CRM – res samo prodajno orodje?

V množici definicij koncepta CRM oziroma upravljanja odnosov s strankami so najpogostejše tiste, ki omenjajo zbiranje, analiziranje in uporabo čim več informacij o naših kupcih z namenom, da jim prodamo še več. Vendar je tak pogled napačen: podjetja in posamezniki, ki CRM orodje vidijo zgolj kot eno izmed poti, kako od nekoga “izpuliti” še več, ne bodo nikoli imeli baze zvestih in zadovoljnih partnerjev, strank, kupcev in, nenazadnje, prijateljev.

Pri CRM gre v bistvu za ohranjanje človeških odnosov. Vsak dan imamo stike z ljudmi, ki jim ne nameravamo vedno česa prodati. Ti ljudje imajo svoje navade, želje, vrednote, partnerje (poslovne in zasebne), rojstne dneve, hobije … V poplavi vsakdanjih stikov je v tempu, ki ga narekuje svet, težko pričakovati, da si bomo zapomnili vse o naših prijateljih, znancih, sodelavcih. Računalniki so del našega vsakdana in prav je, da jih izkoristimo tudi za to, da nas neki sistem opozori, kdaj ima naš poslovni partner rojstni dan, kdaj komu poslati čestitko ob napredovanju in kdaj morda koga povabiti na kavico kar tako in samo zato, ker vama čas prej ni dopuščal.

CRM so v neki obliki uporabljale tudi naše babice in dedki: vedeti je bilo treba, kdaj ima sosedova Branka rojstni dan, s kom se je poročil Mitja in komu vse moramo poslati voščilnico za novo leto (ja, pri tem je pomemben podatek tudi to, kdo vse jo je lani poslal nam). Ali jim je pri tem pomagal zvezek, list papirja ali oznaka na stenskem koledarju, ni pomembno. Pomembno je, da so se stiki ohranjali in da so ljudje ostajali povezani. Danes je popolnoma enako, le da nam ob tem lahko pomaga računalnik in program Intrix CRM. Preizkusite ga lahko brezplačno na www.intrix.si

Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
|
Oceni prispevek