Poslovne spletne aplikacije in varnost podatkov

varnost podatkov v poslovni aplikaciji intrix crm
  • Kako varna je komunikacija med uporabnikom in spletno aplikacijo?
  • Kako varni so moji podatki?
  • Kdo dostopa do podatkov?
  • Kaj se zgodi s podatki, ko preneham z uporabo sistema?

V tem prispevku bomo odgovorili na tri ključna vprašanja, ki se pojavljajo ob izbiri ali že uporabi poslovnih spletnih aplikacij/sistemov bodisi za CRM, projektno vodenje ipd. Osredotočali se bomo predvsem na program za upravljanje odnosov s strankami Intrix CRM in program za učinkovitejše vodenje projektov Intrix Project podjetja Intera, dotaknili pa se bomo tudi splošnih značilnosti glede varnosti in varnostnih standardov spletnih aplikacij.

Veliko število podjetij se dandanes še zmeraj sprašuje ali je varno podatke o strankah, poslovanju ipd. zaupati drugemu podjetju, torej podjetju, ki ponuja spletne poslovne informacijske sisteme. V razliko od klasičnih sistemov, kjer se podatki običajno hranijo na računalnikih ali strežnikih na samem podjetju se pri spletnih sistemih podatki hranijo na strežniku ponudnika, ni pa nujno. Tako moramo v prvi fazi prebrati pogoje, ki jih sam ponudnik navaja ob pričetku uporabe in se tudi glede na različne ponudnike precej razlikujejo. Lahko pa trdimo, da so poslovne spletne aplikacije varne.

Na kratko o varnosti podatkov v sistemu Intrix CRM/PROJECT:

  • Kako varna je komunikacija med uporabnikom in aplikacijo? Komunikacija poteka preko varnega protokola SSL, ki skrbi, da je komunikacija med njima zakodirana. Enako komunikacijo uporablja tudi spletno bančništvo ipd.
  • So podatki na strežnikih ponudnika varni? Se nahajajo v varnih sobah, ki so tako fizično kot tudi tehnično varovani. Podatki se replicirajo na drug strežnik, ki je na kolokaciji in v primeru odpovedi enega izmed njiju ga takoj nadomesti drugi delujoč. Da se zagotovi še en dodaten varnostni kriterij se vsak dan naredi tudi celotna varnostna kopija podatkov.
  • Kdo dostopa do mojih podatkov? V sistemu Intrix se beleži celotna zgodovina dostopov in aktivnosti. Tako lahko administrator na strani naročnika v trenutku dostopa do podatkov kdo se je prijavil v sistem, kdaj, od kje, kaj je počel itd. Možno je tudi dodeliti pravice posameznim uporabnikom kaj v sistemu lahko le preglejujejo in kaj tudi urejajo. Tako je smiselno ločiti kaj je
  • Kaj se zgodi s podatki, ko preneham z uporabo sistema? V sistemu Intrix je možno, seveda v kolikor imamo pravico za to podatke v vsakem trenutku izvoziti. V kolikor pa se odločite za prenehanje uporabe vam podatke izvozimo na CD/DVD in vam jih izročimo.

Dodatne možnosti varnosti:

  • Dostop do aplikacije možen samo iz določenih IP naslovov
  • Omejijo se pravice določenim uporabnikom
  • Dodatne varnostne kopije oz. izvozi
  • itd.

Splošne prednosti poslovnih spletnih aplikacij:

  • Podatki dostopni kjerkoli in kadarkoli vse kar je potrebno je povezava do spleta
  • V kolikor pride do sesutja operacijskega sistema, kraje računalnika imamo podatke zagotovljene
  • Posodobitve aplikacij niso potrebne saj za njih poskrbi ponudnik sistema
  • Podatki se nahajajo na enem mestu
Preizkusite Intrix brezplačno!
Preizkusite Intrix 30 dni brezplačno!
|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.