//, CRM/Zakaj so potencialni kupci zlato?

Zakaj so potencialni kupci zlato?

Se tudi vi sprašujete, kako ujeti ribo, ko na obrežju čaka še veliko dobrih ribičev? V prednosti so poznavalci terena in tisti, ki se znajo osredotočiti na vabo. Umetnost je navdušiti kupca, še preden se odloči za nakup, nato pa s servisnimi in poprodajnimi aktivnostmi doseči, da se z veseljem vrača in – še več – postane naš ambasador. CRM sistem je tako več kot le računalniško orodje – je filozofija.

Ključnega pomena je, da začnemo pravi čas in še pred konkurenco.

Podjetja se običajno zavedo potrebe po organiziranem prodajnem sistemu in iščejo načine za večjo prodajo takrat, ko ne obvladujejo več svoje baze strank in potencialnih strank. Običajno to sploh ni več ena baza, ampak več baz: pri vsakem izmed prodajnikov in na več različnih mestih, tudi na papirju.

Zgodi pa se tudi, da se pomembnosti podatkov o strankah zavemo šele takrat, ko jih nimamo več, ker smo jih “po nesreči” kar izgubili. Vsaka informacija in povpraševanje pa je zlato.

Customer_za-blog3

Kaj bo poleg kakovosti in dobre cene prepričalo kupca?

Naš izdelek ali storitev je treba vsaki stranki predstaviti drugače. Vrednost nakupa mora predstavljati “zdravilo” za njene težave. Zato je treba za začetek pridobiti čim več informacij o stranki. Zelo pomembno vlogo v nadaljnjem prodajnem procesu nato igrata doslednost in odzivnost.

Saj poznate primer, ko iščete ponudbo za pogostitev poslovnih partnerjev. Povpraševanje pošljete petim gostincem, a vam le trije vrnejo ponudbo, le eden pa vas morda celo pokliče in povpraša o podrobnostih. Prednost, ki jo je ta s tem pridobil, ostali le težko ujamejo.

Ponujena cena igra pomembno vlogo, a odločamo se tudi in predvsem na podlagi odnosa; in nenazadnje tudi intuicije, ki smo jo pridobili o podjetju. Zato se odzivnost in doslednost splačata.

Zamujena priložnost ne vrne se nobena …

To, da pozabimo na povratni klic, ne odgovorimo pravočasno na povpraševanje ali ne izpolnimo tistega, kar smo v predprodajnem procesu obljubili (opravimo ogled, dodatne meritve, izračun ipd.), nas lahko stane novega naročnika ali nakupa. Še več: stane nas lahko večje prodaje in uspeha!

Prav zato je dober CRM neizogibna rešitev na poti do večje prodaje. Morda ne danes, a že prihodnji teden, mesec se nam ustrezna obravnava potencialne stranke povrne.

Tu je seveda pomembna še analiza prodajnih priložnosti in faz naših povpraševanj, a to je že druga zgodba. Vsaka potencialna stranka je zaklad – kakšen, pa tudi tu pokaže čas.

Avtor: |2018-02-09T17:58:51+01:0005.01.2015|Aktualno, CRM|