//, CRM/Se pošiljanje mailingov sploh splača?

Se pošiljanje mailingov sploh splača?

Podjetje Sendmail je v preteklem letu z raziskavo ugotovilo, da povprečen pisarniški delavec prejme 80 elektronskih sporočil na dan. Morda bi najprej pomislili, da mu jih nima smisla pošiljati še več. A to ne drži. O tem, katerim sporočilom bomo namenili pozornost in koliko, odloča prava kombinacija vsebine in oblike. Najprej pa si je treba odgovoriti na vprašanje: “Kaj imam povedati in ali je posredovanje sporočila zares potrebno?”

Koliko novic vključiti v množično e-sporočilo oziroma mailing?

Če imamo veliko vsebin, izberemo pomembnejše. Vsi vemo, da kadar vidimo 10 in več naslovov oziroma različnih vsebin, zagotovo ne preberemo vseh; ob lastni izbiri pa bi lahko bralec izpustil prav najpomembnejšo. Pomembnejše novice torej postavimo na vrh, saj raziskave kažejo, da niti 20 % prejemnikov ne prebere celotnega mailinga in posameznik neznanim mailingom posveti manj kot minuto svojega časa (www.ragan.com).

Kako nagovoriti bralca?

Ton sporočanja naj bo nevsiljiv. Nagovarjanje v smislu “Kupi že vendar” ni ustrezno. Ne pozabimo, da smo ljudje, ki nagovarjamo ljudi, zato pišimo “iz sebe” in ustvarjajmo vsebino, ki bi zanimala tudi nas. Za to pa sta potrebna čas in premislek. Ne počnimo tega na hitro in na silo, samo zato, ker imamo za danes v načrtu distribucijo mailinga; v tem primeru je bolje, da ga pošljemo čez nekaj dni ali tednov

10782896_m-300x249

 

Vsebina. Vsebina. Vsebina.

Nihče nima veliko časa, zato je treba premisliti, kaj želimo povedati. Kratko. Zapišimo dejstva. Vključimo vprašanja, ki vzpodbudijo bralca, da se poistoveti z vsebino. Ne obstaja prava formula za pisanje in ni treba, da se vedno znova držimo istih obrazcev. Pišimo tako, da je mogoče že s “skeniranjem” vsebine zaznati pomen. Uporabljajmo alineje, poudarjajmo najpomembnejše dele besedila, ločujmo s presledki in podobno.

Kaj pa oblika?

Priporočljivo je, da so naša sporočila karseda standardizirana. Ponudniki za množično pošiljanje e-pošte ponujajo različne predloge. Pazimo, da je videz sporočila čim bolj v skladu z našo celostno podobo (barve, logotip ipd.), saj se ga bodo bralci tako hitreje navadili in mu s tem hitreje zaupali. Čas, ki ga namenimo lepi obliki in izboru ustreznih fotografij, ni vržen stran. Prav fotografije bralec opazi najprej.

Doslednost.

Napisano besedilo naj vsebuje čim manj napak, saj z njimi izpademo neresno. Če želimo, da si prejemnik vzame čas za naša obvestila, moramo biti dosledni tudi sami. Z ustvarjanjem vezi med pošiljateljem sporočila in bralcem se vzpostavlja zaupanje, ki omogoča, da nas bodo bralci nekoč hitreje prepoznali, radi prebirali naše novice in iskali informacije o nas.

Sploh pa se še nismo dotaknili vsebine množičnih e-sporočil oziroma mailingov. Kaj zapisati v zadevo sporočila, da bo pritegnila pozornost? Kakšen naslov vleče? No, to je že tema za kdaj drugič. Bistveno pa je naslednje vprašanje: “Ali vemo, kdo so tisti, ki naša sporočila berejo, koga ne zanimajo, kdo se od obveščanja odjavi?”

Največji učinek bomo dosegli z analizo prejemnikov mailinga. Rešitev  za to je povezava sistema za pošiljanje množičnih e-poštnih sporočil in našega CRM sistema. 

Avtor: |2018-02-09T17:58:53+01:0009.12.2014|Aktualno, CRM|