//, Kako deluje Intrix/Prihodnost računalništva v oblaku in pomen za sisteme CRM

Prihodnost računalništva v oblaku in pomen za sisteme CRM

Mnogi se sprašujejo kaj je računalništvo v oblaku in kaj prinaša. Ali gre pri tem za zgolj v meglico zastrto nepojasnjeno okolje, ali je v tem kaj bolj uporabnega.

Približno vsako desetletje se zgodijo premiki v temeljih tehnologije, ki nas prisilijo k razmišljanju kako podpreti poslovne procese.

Računalništvo v oblaku omogoča nov prostor poslovnim aplikacijam, kjer je poglavitna prednost za uporabnike dostopnost do podatkov kjerkoli in kadarkoli ter na nivoju podjetja razbremenitev informatikov. Razvijalci in administratorji v podjetju se lahko posvetijo optimizaciji procesov in uvedbi novih rešitev, namesto da svoj čas posvečajo infrastrukturi in vzdrževanju le te. To omogoča da programska oprema ki gostuje na zunanjem strežniku raste hkrati z rastjo obsega poslovanja in se fleksibilno prilagaja situaciji na trgu. Implementacija IT rešitve je na ta način izvedena hitro in preprosto in omogoča enostavne naknadne prilagoditve.

IT rešitve so na tak način postale cenovno dostopnejše Če je še pred časom veljalo da si lahko tovrstne sisteme privoščijo le srednja in velika podjetja, temu danes ni več tako, ob tem pa omogočajo vrsto prednosti, saj ni potrebno skrbeti za vzdrževanje, nadgradnje, arhiviranje, varnost.

Intrix CRM - Enostaven in učinkovit spletni program za upravljanje odnosov s strankami

“Cloud computing” oz. računalništvo v oblaku že dolgo ni več neznanka Primer računalništva v oblaku je spletna pošta, ki se množično uporablja že vrsto let. Za uporabo te potrebujemo le povezavo z internetom ter uporabniško ime in geslo. Podobno deluje CRM v oblaku. Pri podjetju – ponudniku plačamo mesečni najem in lahko pričnemo z uporabo. Ni nam več potrebno kupovati dragih letnih licenc programske opreme, ki se kasneje izkažejo za neučinkovite, ker jih je povozil čas ali pa jih zaposleni preprosto sploh ne uporabljajo. Z razvojem podjetja lahko poljubno dodajamo nove uporabnike. V kolikor želimo lahko tudi uporabnike odvzemamo in brez obveznosti prekinemo, ter vse podatke izvozimo  v standardno uveljavljene formate.

Prilagodljivost je odločilna Pri izbiri ponudnika bodimo previdni, saj je prilagodljivost našemu načinu dela izrednega pomena. S tem dosežemo da se poslovna aplikacija prilagaja nam in ne obratno. Tako bo implementacija rešitve hitrejša in zaposleni, ki bodo aplikacijo uporabljali ne bodi imeli težav z navajanjem na novo poslovno logiko. Prav tako lahko kadarkoli kaj spremenimo v aplikaciji.

Varnost Računalništvo v oblaku ne pozna izgube podatkov zaradi sesutja operacijskega sistema osebnega računalnika. Podatki bodo še vedno dostopni s katero koli drugo napravo. Informatiki v podjetju tako ne rabijo skrbeti za arhiviranje podatkov in varnostno kopiranje.

Ob svetovno razširjenih izdelkih velja razmisliti tudi o povsem domačih izdelkih, kot je npr. enostaven program za upravljanje odnosov s strankami Intrix CRM podjetja Intera, kjer lahko dobimo več kot pričakujemo, saj CRM ni samo tehnologija, temveč predvsem poznavanje procesov, znanje in podpora pa pri tem igrata odločilno vlogo.

Avtor: |2018-02-09T18:00:52+01:0017.06.2010|CRM, Kako deluje Intrix|