//, CRM/Sistem CRM, program CRM, rešitev CRM, aplikacija CRM. A ni vse eno in isto?

Sistem CRM, program CRM, rešitev CRM, aplikacija CRM. A ni vse eno in isto?

Ker je danes še precej nejasnosti glede angleške kratice CRM bomo v tem prispevku skušali razjasniti glavne značilnosti CRM in razlike med sistemom CRM, programom CRM, rešitvami CRM, aplikacijami CRM itd. Kratica CRM – Customer relationship management, v slovenskem prevodu upravljanje odnosov s strankami v slovenskem prevodu ni preveč zaživela, zato večina uporablja kar kratico CRM. Kako različni avtorji razlagajo pojem CRM:

  • CRM je strategija za optimizacijo življenjske vrednosti kupca. Edelstein, 2009
  • CRM je proces, s katerim podjetje maksimizira informacije o strankah, da bi povečalo njihovo lojalnost in ohranilo poslovanje skozi celoten življenjski cikel stranke. Hill, 2007
  • CRM je strategija, ki se osredotoča na stranke in iterakcije s strankami. Wikipedia

Iz različnih razlag lahko ugotovimo, da je CRM strategija, proces, sistem ali filozofija, ki se osredotoča na stranko z namenom povečanja življenjske vrednosti stranke. Če ste se med tem že vprašali ali imate tudi pri vas že neke vrste strategijo CRM lahko pritrdimo, da jo zagotovo imate, vprašanje je edino ali je dovolj dobra. V razmislek. Da bi si lažje predstavljali kaj vse strategija CRM vključuje bomo postavili nekaj vprašanj. Če na katero izmed vprašanj nimate odgovora oz. je odgovor NE, je lahko vaša strategija zagotovo še boljša. Ali beležite vsa nova povpraševanja oz. priložnosti za prodajo? Ali preverite odločitev stranke po izdani ponudbi Ali beležite pomembno komunikacijo s strankami (preko telefona, e-pošte, ipd.)? KJE VSE TO BELEŽITE?

Avtor: |2016-01-08T11:26:41+00:0026.04.2011|Aktualno, CRM|