, saj je omogočal pregled lokacije in pripravo na sestanek. Ker pa je bilo včasih treba poizvedeti več informacij o podjetju in si tudi na poti kaj dopisati, se je izkazalo, da bo prej ali slej potrebna tudi mobilna aplikacija, ki bo omogočala dodatne funkcionalnosti kjerkoli in kadarkoli.

Ob razvoju mobilne aplikacije za CRM v Interi upoštevamo predloge naših naročnikov, zato smo prepričani, da je mobilna aplikacija Intrix enostavna in zajema funkcionalnosti, ki so na poti zares pomembne. Med funkcionalnostmi, ki jih na poti uporabljam sam, so najpogostejše naslednje:

1. Koledar

Na prvem mestu po pogostosti uporabe je zagotovo koledar, ki omogoča hiter pregled terminskega plana dneva. Zelo preprosto lahko na koledarju pogledam podrobnejše informacije posameznega sestanka, prisotne kontaktne osebe s kontaktnimi podatki, lokacijo ali pa pretekle zapiske pri podjetju oz. prodajni priložnosti, če je obisk del prodajnega procesa. S temi podatki sem na sestanek dobro pripravljen.

2. Navigacija oz. pot do stranke

Sam prisegam na Google Zemljevide, ki sicer niso del sistema Intrix, so pa z mobilno aplikacijo odlično povezani. Tako se v mobilni aplikaciji Intrix na sestanku prikaže tudi lokacija stranke na Google Zemljevidih in s klikom na navodilo za pot  nas aplikacija preusmeri v zemljevid, ki nas usmerja do končne lokacije stranke.

Še posebej priročna funkcija Google Zemljevidov je izogibanje zastojem, kar pogosto pripomore, da sem na lokaciji stranke pravočasno. Google Zemljevidi namreč glede na povratne informacije uporabnikov samodejno zaznavajo, kje prihaja do zastojev ter ostale uporabnike preusmerijo na alternativne poti. Tako te zemljevid še pravočasno preusmeri na obvoz (včasih ti sprva sicer ni jasno, zakaj te navigacija preusmeri z znane poti, a se ti kaj hitro posveti, ko pristaneš v gneči zaradi neupoštevanja predlagane poti). 🙂

3. Podatki o strankah in kontaktnih osebah

Če na poti vseeno pride do zastoja ali če je stranko pred obiskom treba še poklicati, so ti podatki v mobilni aplikaciji takoj pri roki. S klikom na sestanek na koledarju se med drugimi podatki o sestanku prikažejo tudi prisotne kontaktne osebe. Ob izbiri želene konktane osebe nas aplikacija preusmeri na kartico tega kontakta, kjer lahko najdemo vse kontaktne številke ali e-naslove osebe. Osebo lahko seveda tudi poiščemo preko razdelka kontakti, z iskalnikom. S pritiskom na telefonsko številko nas mobilna aplikacija preusmeri na klicanje. Tako lahko preprosto poiščemo stranko in jo pokličemo.

4. Hitro dodajanje aktivnosti

Zelo pogosto si na poti pribeležim tudi pomemben opravek ali klic za naslednji dan. Ta je v času brez mobilne aplikacije pristal kar v koledarju telefona (kar ni bilo optimalno, saj aktivnost ni bila vidna v sistemu CRM). Sedaj preprosto odprem mobilno aplikacijo, poiščem podjetje ali kontakt in si pribeležim aktivnost.

5. Zapisnik sestanka

Zapisovanje kratkih zapisnikov sestankov je eno izmed opravil, ki je pred časom zahtevalo dodatno delo s prepisovanjem iz zvezka, ko sem se vrnili v pisarno; zgodilo pa se je tudi, da sem nanj pozabil. Danes kratke zapisnike sestankov zapisujem takoj po sestanku kar v mobilni aplikaciji, kar je hitro in preprosto.

Sam sem pri daljših in kompleksnejših zapisnikih naredil še en korak naprej, saj jih ne vodim več v zvezku (in kasneje prepisujem v sistem oz. v e-pošto), ampak jih že med sestankom beležim na svojem računalniku. Tako je ob vrnitvi v pisarno osnutek zapisnika že pripravljen, nato ga le še dopolnim in oblikujem, mu dodam ponudbo ter posredujem stranki in v sistem CRM.

 

Avtor: | 2017-05-26T10:25:36+00:00 12.05.2017|Blog|