//, CRM/Kako napisati dober mailing?

Kako napisati dober mailing?

Na svetu je več kot 3,2 milijona elektronskih poštnih predalov. Ni torej vseeno, komu bomo poslali sporočilo. Baza prejemnikov – obstoječih ali potencialnih kupcev – in okviren načrt vsebine so osnove pri pripravi elektronskih marketinških sporočil ali mailingov, kot jim pogovorno rečemo. Najprej se je potrebno vprašati: kaj in komu bomo poslali.

Nihče nima veliko časa, zato je treba dobro premisliti, kaj želimo povedati. Zapišimo kratko in le dejstva. Pišimo tako, da je mogoče že s “skeniranjem” vsebine zaznati pomen.

Kaj zapisati v zadevo sporočila?

Za vsebino zadeve (subject) izberimo osrednjo novico in že tu povejmo kratko, več in konkretno. Velja, da se ta naslov pojavi tudi v vsebini mailinga. Dobro pa se je izogibati t.i. “spam triggerjem”, kot so “naroči zdaj, x % popusti, kliknite tukaj” ipd. Le testiranje pa je naše edino zagotovilo, da nekaj zares deluje. Nihče namreč ne more zagotovo vedeti, kaj bo premamilo naše občinstvo. Kaj nam pove več? “Obvestilo” ali “Le še nekaj dni za prijave”, “Zaupa nam več tisoč uporabnikov” ipd. “Vabilo” ali “Nora noč šansonov”, “Kino pod zvedami” ipd.

 Mailing za blog pisanje sporočil

Kako napisati učinkovit naslov?

Kaj pregledamo ali pa “ujamemo” najprej v časopisih? Naslove. Vsebino preletimo in šele če nas zares navduši, jo tudi preberemo. Zato je seveda pomembno, kaj tam piše.

Naslov mora vzpodbuditi debato, presenetiti, prebuditi čustva. Enako velja seveda tudi za ostalo vsebino.

Pisati moramo o tem, kar bo bralca zanimalo. Razlika je ali napišemo “Prenovljena  spletna stran” ali pa “Še hitreje do informacij”. Razlika je tudi, ali zapišemo “Priporočila za večjo prodajo” ali pa vsebino naslovimo “Kako lahko hitreje prodamo več?” Naslov mora bralca vzpodbuditi k nadaljnjim korakom. Na koncu je seveda cilj privesti bralca na spletno stran, ga informirati o ponudbi, spodbuditi k nakupu, a vsi vemo, da je pot do tja dolga. Nagradimo bralca! Ni nujno, da je nagrada kak popust ali druga ugodnost, o kateri obveščamo. To je lahko tudi informacija, dodatna vsebina, s katero smo bralca nagradili za pozornost – nekaj, zaradi česar bo ob branju čutil korist. Mailing je posredovan na 100, 1000 ali več tisoč naslovov. Kaj pa zdaj? Kdo so tisti posamezniki, ki jih posredovane imformacije zanimajo? Jim lahko ponudimo še kaj več? So tudi potencialni kupci? Kdo so tisti, ki so se od mailinga takoj odjavili? Največji učinek bomo dosegli z analizo vseh prejemnikov mailinga in rešitev je v povezavi sistema za distribucijo mailingov in našega CRM sistema.

Avtor: |2018-02-09T17:58:46+00:0002.02.2015|Aktualno, CRM|